Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Үйге тапсырма

Қазақ әдебиеті пәні бойынша жылдық күнтізбелік жоспар, 8 сынып
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ әдебиеті 8 сынып.
Тақырыптар:
21. ХІХ ғасыр әдебиеті
22. Махамбет Өтемісұлы
23. Майлықожа Сұлтанқожаұлы
24. Шортанбай Қанайұлы
25. Қарауылбек Қазиевтің Менің шешем әңгімесі

Сабақтың тақырыбы: ХІХ ғасыр әдебиеті
Сабақтың мақсаты:
а) ХІХ ғасыр әдебиеті туралы түсінік бере отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
ә) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу;
б) оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, т. б
Сабақтың көрнекілігі:, кітаптар, т. б
Пәнаралық байланыс: тарих

Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Демалыста оқыған шығармаларын сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Қазақ әдебиетінің аса бір сүбелі кезеңі ХІХ ғасыр – ХХ ғасыр бас екені анық. Бұл қазақ елінің бостандыққа ұмтылған, өзін - өзі іздеген, өткен күндерін аңсай еске алып, бүгінінен түңіліп, бірақ болашағына үмітпен қараған шағы еді. ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басы әдебиеттің шын толысып, ауыз әдебиеті кемеліне келіп, жазба әдебиетінің жарағын сайлап, өзге өркениетті елдермен бой таластырған уақыты десек те қателеспейміз.
Бұл дәуір Абай кезі болатын. Бір ғасырдан аса әр тарапты, әр бағытта жолдар Абай маңайында түйісіп, ары қарай Абай әсерін сездіре, ұлттық рухты бойына сіңіре ұласты.
Топтастыру стратегиясы:
ХІХ ғасыр әдебиеті

Қарсылықты поэзия
Сал - серілер поэзиясы
Ағартушылық - жаңартушылық бағыт
мемлекетшілдік - ұлтшылдық бағыт

Білімді бекіту:
Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
1. Қазақ әдебиеті нешеге бөлінеді?
2. Ауыз әдебиеті дегеніміз не?
3. ХІХ ғасырда қандай тарихи жағдай болды?
4. ХІХ ғасыр әдебиетіне кімдердің шығармаларын жатқызамыз?

Білімді бағалау:
Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: ХІХ ғасыр әдебиетін оқып келу.



Толық нұсқасын қарау



Ұқсас жұмыстар

9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Оқушылардың сабақта алаңдаушылық зейінін болдырмау жолдары
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру және тексеру әдістері
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру әдістерінің теориялық негіздері
«Дарвинизм»
Бастауыш сыныпта ана тілі пәнін оқыту барысында оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын дамыту
Ойын элементтерін қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді пайдалану жолдары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Орыс шаруалардың Қазақстанға қоныс аудару
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту