Сабақты пікір талас түрінде жинақтау

Ақмола облысы, Қорғалжын ауданы,
Майшұқыр негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Туребекова Айгерім Маратқызы

Әдебиеттік оқу 2 сынып

Тақырыбы: Мұхтар Құрманалин Кім болғым келеді?
Сілтеме: жоспар, презентация.
Мақсаты: Өлеңнің мазмұнын ашады, қорытынды жасайды және белгілі адамдарға еліктеп мамандық таңдауға үйренеді.
Күтілетін нәтиже: өлеңнің мазмұнын ашып, қорытынды жасап және белгілі адамдарға еліктеп мамандық таңдайды.
Сабақтың әдісі: көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ - ны пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; Ақылдың алты қалпағы .
Пәнаралық байланыс: өзін - өзі тану, музыка, дүниетану, дене шынықтыру, бейнелеу Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, сызғыш суреттері
Дереккөз: оқулық, оқыту әдістемесі, ресурстар
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Тренинг
оқушыларды фигура бойынша топқа бөлу. Әр топтан бір оқушы әділ қазы алқасы болады ал қалғандары кастингке қатысады. Бірақ кастинг ережелері оқушыларға айтылмайды. Кастинг аяқталған соң ережелерді әділ қазы алқалары өздері құрайды. Оқушылардың туған айларына байланысты топқа бөлу.
Блум таксономиясына негізделген сабақ.
6 түрлі қалпақ 6 түрлі тапсырма әкелді.
– білу
- түсіну
- қолдану
- талдау
- жинақтау
- бағалау Қызыл қалпақ Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға автор жайлы презентация көрсету.

Сары қалпақ
Өлеңді мәнерлеп оқып, сұрақтар қояды

Қара қалпақ
Кеспе қағазбен жұмыс
Өз мамандығын таңдап, сүйіп істейтін әр мамандық иесінің бойында жақсы ізгі қасиеттер болу керек.
1. Тігінші болу үшін: шыдамдылық.... 2. Құрылысшы болу үшін: күш - қуат... 3. Шахтер болу үшін: жігерлілік... 4. Мұғалім болу үшін: ұстамдылық... 5. Диқаншы болу үшін: еңбекқорлық...
Жасыл қалпақ - талдау
Шығармашылық жұмыс. Топтарға бөліп тапсырмалар таратып береді. 1 - т: эссе жазу; 2 - т: өлең шығару.
Дәптермен жұмыс
Мына мамандық иелерінен есімі белгілі кімдерді білесің? Ғарышкер:
Ұстаз:
Ғалым:
Ақ қалпақ - жинақтау
Пікір талас. Сабақты пікір талас түрінде жинақтау. Ол үшін екі топқа мынадай тақырыптар беру. 1 - т: Дәрігер болуды қалайтындар
2 - т: Дәрігер болуды қаламайтындар
Ортақ: Қазіргі заманда қажет мамандықтар
Көк қалпақ
Тақырыпқа байланысты ән айту.
Үй тапсырмасын тексеру



Ұқсас жұмыстар

Дәстүрлі сабақ пен дәстүрлі емес сабақтар
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Педагогикалық тәжірибе бойынша есеп
Биологияны оқытудағы жаңа технологиясының әдістері
Әлеуметтік-психологиялық тренинг арнайы ұйымдастырылған қарым-қатынас
Биологияны оқытуда педагогикалық технологияны пайдаланудың тиімділігі
Сабақтың тәрбиелік потенциалы
Әдебиет сабағының түрлері, оны оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер жүйесі
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Сабақтың түрлері және ұйымдастыру жолдары
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Экономикалық ой-пікірлердің қалыптасуы.
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
қарыз капиталы түріндегі қаржылық құралдар ағымының өсуі
Экономикалық теорияның қалыптасу кезені пікір қайшылықтары.
Уақытша бос ақшалай қаражаттарды жинақтау
Сөзі - монолог түрінде
Сабақтың міндеттері
Көпшіліктің пікірінше, нағыз ғажап
Талас тудырмайтын түжырымды пікір