Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин Қыпшақ Сейтқұл әңгімесі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу;
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
Сабақтың мақсаттары: Оқушылар әңгіме желісі бойынша кейіпкерлер портретін жасай алады, олардың іс - әрекеті арқылы образдарын аша біледі; Жаман іс пен жақсы іс жасаудың ара жігін ажырата алады;
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

Сабақтың басы
Мұғалім ыдыста тұрған өшіргіш түстеріне байланысты оқушыларды 6 топқа бөліп, Ақылдың 6 қалпағы әдісін пайдаланады.
Мұғалім сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға сабақ презентациясында берілген бейнежазба көрсетеді. Оқушылар бейнежазба арқылы сабақ тақырыбына болжам жасайды.
- бейнежазбадан не байқадыңдар?
- қандай көріністер естеріңізде қалды?
Мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.
Мұғалім аудиожазба арқылы Қыпшақ Сейтқұл әңгімесін оқушыларға тыңдатады

Сабақтың ортасы
Ақылдың 6 қалпағы әдісі
- Әңгімені оқу, түсіну, мазмұндау, сұрақтарға жауап беру;
- болжау; Қыпшақ Сейтқұл әңгімесінің идеясына болжам жасайды;
- шығармадағы жағымды кейіпкердің образын жасау;
- шығармадағы жағымсыз әрекетті анықтау;
- шығармашылық жұмыс орындау;
- саралау; әр топтың берген жауабымен шығарманы қорыту;

Дескриптор:
- Шығарманы түсінеді, мазмұндайды;
- Әңгіменің идеясын анықтай алады;
- Кейіпкерлер образын жасай алады;
- Тақырыпты түсінеді;
- Шығарма жұмыстарын жүргізе алады
- Шығарманы қорыта отырып, топ жауаптарымен өз үлгілерін саллыстырады;

Тапсырма 1
Шығармадағы көп қайталана бермейтін сөздердің мағынасын анықтап, синонимдік қатар түзу;
Жәрмеңке -
Қарауыл -
Данышпан -
Барымта -
Дереу -
Бақташы -
Қолға түсу -
Халық -
Бейнет -
Айырбас -

Тапсырма 2
Шығарма жоспарын құрылымы бойынша дұрыс орналастыр
- Сейітқұл қолына кетпен алып, отыз үйлі кедейіне де кетпен беріп, жер тегістеп, егін егуге кірісті-2
- Сейітқұл әуелі мекен еткендей бір орын іздеді - 1
- Манағы Сейітқұлдың ағасы аттаныс - түсіспен жұрттың малын ұрлап бай боламын деп жүргенде, Қонырат жағында қолға түсіп, кім екені де белгісіз, біреу өлтіріп кетіпті; қалған мал - жанын ұрының малы деп Түркістан әкімдері талап алып, жамағаттарын Сейтқұл көп жылдар іздетіп, таптырып, қасына алыпты - мыс - 4
- Бұлардың былайша бір ауызға қарап бекінген халық екенін байқаған соң, малға қызыққан сырттағы көшпелі халықтар батып келе алмады - 3
Оқушылар жұптасып диалог құрады
Мұғалімнің аты - жөні: Жұбаева Қ. Е.
Ы. Алтынсарин Қыпшақ Сейтқұл әңгімесі жүктеу
Ы. Алтынсарин Қыпшақ Сейтқұл әңгімесі слайд жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша дипломалды іс-тәжірибе есебі
Тұлғалық бағдарлы оқыту жүйесіндегі сабақтар
Қобыланды батыр жырындағы батыр бейнесінің ерекшелігін сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестері
Жәркен Бөдешұлының Жалғыз поэмасы
Көркем шығарма және кейіпкер тілі
Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы
Көркем шығарманың оқытудың тиімді жолдарын қарастыру
Бастауыш мектепте шығарманы қабылдау деңгейлерін анықтау
30- жылдардағы қазақ басына төнген нәубетті оқыту
Қазіргі қазақ көркем прозасындағы автор бейнесінің тілдік көрініс
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары