Үлестірмелі материалмен жұмыс
Білім беру саласы: Қатынас. Таным.
Бөлімі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Шар мен текшені салыстыру (сөздік жұмыс)
Мақсаты:
а) Балаларға геометриялық пішіндер – шар, текше сөздерін естеріне сақтауға, олардың ерекшеліктерін (мысалы: шар домалақ, домалайды; текше төртбұрышты, орнынан қозғалтуға болады, бірінің үстіне бірін қоюға болады) ажыратуға үйрету.
ә) Сөздік қорларын молайтып, сөйлеу қабілетін дамыту.
б) Ұқыптылық пен сабырлылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: (көңілді домалақ шар мен текшенің суреттері), үлестірмелі материалдар (ұқсас заттарды сурет бойынша сәйкестендіру). Дидактикалық жаттығу: Қай зат қай затқа ұқсайды? .
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Сөздік жұмыс: шар, текше, доп.
Билингвальды компонент: шар - шар, текше - куб, доп - мяч.
Мотивациялық қозғаушылық:
- Бір – біріміздің қолымыздан ұстап, жақсы лебіздер білдірейік.
Еліміз аман болсын!
Анамыз аман болсын!
Деніміз сау болсын!
Балабақшамыз гүлдене берсін!
Ұйымдастырушылық – ізденістік:
Топқа қонаққа көңілді Текше мен көңілді домалақ Шар кіреді. Олар балалармен амандасып, олармен ойын ойнағысы келетіндерін айтады.
Балалардан:
- Көңілді текшенің ..... дене пішіні неге ұқсайды?
- Оның түсі қандай?
- Текше төртбұрышты, бір орында тік тұрады, оны орнынан қозғалтуға болады. Міне, былай, - деп текшелердің бірнешеуін бір – бірінің үстіне қойып, мұнара жасауға болатынын айтады.
Билингвальды компонент: шар – шар, текше - куб, доп – мяч.
- Ал, домалақ Шардың дене пішіндері неге ұқсайды екен?
- Дұрыс айтасыңдар, допқа ұқсайды.
- Сен үстел үстіндегі шарды әкеле ғой.
- Мынау не?
- Пішіні қандай?
- Шардың түсі қандай?
Жеке балалардан топтың ішінде қандай заттар домалақ шар мен текшеге ұқсайтынын сұрайды.
Сергіту сәті:
Өн бойымды тік ұстап,
Таянамын бүйірді.
Бастап кетем
Дұрыстап
Сайгүлікше жүруді.
Бір! Екі! Бір! Екі!
Үлестірмелі материалмен жұмыс.
Неге ұқсайды? дидактикалық ойын жаттығуы. Бұл тапсырмада балалар суреттегілердің неге ұқсайтынын айтып, сурет бойынша сәйкестендіреді. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: геометриялық пішіндердің салыстыруға және сипаттауға арналған тапсырмаларын;
Түсінеді: затты түр – түсіне қарай сипаттау керектігін;
Қолданады: сөйлем құрастыра білу іскерліктерін.
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Оқытудың көрнекілік принциптері
Математика сабағында көрнекі және АКТ құралдары қолдану
Көпбұрышты фигураларына қатысты анықтамалар
Мектептің басқа пәндерінің арасында әдебиеттің орны қандай екенін анықтасақ
Географияны оқыту әдістемесі
Математика сабақтарында оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру арқылы оларды өздік жұмыс жасауға баулу және қабілеттерін дамыту
Инновациялық педагогикалық технология ұғымының мәні
Көрнекі құралдар
Ағылшын тілі сабақтарында қолданылатын көрнекіліктер
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық