Мектептегі мұғалім, Кем болмайды анаңнан
Тақырыбы: Әліппе, саған мың алғыс!
Мақсаты: Оқушылардың сауат ашу барысында алған білімдерін тиянақтау. Әр оқушының іс - әрекеттері арқылы икемділігін, шығармашылық мүмкіндігін ашу. Адамгершілікке, ұқыптылыққа, өзін - өзі дұрыс ұстауға, ана тілін сүйіп қастерлеуге тәрбиелеу.
Мұғалім: Сәлеметсіздер ме, құрметті ұстаздар, аяулы да ардақты ата - аналар! Бүгін де егемендігіміз ескеріліп, тәуелсіз тұлпардай етек - жеңіміз кеңейіп, атымыз алысқа жетіп Тәуелсіздікке 21 жыл толып жатқан шақта бүгінгі күні сіздер үшін тойларыңызға тағы бір той қосылмақ. Кеше ғана алаңсыз атқа мініп шапқылап жүрген бүлдіршіндер, бүгінде бойларында жауапкершілік пайда болып, саналы азаматтық борыштарының алғашқы асуын аман - есен асып, бір жасқа тағы да есейіп отыр. Білім жолындағы белестерге қанаттары талмай өрлей берсін. Тойларыңыз тойға ұлассын!
Динара: Алты жасар баласын,
Алпыста әжей жетектеп
Келе жатыр көшеде,
Қайда әлгі мектеп - деп
Алпыс келеді сүрініп,
Алты келеді жүгіріп.
Бала: Апар ана мектепке
Ата - аналық парызың.
Оқып білім аламын,
Мен оқушы боламын.
Әже: Асықпа әлі қарағым,
Санауға енді жарадың.
Жасын толсын алтыға
Сонда алып барамын.
Бала: Менің қарыс маңдайым,
Балаң болам талапты.
Тәртіп сақтап әрдайым,
Жақсы оқимын сабақты.
Әже: Айтқанымды шырағым,
Шығарма тек санаңнан.
Мектептегі мұғалім,
Кем болмайды анаңнан.
Бала: Қыркүйекте келдім де,
Сыныпқа кірдім қуанып,
Қарсы алды ұстаз мейіріммен
Қадамымды құп алып.
Музык (осы кезде барлық оқушы сахнаға шығады)
Қазіргі таңдағы сабақты жүргізуде жаңа технологияларды қолдану
Мәнерлеп сөйлеу
Оқушылардың қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру жолдары
Ақан Қорамсаұлының махаббат лирикасы
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚАТЫСЫМДЫҚ ТАПСЫРМАЛАР
Пандемияның бастауыш мектеп жасындағы балаларға әсерін теориялық зерттеу
Мұқағали поэзиясын мектепте оқыту жолдары
Тест Адамға еңбектің пайдасы
Ұлттық ойындарды пайдаланудың тиімді жолдары
Ұлттық тәрбие арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды жан - жақты дамыту
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Кіндік қаным тамған өлкем
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Әлемдік нарықтық механизімнің артықшылықтары мен кемшіліктері
Айтыс, оның түрлері мен көркемдік ерекшеліктері
Орта мектептегі информатика оқулықтарына талдау
Мектептегі сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен түрлері.
Өскемен уезі мен қаласындағы кеңес Өкіметінің орнауының, азаматтық