Рефлексиялық - бағалау кезеңі

Су қоймаларын қорғау
Дүниетану 4 сынып
Мақсаты
Білімдік: Су қоймаларын қорғау туралы толық мағлұмат беру, өз білімін жетілдіре түсуге машықтандыру.
Дамытушылық: Өмірмен байланыстыра отырып, елдегі ауыз су мәселесімен танысу, ойлау құзыреттілігі дамыған тұлға қалыптастыру.
Тәрбиелік: Мейірбандылыққа, ұлтжандылыққа және туған жерін, оның табиғатын, суларын қорғауға, үнемдеуге тәрбиелеу.
Тәсілі: білімді қорыту, жүйелеу
Әдісі: топпен жұмыс, СТО стратегияларын пайдалану.
Көрнекілігі: сызба, интерактивті тақта, үлестірмелі қағаз, суреттер...
Пән аралық байланыс: әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері, экология пәндері.
Маңыздылығы: Табиғаттағы су айналымы, су қоймалары туралы ой қорыта білу.

Сабақ барысы:
Қызығушылықты ояту сатысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысу(1 - 3 - слайд)

ІІ. Психологиялық кезең:
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын.
Бүгін болар сабақ
Сәттілікке толсын.
Бүгін алар баған,
Бестік қана болсын!

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (4 слайд)
а) зерттеп келген жұмысын, жинаған ақпаратын қорғау:
- ғылыми жоба:
- реферат.... т. б жұмыстарын қорғап, сұрақ қойып жауап алу.
б) бекіту. Зертеу тақырыбын анықтап әр топқа жеке тапсырма беру.
- Табиғаттағы су айналымы
- Жер асты сулары
- Минералды сулар туралы өткен тақырыпқа шолу жасау.
Мағынаны тану.

IV. Танымдық ақпараттық кезең:
5слайд.
Қазіргі уақытта елімізде қандай ең өзекті мәселелер бар?:
1. Ауыз судың жетіспеушілігі;
2. Судың ластануы;
3. Су қоймалардағы судың дұрыс пайдаланбауы;
4. Шаруашылыққа қажетті суды қамтамасыз ете алмауы;
5. Жер асты суларын дұрыс пайдаға асыра алмауымыз?...
6 Ақбұлақ бағдарламасының жүзеге асуының кешігуі;
7. Осы өзекті сұрақтардың қандай шешу жолдары бар?

V. Сергіту сәті.
VI. Операциялық - орындаушылық(тәжірибелік) кезең:
Су қоймалары туралы сабақты түсіндіру.
а) Биологтар , Экологтар , Экономистер әр топқа жұмыс бөліп беру: (6 - 15 слайд)
- әр оқушы таңдаған тапсырманың схемасын толтыру (топпен жұмыс.)
- еліміздегі негізгі сұрақтарды топтар ортаға салу, талдау.
- әр топтың шешімі.......
Ой толғаныс сатысы.

VІII. Бекіту:
Мұғалімнің қорытынды сұхбатымен аяқтау
• Бүгінгі сабақтан біз қандай қорытынды шығардық?.
• Суқоймаларын және суды қорғау үшін не істеуіміз керек?
• Ақбұлақ бағдарламасын іске асырудың тиімді қандай жолы бар?

IХ. Рефлексиялық - бағалау кезеңі. Оқушы өзі шығармашылығын қорғауына байланысты және белсене қатысқан тұлғаны бағалау, мадақтау.
Х. Үй тапсырмасын беру. Ауа және ауа райы.(оқып талдау, зерттеу, материал жинау).

Жамбыл облысы, Меркі ауданы,
Меркі ауылы №17 И. И. Трубицын атындағы гимназия орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Диханбаева Айгүл



Ұқсас жұмыстар

Рефлексия - тұлғаның өзіндік тануының жолы мен формасы
Шет тілі сабақтарының ұйымдастырылу ерекшеліктері
Рефлексия арқылы студенттердің оқу-танымдық белсенділігін қалыптастыру
Оқушылардың білім сапасын жақсартудағы рефлексияның рөлі
Колледж оқушыларының рефлексивті қабілеттерін оқу әрекетінде дамытуға арналған әдістерді қарастыру
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық
Бастауыш сыныпта «Қазақ тілі» мен «Әдебиеттік оқу» сабақтарында қолданылатын инновациялық технологиялар
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында оқушылардың шығармашылық қызығушылығын қалыптастырудың дидактикалық негіздері
Мектеп оқушыларының фермер мамандығына қызығушылығын қалыптастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау