Өзін - өзі тану пәні бойынша әдістемелік бірлестігінің жылдық жұмыс жоспары2017 - 2018 оқу жылыӨзін - өзі тану пәнінің әдістеме бірлестігіМақсаттары: өзінің өмірлік айқындамасын анықтау

Өзін – өзі тану пәні бойынша әдістемелік бірлестігінің жылдық жұмыс жоспары
2017 - 2018 оқу жылы
Өзін - өзі тану пәнінің әдістеме бірлестігі
Мақсаттары:
• өзінің өмірлік айқындамасын анықтау;
• түрлі мәселелерді адамгершілік қағидаларға сәйкес сындарлы түрде шешу;
• өзіне, адамдарға және қоршаған әлемге ізгілікті қарым - қатынас жасау;
• адамдарға көмек көрсету, туыстарына және жақындарына мейірімді, қамқор болу;
• өзімен - өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс - әрекеттерінде шынайы болу;
• жасампаздық пен белсенділік, азаматтылық және елжандылық таныту;
• өз ойын, сөзі мен ісін адамгершілік тұрғысынан таңдауға дайын болу және оған жауапты болу;
• қоғамға қызмет ету дағдысын іс жүзінде дамыту.
Мектеп бітірушілерінің негізгі біліктері білім беру үрдісіне қатысушылар (оқушылар, мұғалімдер, ата - аналар, қоғам) үшін бағыт - бағдар береді және өзін - өзі тану пәнінің мазмұнын анықтауға, сол сияқты рухани - адамгершілік білім беруді ұйымдастыруға негіз болады.
Білім берудің бастауыш, негізгі және жоғары сатылары үшін өзін - өзі тану бойынша ұсынылып отырған бағдарламада қарастырылған

Міндеттер:
♦ оқушылардың өз - өзіне адамдарға және қоршаған ортаға деген құндылық қарым - қатынастарын, айналасындағы адамдарға деген сезімталдық және кішіпейілдік таныту қабілеттіліктерін ашу;
♦ өзін таныту арқылы өзгелерді, әлемді және адамзатты танып - білу, өзінің өмірдегі орнын түсіну, өзін жақсы көру арқылы өзгелерге жақсылық жасау, олардың бойындағы жақсы көру сезімін құрметтеу;
♦ өзін дәріптеу, өзіне сену, өз ойы, сөзі және іс - әрекеті үшін жауапкершілік сезімдерін дарыту;
♦ адам мен ішкі және сыртқы ортаны өзара байланыстығын, оның табиғатпен біртұтастығын, тән және жан саулығының бір - бірімен тығыз байланыстылығын түсіну, салауатты өмір сүрудың негізі ретінде өзінің дене және психикалық күйін реттеу қабілеттіктерін арттыру;
♦ әлеуметтік айқындамалар мен рөлдердің көп қырлылығы тұрғысынан өзінің әрекеттері мен мінез - құлықтарын реттеуде терең ойланып, сезіне білу қабілеттіліктерін дамыту;
♦ белгілі бір мағынадағы ақпараттардағы жинау және оған талдау жасау үшін өзінің білімін, білігін және дағдысын қолдана білу; жағдаятты бағалау; жалпы адамзаттық және этно - мәдени құндылықтарға қайшы келмейтін жеке шешім қабылдау үшін өзінің көзқарасын білдіру қабілеттіліктерін дамыту;
♦ күнделікті өмірді нақты мәселелерді шешуде жасампаздық белсенділік таныту; адамгершілік нормаларына сәйкес алға қойылған міндеттерді сындарлы шешу үшін ұжымда бірлесе еңбек ету және топпен, ұжыммен жұмыс істеу іскерлігін дамыту.



Ұқсас жұмыстар

Өзін - өзі тану тұлғаның дамуының факторы
Бастауыш мектепте өзін-өзі тану пәнін оқыту
Шаңырақ оқушылар қауымдастығы жұмысының жылдық есебі
Өзін-өзі танудың ғылыми теориялық негіздері
Болашақ «Өзін-өзі тану» пәні мұғалімін оқушыларға рухани-адамгершілік тәрбие беруге дайындаудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Өзін-өзі тану пәні туралы ақпарат
Сара Назарбаеваның педагогикалық идеялары
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың ерекшеліктері
Курс жұмысының зерттеу әдістері
Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі – адамгершілік-рухани тәрбие беру
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»