Өрнектің түрлерін ата

СҚО, Шал ақын ауданы,
Жаңажол орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Габдуллина Гаухар Кажгалиевна

Математика
Сабақтың тақырыбы: Өрнектер а+9 а - 9 а - 0 а+0
Сілтеме: Оқулық, жоспар, орта мерзім слайдтар
Жалпы мақсат: Санды қосу және азайту амалдарымен есептер шығарту арқылы сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру. Білімдерін тереңдету, жүйелеу, математикалық тілде сөйлеу шеберліктерін арттыру. Пәнге деген қызығушылығын туғызу. Сенімділікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу
Негізгі идеялар: алған білімін жүйелеу, тақырып бойынша ой қорытындылау жасау. Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу.

Күтілетін нәтиже: Оқуға бағыт - бағдар беру. Топта жұмыс жасату арқылы тақырыпты меңгеріп, есептеу дағдыларын игеруге жол ашу. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін орнату.
Оқыту әдістері: Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ - жауап, диалог; АКТ, топтастыру Венн диограмасы
мағынасын ашу бағалау смайликтер Домино әдісі қытай десерті
Дерек көздер Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Сабақ түрі: Топтық, жеке, жұптық
Тапсырмалар: Кесте толтыру

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 минут)
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық, достарым
Арайлап атқан күнге
Топқа бөлу І топ сандар; ІІ топ әріпті өрнектер

ІІ. Актуализациялық білім (өткенді қайталау)
Мағынасын ашу
Кубизм әдісі арқылы өткенді пысықтау
1. біздің өтіп жатқан тақырыбымыз қалай аталады?
2. Өрнектер нешеге бөлінеді?
3. Өрнектің түрлерін ата
4. Әріпті өрнектің мәнің табу үшін не істейміз?
5. 6 мен а - сандарының айырмасын жаз
6. а мен 3 сандарының қосындысын жаз

Оқулықпен жұмыс
(топтық жұмыс)
Кесте толтырту арқылы бүгінгі сабақты ашу
А+9 а - 9 толтырту (жеке жұмыс)
Не түсіндік? Не білдік?
Бүгінгі тақырыбымыз қалай аталады?
Оқулықта берілген тапсырманы орындайды
2 тапсырма орындайды
Есептің сұрағын қойып есепті шығарады.
3 тапсырма кестелерді толтырту
Қорытынды жасау
Топ бір – бірін бағалайды

Сергіту сәті
Видео ролик

Шығармашылық тапсырма
4 тапсырма (топтық жұмыс) өрнектің мәнін табу
Домино әдісі арқылы өрнектің мәнін табу
5+4 9 - 7 2+1 2+5 3+4 4+3 7 - 5 10 - 6 5+5 7 - 2
1 - топ 6мен а сандарының айырмасын жаз а - 6 а+6
2 - топ 5саны мен а - ның айырмасын жаз а - 5 а - 0

Қорытынды
Ой толғаныс Венн диаграммасын топтастыру
Бағалау (3 минут) Жұптық, Топтық бағалау
Рефлексия (3минут) Бес саусақ әдісі
Үй тапсырмасы (2 минут)

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Хайуанаттар бейнесін сипаттайтын оюлар
Қазақтың ою - өрнегінің мәні мен мағынасы
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақтың ою-өрнек түрлерімен таныстырудың маңызы
Қазақ халқының өрнектерының өзге ұлт өрнектерінен ерекшелігі
Сақ өнерінің кейбір белгілері
Қазақ ұлттық сәнді қолданбалы өнерінің түрлері мен даму тарихы
Асыл мұра сән үлгілері
Ою - өрнегінің мәні мен мағынасы
Өрнектер кілем композициясын құрайтын негізгі элементтер
Геометриялық ою
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту