Деңгейлік тапсырмалар. Есептер шығару

" Тармақталған алгоритмдер"

Авторы: Кадырова Светлана Сабитқызы
Мекен жайы: Жуалы ауданы, Жамбыл облысы, Б.Момышұлы ауылы.
№1 Г.Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназиясы

Сабақтың тақырыбы: Тармақталған алгоритмдер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тармақталу операторлық командаларын бағдарламада дұрыс қолданылуын үйрету.
Дамыту: Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, компьютерлік сауаттылығын, сабаққа қызығушылығын, тапқырлығын, біліктілігін арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, жылдамдылыққа, шыдамдылыққа, компьютерді өз мақсатында дұрыс қолдану мәдениетіне тәрбиелеу.
Болжамдап отырған нәтиже: Лекцияда өтілген тақырыптарды толық меңгеріп, оларды есепте дұрыс қолдана білуі керек.
Сабақтың типі: Пысықтау сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Компьютермен жұмыс, тест, сұрақ-жауап, ойын, деңгейлік тапсырмалар.
Көрнекі құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, бағалау кестесі.
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру. (2 мин)
ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру. (6 мин)
Мүсін атты ойын жарысы.
Қорытындылау.
III. Есептер шығару. (12 мин)
1. Компьютермен, тақтамен және дәптермен жұмыс (есептер шығару).
Қорытындылау.
Ойын Көл .
ІV. Деңгейлік тапсырмалар. (20 мин)
1 деңгей. Есепті Паскаль тіліне аудару.
2 деңгей. 1-деңгейде берілген есептің бағдарламасын құрып, нәтижесін компьютерде көрсету.
V. Көзге жаттығу жасау. (2 мин)
3 деңгей. Электрондық оқулықтағы тест жұмысы.
Шығармашылық деңгей. Электрондық оқулықтағы тапсырманы орындау.
Қорытындылау.
VI. Қорытындылау, бағалау. (2 мин)
VII. Үйге тапсырма. (1 мин)
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру. Сәлемдесу.Түгелдеу.
1. Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабақтың тақырыбын айту.
2. Сабақтың барысымен таныстыру.
II. Үйге берілген тапсырманы тексеру:
Мүсін атты ойын жарысы. Тақтада сызылған блок-схема бөліктерге бөлінеді. Әр бөлікке сұрақ жазылады. Сұрақтарға дұрыс жауап берілсе, тиісті орынға қойылады. Әр оқушы бір-бір сұраққа жауап береді. Жауап 2 ұпаймен бағаланады.
Есеп. Төмендегі берілген есептің блок-схемасын құрастыру керек.
х + 2, x



Ұқсас жұмыстар

ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш мектеп математикасында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану
Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық әрекетін дамыту
Шамаларды оқытуда деңгейлік тапсырмаларды қолдану мүмкіндіктері мен тиімділігін анықтау
Математикадан өткізілетін деңгейлік олимпиядалар және олимпияда есептері
Мектеп математика курсында оқушыларды жалпы деңгейлік тапсырмалармен және олимпиадалық сипаттағы деңгейлік тапсырмалармен таныстыру жолдары
Тәрбиелеуде математика пәнінің алатын орны
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясының ерекшелігі
Бастауыш мектептегі математика сабағында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың маңызы
Оқушылардың математикалық қабілеттері мен ойлау қабілетін дамыту
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Құжаттарды баспаға шығару
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Жұқа линза формуласын есептер шығару
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
Марғасқа жырау (туған және өлген жылдары белгісіз) (XVII ғ. ) - ақын, жауынгерлік рухтағы жырларды шығарушы, қазақ поэзиясындағы көне дәстүрді жалғастырушы