Әріпті өрнектер Қызығушылықты ояту Кім жылдам

Математика 4 сынып
Сабақ тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер
Сабақ мақсаты:
Құндылықтарды дарыту:
1. Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
2. Әріпті және санды өрнектерді жазу, оқу және мәнін табуды меңгерту; Оқушылардың математикалық білім - білік дағдыларын жетілдіру;
3. Оқушылардың математикаға қызығушылықтарын арттыру, логикалық ойлауын дамыту және топпен бірлесіп жұмыс жасауға баулу;
Күтілетін нәтиже: Оқушылар санды және әріпті өрнекті біледі, оларды ажырата алады, есептер шығару барысында талдай біледі.
Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, ойын, сұрақ - жауап, топтық жұмыс.
Пәнаралық байланыстар: Қазақ тілі, дүниетану, еңбекке баулу.
Қажетті құрал - жабдықтар: Математика оқулығы, компьютер, тақта, слайдтар, сематикалық карта
Сабақтың түрі: Жаңа материалды меңгерту

Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгендеу, оқушы зейінін сабаққа аудару.
Оқушыларды топқа бөлу (геометриялық фигуралар арқылы)
І топ Санды өрнектер . ІІ топ Әріпті өрнектер
Қызығушылықты ояту Кім жылдам? ойыны:
1. 1. Білім ордасы не? (Мектеп)
2. 2. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең? (8)
3. Оңынан да, солынан да бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы?(11,
4. 9 - дан 100 - ге дейінгі сандарда қанша 9 саны кездеседі? ( 11 )
5. Ұшақтың жылдамдығы 850км. Ол 3сағатта неше км ұшады? 5 сағатта ше?(2550км, 4250км)
6. 5 тоннаның екіден бір бөлігінде қанша килограмм бар? (2500 кг )
7. 1000теңгенің 711 теңгесіне сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? (289)
8. 1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады? (1080тг)

Жаңа сабақ
І. Түсіну
Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?
- Әріптер мен сандар амал таңбалары арқылы байланысқан өрнекті әріпті өрнек дейміз.
Әріпті өрнекте латын әріптері қолданылады.
Ал санды өрнек, сандар амал таңбаларымен байланысады.

II. Ой қозғау Оқулықпен жұмыс.
№1. а+5; (34+10)*2; 23*4+9; х+9=17*6; 72: х=24: 3;
(45+25): 5; 90 - 10*5; х - 3; в*6; 1972: 9+20;
12: х+24: 8; (х+2)+16*4; 34 - 8=13*2.
Жазулардың ішінен санды өрнектерді теріп жаз және оны оқы.
Әріпті өрнектерді теріп жаз және оны оқы.

№2. Санды және әріпті өрнек түрінде жазып көрсет және оқы.
1 топ: №2 ---------------- 2 топ: №3
А) ( 15+5): 2=10 --------- а) ( а - 3)*2
Ә) (32*2)- 24=40 -------- ә) (32: 2)+в
Б) (27 - 2): 5=5 ----------- б) (с+2)*5
В) (69: 3)+20=43 --------- в) (69*3)- 20

№4. Санды өрнектің мәнін тап.
1 топ: а) (318*5+1052)- 2210=432
ә) (5256: 6+1250)- 408=1718
б) 74612: 4+3072=21725

2 топ: в) 39207: 3 - 4017=9052
г) 55200: 3+80316: 4=38479
ғ) 7890*6 - 6548*5=14600

№ 5. Кім жылдам? ойыны. Әріпті өрнектің мәнін тап.
а*3019; мұндағы а=2, 3, 4, 5
2*3019=6038
4*3019=12076
3*3019=9057
5*3019=15095

Тақтамен жұмыс:
1 топ: № 6. Есепті шығар:
32г - 4 шеге
400г -? шеге
Ш: 32: 4=8ш
400: 8=50ш
Жауабы: 400г темірден - 50 шеге жасайды.

№6 ә)
Ұ. ш - 7ж
қ. ш - 13ж
Барлығы - 200 кг
1ж - ұ. ш, 1ж - қ. ж массасы бірдей
Ұ. ш -? кг; қ. ш -? кг
Ш: 1) 200: (13+7) = 10 кг (1 ж массасы)
2) 7*10=70кг (Ұ. ш)
3) 13*10=130кг (Қ. ш)
Жауабы: Ұзын шеге - 70кг;
қысқа шеге - 130кг жіберілді.

№11 атындағы Б. Момышұлы Ж.О.М.
Мұғалімнің аты - жөні: Абуова Гаухар Базарбаевна
Санды және әріпті өрнектер жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Баланың шығармашылық потенциалын дамыту
Оқыту əдістерінің оқушылардың оқу мүмкіндіктеріне сəйкестігі
Әріпті өрнектерді оқыту
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
Қазіргі замануый технологияны, соның ішінде бастауыш мектепте оқу-тәрбие үрдісінде «Сын тұрғысынан ойлау технологиясын» қолдану
Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру жолдары
Оқыту кезінде оқушылардың білімін қалыптастыруда дидактикалық ойындарды пайдалану
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ӨЗДІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Математика сабағында қолданатын дидактикалық ойындар
Бастауыш сыныпта дамыта оқыту технологиясын қолдану тиімділігі
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы