Ой қозғау Нені үйрендік
Сабақтың тақырыбы: Тұйық етістіктің емлесі
Сабақтың мақсаты:
Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу мәдениетін дамыту, ұлттық танымын кеңейту, шығармашылық қабілетін ояту
Білімділік: етістік және оның жасалу жолдары, мағыналық топтары туралы алған білімдерін толықтыру
Тәрбиелік: оқушыларды ата - баба кәсібін құрметтеуге, алдына мақсат қоя білуге, еңбек сүйгіштікке, халқын, елін сүйе білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ой бөлісу, сын тұрғысынан ойлап талдау
Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, тірек сызбалар
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
1) Ұйымдастыру
2) Үй тапсырмасын тексеру (үйге ақыл - нақыл сөздер)
Негізгі кезең: Ой қозғау Нені үйрендік? (өткенді шолу)
1. Етістік дегеніміз не?
2. Қандай сұрақтарға жауап береді?
3. Етістіктің құрамдық түрлерін атаңыз?
4. Болымсыз етістіктің жұрнақтарын атаңыз?
5. Табыс септіктегі сөзді қажет ететін етістікті атаңыз?
6. Табыс септіктегі сөзді қажет ететін етістіктер қалай аталады?
7. Етістіктер нешеге бөлінеді? Атап беріңіз
8. Есімшенің жұрнақтарын атаңыз?
9. Көсемшенің жұрнақтарын атаңыз?
10. Тұйық етістік қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
11. Тұйық етістік жіктеле ме?
12. Жазу етістігін септеңіз?
Бағалау
Өз ізденістеріміз (Ребус шешу)
Мал өсірсең қой өсір,
Пайдасы оның көл көсір.
- 4 түліктің бірі - қой туралы (ойларын айтқызу)
- Ауылды көркейту туралы
- Ақша тарату, бизнес жоспар
- Жоспарларын оқыта отырып, жаңа сабақты түсіндіру
Тұйық етістіктің емлесі
Тұйық -?
Етістік -? (іс - әрекет қимылды білдіреді)
Емле -? (сөздердің дұрыс жазылуы)
Бар + у
оқы + (оқу, тасу) кемі+ (кему, еру)
п - б
қ – ғ
к – г
1. Ойлан, тап?! тапсырмасы (Тұйық етістіктерді тауып, қай септікте тұрғанын ажыратамыз)
1. Оруға, жүргізуді 1. Жұлу, сұрасудан
2. Оқуым, бұзуды 2. Жазудың, күлу
3. Соғу, айтысуымен 3. Көрісу, егісу
4. Жауласу
2. Ауылды кеңейту не үшін керек? (еңбек, достық, бірлік, ынтымақ)
(мақал - мәтелдерді тақтаға жазып, сөз құрамына талдау)
3. Терме диктанты. Н. Өнербаев Ауылым әнінен етістіктерді теріп жазу
4. 263 - жаттығу
5. Түйіндеу
зат есім - Көсеу - от қозғайтын құрал
Етістік - Көсеу – отты түрту, қозғау
6. Ой толғау
- Екі көзің не үшін қажет?
- Жақсыларды көру үшін.
- Екі қолың не үшін керек?
- Елге көмек беру үшін.
- Құлақ деген не үшін керек?
- Ақыл - кеңес тыңдау үшін.
- Тіл мен жағың не үшін керек?
- Ақиқатты айту үшін?
- Ал аяғың?
- Шетте жүрсем, туған жерге қайту үшін.
Иә, туған жерге жету үшін екі аяғың қандай қажет болса, қазақ тілінің дәрежесінің жоғары болуына тұйық етістіктің де қосар үлесі зор.
Үйге: Ауылым менің – ажарым (тұйық етістіктерді қатыстыра отырып шағын әңгіме құрастыру)
Аңыз әңгімелерді оқыту әдістері
Аңыз-әңгімелердің танымдық және тәрбиелік мәні
Бастауыш мектеп математикасында құзіреттілікті қалыптастыру.
Уақытты сағатпен анықтауға үйрету әдістемесі
«отбасым-бақыт мекені!»
Блум таксономиясы және бағалау туралы талдау
Шағын комплектілі мектепте өзбетінше жұмысты ұйымдастыру
Шығармашылық қабілет деңгейін анықтау
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Ахмет Байтұрсыновтың мысал жанрын оқыту
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
САРТҰЛЫ ҚОЙГЕЛДІ
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Рассмотреть основное основное понятие определение рекламы и рекламной деятельности
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі