Аудио сұрақтар

Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы,
Есік гуманитарлық - экономикалық колледжінің
тарих пәнінің оқытушысы Балташева Б.Б.

Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: Невада – Семей қозғалысы. Семей полигонының жабылуы.
Сабақтың мақсаты: Семей полигонының зардаптарының шығу тарихы, зерттелуі туралы түсінік беру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Ауаның, судың және жердің ластануы адам өміріне қауіпті екеніне назарларын аудара отырып, қоршаған ортаны қорғаудың қажеттілігін түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, алған білімдерін жетілдіру, сабақ барысында белсенділік, шапшаңдық танытуға дағдыландыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз еліне, жеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелей отырып, өздерін қоршаған әлемді қорғауға ат салысуына ықпал ету.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс – тәсілдері: Әңгімелеу, сұрақ – жауап, интерактивті технологияларды қолдану, математикалық қобдиша , аудио сұрақтар.
Пән аралық байланыс: География, математика.
Көрнекілік пен құрал – жабдықтар: Интерактивті тақта, суреттер, бейне сюжет, карта.

Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару.

II. Үй тапсырмасын тексеру: Сұрақ – жауап арқылы өткенді қорытындылау.

III. Білімдерін жан – жақты тексеру:
Математикалық қобдиша.
1) (550 2)*4=? 3) 25*75+95 =?
2) 1млн 2*4=? 4) 36 2+8 =?

IV. Жаңа сабақты меңгертуге дайындық:
Сабақтың тақырыбын жазғызып, мақсатымен таныстыру.

V. Жаңа сабақты меңгерту.
1. Семей полигоны
2. Семей полигонының инфрақұрылымы.
3. Семей полигонының алғашқы жүргізілуі.
4. Семей ядролық полигонындағы сынақтардың адамдарға, қоршаған ортаға әсері.
5. Невада – Семей қозғалысы.

Тірек ұғымдары:
1. Ядролық қару – жаппай қырып жою қаруы.
2. Атом бомбасы – авиациялық ядролық бомбаның алғашқы атауы. Оның әрекеті жарылғыш ядролық бөліну реакциясына негізделген.

VI. Жаңа сабақты бекіту.
Аудио сұрақтар. Интерактивті тақтаны пайдаланып, ұяшықтарды таңдау.
1) Қазақстан аумағындағы Семей полигонына ядролық сынаққа қанша га, жер бөлінді?
2) Семей полигонында өткізілген әр бір ядролық сынақтың құны қанша болды?
3) Семей ядролық полигонының тәжірибелік алаңдарында қанша ядролық жарылыс болды?
4) Дегелең тауының жер асты шахталарында жалпы саны 340 жарылыс болды. Бұл арада жыл сайын жыл сайын қанша ядролық сынақ жүргізілді?

VII. Сабақты қорытындылау.
Графопроектордан Атом деген сөзден әріп таңдау арқылы құпия сұрақтарға жауап беру.
VIII. Үйге тапсырма беру, бағалау кезеңі.
Қазіргі заманғы экологиялық проблемалар.
Мысалы:
1. Атмосфераның ластануы.
2. Байқоңыр ғарыш аймағының қоршаған ортаға әсері.
3. Каспий теңізінің экологиялық жағдайы туралы материалдар қарастыру.



Ұқсас жұмыстар

Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Жоғары оқу орындарында шетел тілін оқытудың алғашқы сатысында білімді меңгеру тәсілі ретінде тыңдап түсінуді үйрету
Ортаңғы сыныптарға тыңдап түсінуді үйрету
Подкастинг - интернетте ақпаратты немесе радио стиліндегі подкасттарды жасау және тарату
Электрондық оқулықтың оқыту элементтеріне қойылатын талаптар
Оқытудың белсенді әдістерін жіктеу
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛ КЕМШІЛІКТЕРІН ЖОЮДА ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Ватсап желісінің мүмкіндіктері
Есімдікті бастауыш сыныпта оқытудың тиімді жолдары
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Әділет тобының сұрақтары
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
І аралық бақылаудың тест сұрақтары
Сұрақтарға жауап беріңіздер
Химиялық технологияның жалпы сұрақтары
Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіздер
Сот - медициналық сараптама пәнінен 2 - аралық бақылау сұрақтары