Әдістемелік бірлестік отырыстары
Мектеп басшыларына нұсқаулық "Әдістемелік бірлестік жұмысы"
І. Жоспарлау құрылымы (жылдық жоспар бөлімдері)
1. Кадрларға сипаттама.
2. Өткен оқу жылына талдау.
3. Әдістемелік бірлестіктің негізгі бағыттар бойынша мақсат - міндеттері.
4. Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру.
5. Оқушылардың білім - білік – дағдыларының сапасын арттыру.
6. Бастауыш сыныптардағы тәрбие жұмыстары.
7. Әдістемелік бірлестік отырыстары.
1. Кадрларға сипаттама.
2. Өткен оқу жылына талдау.
3. Әдістемелік бірлестіктің негізгі бағыттар бойынша мақсат - міндеттері.
4. Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру.
5. Оқушылардың білім - білік - дағдыларының сапасын арттыру.
6. Бастауыш сыныптардағы тәрбие жұмыстары.
7. Әдістемелік бірлестік отырыстары.
Отырыстардың құрылымы
1. Негiзгi мәселе.
2. Бағдарламаның қиын тарауларын оқып - үйрену.
3. Мектепiшiлiк мәселелерді талқылау.
Жұмыс формалары
1. Өзара сабаққа ену және өзара дәптер тексеру.
2. Ашық сабақтар.
3. Тәжiрибелiк көрсете отырып, өз тәжiрибесiнен баяндама.
Бiрлестiк отырыстарында қаралатын мәселелер
1. Оқушылар бiлiмiндегi олқылықтардың алдын алу және жою жолдары.
2. Озат тәжiрибенi зерттеу тақырыптары
3. Оқу - тәрбие үрдiсiнде дидактикалық ойындарды пайдалану.
4. Әдістемелік бірлестік туралы нұсқаулар
Әдістемелік бірлестік – мектептегі әдістемелік қызметтің бір немесе бірнеше пән бойынша оқу - тәрбие, әдістеме, тәжірибе – эксперимент және сыныптан тыс жұмыстар жүргізетін құрылымдық бөлімшесі. Әдіс бірлестігі бір немесе сыбайлас бірнеше пәннен, құрамында кемі бес мұғалім болған жағдайда, сәйкесті орынбасарының ұсынысы бойынша, мектеп директорының бұйрығымен құрылады және таратылады. Пәндік әдіс бірлестігі тікелей оқу - тәрбие (не әдістемелік жұмыс) ісі меңгерушісіне бағынады.
Әдістемелік бірлестіктің негізгі міндеттері мен бағыттары
- Оқушылардың ақыл - ой, мәдени, адамгершілік мұқтаждықтарын қанағаттандыру;
- Бір немесе бірнеше пәндер бойынша оқу - тәрбие, әдістеме және эксперимент жұмыстарын жоғары кәсіби деңгейде дайындау және өткізу;
- Әр түрлі сабақтар мен іс - шараларды өткізу әдістемесін жетілдіру мен оларды оқу - әдістемелік, материалдық - техникалық қамтамасыз ету;
- Мұғалімдердің кәсіби педагогикалық біліктілігін көтеру;
- Педагогикалық эксперименттер жүргізу;
- Мектеп бітірушілермен кәсіптік бағдар жұмыстарын ұйымдастыру;
Әдістемелік бірлестік жұмысы
Әдістемелік бірлестікті тәжірибелі мұғалімдердің ішінен бірлестік мүшелерімен келісе отырып, мектеп директоры тағайындаған адам басқарады. Әдістемелік бірлестік жұмысы бірлестік жетекшісі мектептің жылдық жоспарына сәйкес жасаған жоспарға сай жүргізіледі. Жоспар әдістемелік жұмыстар меңгерушісімен келісіледі, мектеп директорына бекітіледі.
Әдістемелік бірлестік отырыстары тоқсанына кем дегенде бір рет өткізіледі. Өтетін орны мен уақыты мектеп әкімшілігіне алдын ала хабарлануы тиіс. Қаралған әр мәселе бойынша жазбаша нұсқаулар жасалып, орындалу барысы қадағаланады.
Әдістемелік бірлестіктің негізгі жұмыс формалары
- Эксперименттер, байқау - сынақтар жүргізу;
- Дөңгелек столдар, семинар - конференциялар дайындау;
- Шығармашылық және тәжірибелік есептер өткізу;
- Әдіс бірлестігі отырыстарын өткізу;
- Пәндік ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізу;
- Лекция, баяндамалар, пікірталастар өткізу;
- Озат тәжірибе мен қажетті құжатта зерттеу, жүзеге асыру;
- Пән және әдістеме апталықтарын өткізу;
- Өзара тәжірибе алмасу және сабаққа ену;
- Сабақтар мен шараларды өткізу сапасын қадағалау;
- Ұстаздар мен оқушылардың білім - біліктілігін тексеруге қатысу,
Әдістемелік бірлестіктің негізгі іс - әрекет бағыттары
- Пәндер бойынша оқыту нәтижелерін талдау;
- Оқу бағдарламаларының өзгермелі бөлігін дайындауға, оқу мазмұны мен қойылатын талаптарға өзгерістер енгізуге қатысу;
- Пәндер бойынша жинақталған, кіріктірілген оқу бағдарламаларын дайындау;
- Пәндер бойынша оқу - әдістемелік құралдар, үлестірме материалдар жасау, талқылау;
- Ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс - шаралар, кәсіби байқаулар өткізу,
- Мұғалімдер мен оқушылардың ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, өткізу;
- Жаңа ақпараттық және оқыту технологияларын іздеу, мектеп практикасына ендіру бағыттарындағы эксперименттерді ұйымдастыру;
- Көрнекі құралдар жасау мен жетілдіру, оқу - лабораториялық базаны нығайту жұмыстарын жүргізу;
- Жас мамандарға тәлімгерлік жасау, арнаулы оқулар ұйымдастыру, курстарға жіберу жұмыстарына қатысу;
- Байқаулар мен олимпиадалар өткізу туралы ережелер жасауға қатысу;
Әдістемелік бірлестік құжаттары
1. Әдістемелік бірлестіктің ашылуы туралы бұйрық.
2. Бірлестік жетекшісін тағайындау туралы бұйрық.
3. Әдістемелік бірлестік туралы Ереже.
4. Бірлестік мүшелерінің қызметтік міндеттері.
5. Өткен оқу жылына жан - жақты талдау.
6. Жаңа оқу жылы тақырыбы, мақсаты, басым бағыттары.
7. Оқу жылының жұмыс жоспары.
8. Әр айға арналған бірлестік жұмысының жоспар - кестесі.
9. Мұғалімдер туралы мәлімет.
10. Мұғалімдердің өзіндік білім көтеруі туралы мәліметтер.
11. Іс - шаралар өткізудің графигі.
12. Аттестациялаудың перспектива жоспары, жылдық графигі.
13. Мұғалімдердің кәсіби біліктілік арттыру жоспар - графигі.
14. Пәндер бойынша ағымдық бақылаулар алу графигі.
15. Тоқсандық әкімшілік бақылау алу графигі.
16. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралардың графигі.
17. Озат тәжірибелер туралы мәліметтер.
18. Жалпы, факультативтік және авторлық бағдарламалар.
19. “Жас маман ” мектебінің жұмыс жоспары.
20. “Озат тәжірибе” мектебінің жұмыс жоспары.
21. Пән және әдістемелік апталықтарды өткізу жоспары.
22. Мектепішілік бақылау жұмыстарының жоспары.
23. Бірлестік отырыстарының хаттамалары.
Мектеп басшыларына нұсқаулық "Әдістемелік бірлестік жұмысы". жүктеу
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты басқару
Мектептегі әдістемелік қызметтің құрылымы, мазмұны, ұйымдастыруы
Қазіргі замандағы оқытудың негізгі бағыттары
Қазіргі таңдағы Қазақстан Республикасындағы маслихат депутаттарының сайлау үрдісі
Мемлекеттік аппарат ұғымы, нысандары, құрылымы, қағидалары туралы нақты әрі толық мазмұнын ашу
Еуразиялық Экономикалық Бірлестік
Еуразиялық Экономикалық Бірлестік (ЕврАзЭС)
Кедендік одақ құрылуының алғышарттары
«Қазақстан Республикасының билік органдарының қызметі мен түрлері»
Педагогикалық менеджмент субъекті қызметінің мақсаты
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Этнопедагогиканың әдістемелік негіздері
Әдістемелік нұсқаулық
Оқу жоспары базасындағы пәндер негізінде студенттердің оқу, ғылыми және әдістемелік қызметтерінің байланысы
Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
ЖМҚ химиясы курсын оқытудың әдістемелік аспектілері
Оқытудың әдістемелік жүйесін жаксарту
Әдістемелік нұсқаулар
Оқу - әдістемелік құжаттар
B. бірлестік