Әр оқушының өзіндік мүмкіндіктерін танып, олардың қабілеттерін орай дамытуға жағдай туғызуОқыту нәтижесі
Мақсаттары: Әр оқушының өзіндік мүмкіндіктерін танып, олардың қабілеттерін орай дамытуға жағдай туғызу
Оқыту нәтижесі: Қанағат ынсап береке турасында ақпарат бере отырып, түсініктерін кеңейту
Түйінді идеялар:
Тар пейілді кеңімес
Кең пейілді кемімес
Қанағат қарын тойғызады
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларға нұсқау беріледі.
Амандасу уақыты3 - минут
Мейірімді есім жаттығуы
Оқушының іс - әрекеті
Әр оқушы оң жағындағы көршісін мейірімді түрде атап, ал тыңдаушы алғысын білдіреді.
Әр оқушы оң жағындағы көршісін мейірімді түрде атап, ал тыңдаушы алғысын білдіреді.
Ресурс: Ойынның шартына нұсқау
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Мозайка әдісімен топқа бөлінуге ықпал ету. Уақыты 5 - минут
Оқушының іс - әрекеті
Абай атамыздың өлең шумақтарынан талап еңбек терең ой сөздерін құрастыра отырып 3 топ құрайды.
1 - топ Талап
2 - топ Еңбек
3 - топ Терең ой
Құралған топтар сол сөздердің мәнін ашып, талдайды.
Мағынаны тану кезі: 7 - минут
- Ынсап сайын береке деген сөзді қалай түсінесіңдер?
- Қанағатсыздық адамдарды қандай жағдайларға итермелейді.
- Кез келген адам арманы мен мақсатына жете алады ма?
Неліктен?
Қойған мақсатқа қалай қол жеткізуге болады?
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ресурс: талап , еңбек , терең ой қима сөздері
Мақсатқа жетуде адамның өзгелердің алдындағы міндеттері мен парыздары кедергі бола ала ма?
Оқушының іс - әрекеті:
Көрсетілген слайд бойынша мағынаны танып, алдыңа мақсат қойсаң, алынбайтын асу жоқ екендігін және өз мүмкіндіктерін тиімді пайдалану жолдарын ұғынады.
Талап сөзіне ассосация жасау
Мақсат қоюдың ережелерін құрастыру
Ресурс: Слайд, плакат, маркер
Мұғалімнің іс - әрекеті
Слайд бойынша анықтау сұрақтарын беру. 5 - минут
- Мақсат пен арман бірдей ме?
- Армансыз адам бола ма?
- Назары әдемінің ой – санасы әдемі келеді, ой – санасы әдемі адам өмірдің ләззатын көреді деген оймен қаншалықты келісесің?
Молекула жаттығуы арқылы топқа бөлінеді
Оқушының іс - әрекеті
Анықтау сұрақтарына жауап береді. Оқушылар нұсқау бойынша бей - берекет қозғалысқа еніп, атомдар болып жүреді. Молекула болып құралған кезде 5 оқушыдан 4 топқа бөлінеді
Ресурс: Интерактивті тақта
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Джиксо әдісі Топтық жұмыс Уақыты: 10 - минут
С. Ақатайдың Үш ана тақырыбындағы әңгіменің желісі әр топқа таратылады.
Оқушының іс - әрекеті
Оқушылар жетістіктің адамға көп еңбекпен келетінін, парасатпен келетінін ұғынып, өзара пікірлесіп, шығармашылық жұмыспен жұмыстанады.
Джиксо әдісі бойынша берілген мәтінді әр топ талдап, негізгі түйінін айтады.
1 - топ
Адамдар қандай жағдайда жарқын жайдары өмір сүреді?
Жадынама құрастыру
2 - топ
Үш ананы бір ошақтың басына біріктірген қандай қасиет флипчартқа өз ойларын суреттеп бейнелеу
3 - топ
Адамның барға қанағат етіп, тату болса, береке бірлігі арта бермек жағдаяттар құрастыру
Ресурс:
Интерактивті тақтада жазылған сұрақтар, мәтіннің кесілген бөліктері, флипчарт
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Тренинг таудың биік шыңдары Оқушыларға нұсқау беру Уақыты: 5 - минут
Кері байланыс орнату
- Тренинг қиын болды ма?
- Жүргізілген жаттығу мен бүгінгі өтіп жатырған тақырып арасында қандай ұқсастық байқалады?
Оқушының іс - әрекеті:
Оқушылар нұсқау бойынша таудың биік шыңдары тренингін ойнап, алған әсерлерімен бөліседі. Кері байланыс орнатып, тақырыппен жаттығуды байланыстырады.
Ресурс: Интерактивті тақтада берілген тренинг нұсқауы, отырғыштар
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Ой - толғау Уақыты: 10 - минут
Мен кіммін презентациясы көрсету
Ой қорытуға ықпал ету
Оқушының іс - әрекеті:
Көрсетілген бейнекөрініс бойынша ой қорытады. ой - толғауларын айтады.
Егер қаласа, адамның қолынан көп іс келеді тақырыбында шағын шығарма жазады.
Ресурс: Интерактивті тақта, мен кіммін презентациясы, шығарма тақырыбы
Қосымша тапсырма: Байлықтың бір көзі – еңбек пен қанағат шығармашылық жұмыс
ДАРЫНДЫ БАЛА ҰҒЫМЫ
Бірінші сынып оқушыларының танымдық қабілеттерін дамыту жолдары
Көркем еңбек сабағында оқушылардың қолөнерде шығармашылығын дамыту
Жазбаша жұмыс арқылы бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілетін дамыту
Дарынды балаларды дамытудың маңызы
Бастауыш мектепте қазақ тілі сабағын оқыту барысында оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен қабілеттерін дамыту жолдары
Сабақта оқушылардың дара ерекшелік қабілеттерін қалыптастырудың теориялық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық дарындылығын дамытудың педагогикалық - психологиялық негіздері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
Дарынды балаларды анықтау
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҰМАР
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау