Оқушыларға жалпақ құрттар жөнінде түсінік беру

Атырау қаласы,
Жамбыл атындағы орта мектебі
Биология пәні мұғалімі
Фазылова Жібек Үбенқызы

Биология пәні 7 сынып
Қыска мерзімді сабақ жоспары: Ақ сұлама - жалпақ құрттар өкілі, сыртқы құрлысы, тіршілігі.
Қажетті құралдар әдіс - тәсілдер: Электронды оқулық, жоспар, интерактивті тақта, слайдтар, т. б. оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, формативті және сумативті бағалау.
Жалпы мақсаттары: Оқушыларға жалпақ құрттар жөнінде түсінік беру. Құрттардың кірпікшелі құрт - ақ планария түрлерімен таныстып, олардың ішекқуыстыларға ұқсастығын, айырмашылығын дене мүшелерінің күрделене дамуын көрсету. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту. Жалпақ құрттардың табиғаттағы рөліне тоқтала отырып, білімді дамыту, тәрбие қалыптастыру, адамгершілікке, ұжымшылдыққа тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі: Оқушыларға жалпақ құрттар жөнінде түсінік алады, кірпікшелі ақ планария түрлерімен танысып, олардың айырмашылығын дене мүшелерінің күрделене дамуын зерделейді. Оқушылардың логикалық ойлауы дамиды, тақырып бойынша толық түсінік алады. Алынған теориялық мағлұматтарды сыни тұрғыда талдайды
Негізгі идеялар: Оқушыларға жалпақ құрттар жөнінде түсініп, кірпікшелі ақ планария түрлерімен танысып, олардың ішекқуыстыларға ұқсастығын, айырмашылығын дене мүшелерінің күрделене дамуын еске сақтап, ой тұжырымын жасайды, шығармашылық әрекет етуіне ықпал ете отырып пәнге қызығушылығын арттыру, білік - білім дағдыларының жетілуіне жағдай жасау
Оқыту әдістері:
Сұрақ - жауап, диалог, АКТ
Флипчарт, стикер, таратпа материал, интерактивті тақта, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Оқытудың 7 модулін ықпалдастыру.

Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Психологиялық дайындық. 2 мин
Күн шуағы тренинг. Оқушыларға өз тілектерін көтеріңкі көңілмен, ізгі ниетпен жеткізулері сұралады

2. түсті геометриялық фигураларды таңдап алуларын сұраймын
3. Топ басшысын сайлауын сұраймын
Бағалау парақшаларын (критерімен) ұсынамын

Негізгі бөлім
Ортаға 1 оқушыдан шығарып, оларға оқушылар өз сұрақтарын береді.
1. Ішекқуыстылар типі қандай кластарға жіктеледі?
2. Гидраның мекен ортасы қандай?
3. Типтің ішекқуыстылар деп аталуы неге байланысты?
4. Гидраны ең алғаш туысқа жатқызған қай ғалым?
5. Регенерация құбылысы деген не?
6. Ч. Дарвин риф түзу теориясын қай жылы жариялады?
7. Атпа жасушалары қайда орналасқан?
8. Неліктен ішкқуыстылар көпжасушаларға жатқызылған?
9. Көпаяқты маржандар аталуы себебі неде?
10. Не үшін медузалар қолшатыр немесе қоңырау тәріздес?
11. Неге ішек қуыстыларда артқы тесік болмайды?
12. Гидраның ішкі, сыртқы қабатындағы жасушалар қызметі қандай?
13. Гидраның жынысыз көбеюі қалай жүреді?
14. Гидраның ішкі сыртқы қабатын толтырып тұратын желім тәрізді зат

Жаңа сабақ Мағынаны тану бөлімі
Жалпақ құрттар:
Екі жақты симметриялы Үш қабатты: энто -, мезо -, эктодерма
Тері бұлшық етті қапшық қаптаған
Дене тұрқы шұбалаңқы
Пішіні жапырак тәрізді немесе таспа тәрізді
Бауыр жағы арқасына жабысқан, қуыс жоқ.
Асқорыту жүйесінің нышаны байқалады
Оқушыларға тақтадан слайд арқылы құрылыс ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.
Ақ сұлама бұлшық еттері: Сақиналы бұлшықеттер – сыртқы қимылды реттейді.
Қиғаш бұлшықеттер – аралық қабат қимылын реттейді.
Бірыңғай салалы бұлшықеттер – ішкі қабаттағы қимылын реттейді.

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Төменгі сатыдағы жануарлар
Зоология пәнінен сабақтар жоспарлары
Зоология сабағында жергілікті жердегі кейбір төменгі сатыдағы жануарларды оқушыларға таныстыру
Оқушыларының құрттар жайлы білімдерін практикалық тұрғыда қарастыру
Зоологияны оқыту процесінде фаунистик материалды қолдану
Биологияны оқыту әдістемесінің басқа пәндермен байланысы
Биология сабағында оқушылардың қызығушылығын арттыру
Органикалық дүниенің даму тарихы мен өсімдіктердің систематикасы
Биология сабақтарында тірі табиғат бұрышында пайдалану
Тірі табиғат бұрышында омыртқасыз жануарларды орналастыру және күту
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Ақша туралы қысқаша түсінік
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Диалектология туралы жалпы түсінік