Әнұранның авторлары кім

Тақырыбы: [ b] Сынып үздігі

[b]Мақсаты: [ b]Оқушылардың білімдерін тереңдете түсу, логикалық ойлауды, тапқырлықты дамыту. Қабілетті және дарынды балаларды көрсете білу және ұйымшылдыққа жеңімпаз озық болуға тәрбиелеу.
[b]Сабақ түрі: [ b]Брейн - ринг
[b]Әдісі: [ b]сұрақ - жауап
[b]Көрнекілігі: [ b]Тірек – сызбалар, сұрақтар жинағы, сигналдық белгілер, сағат
Барысы:
[b] І Ұйымдастыру[ b]
Жарыс сабақ болғандықтан 5 оқушыны қатыстыру.
Олар сұраққа жауап бере отырып ұпай жинайды.
Қатысушылар:
1.
2.
3.
4.
5.

Сайыс түрлері:
І Блиц - турнир ( сұрақ - жауап)
ІІ Брейн – ринг ойыны ( сұрақ – жауап)
ІІІ Көрнекі – бейнелеп ойлау (шапшаңдық)
ІУ Көрнекі - әрекеттік ойлау
У Қисынды ойлау

[b] І Блиц - турнир ([ b] сұрақ – жауап)
1. ҚР мемлекеттік тілі (қазақ тілі)
2. ҚР ақшасы (теңге)
3. Кел, балалар, оқылық өлеңінің авторы кім? (Ыбырай Алтынсарин)
4. Басты байлық не? ( денсаулық)
5. 12 ай (жыл)
6. Қазақстанның бас қалсын ата (Астана)
7. Ұя салмайтын құс (көкек)
8. 13 қандай сандардың қосындысы?
9. Қазақша жыл басы (тышқан)
10. 22 наурыз қандай мереке?(Қазақша жаңа жыл)
11Медеу мұзайдыны қай қалада? (Алматы)
12. Әнұранның авторлары кім? (Жұмекен Нәжімеденов, Н. Назарбаев)
13. ҚР тұңғыш ғарышкері кім?( Тоқтар Әубәкіров)
14. Күндіз көрмейтін құс (жапалақ)
15. Ұяң дауыссыз дыбыстарды ата (б в г ғ д ж з)
16. Ғылым таппай мақтанба өлеңінің авторы кім?(Абай)
17. Есту мүшесі не?(құлақ)
18. Жеті күн (апта)
19. Орман дәрігері(тоқылдақ)
20. Сөйлем түрлерін айт (хабарлы, сұраулы, лепті)

[b]ІІ Бринг - Ринг ойыны (полиглот)[ b]

Мұнда әр оқушы жұмбақ шешеді, орысшаға аударады.

1. Қос құлақты, жүз тісті. Жүзінен бір - ақ із түсті.(ара - пила)
2. Сақталады 6 ай жаз, Сандығымды сары аяз (тоңазытқыш - холодильник)
3. 2 аяқпен кезек – кезек тебеді,
Ол тынымсыз домалап, Зыр жүгіре береді. (доп - мяч)
4. Ағайынды бес туыс, Жамылатын тоны бір.
Бесеуінде бір қуыс, Сырттан кірер жолы бір.(қолғап - варежки)
5. Болса да көкте мекені, Кездеспейді екеуі ( Ай мен күн – солнце луна)

[b]ІІІ Көрнекі бейнелеп ойлау (шапшаңдық)[ b]
Берілген суреттердің 3 - еуі жалпы бір тақырып, ал 1 сурет басқа мағына береді.
Осы суреттердің ортақ тақырыбын анықтап, артығын тап.
[b]ІУ Көрнекі - әрекеттік ойлау [ b]
Математикалық логикалық сұрақтарға жауап береді.
Әртүрлі фигуралардан құрастыру
[b]ІУ Өзімді қалай бағалаймын?[ b]
3 - 1 - деңгей тапсырмасы
Сөз құрамына талда
әншілер, ғарышкерге, достардан, суға жұмысшы, өнерлі, сазгер.

4 - 2 деңгей тапсырмасы
- Мен бір сан ойладым, оған 45 қосқанда, 79 шықты. Мен қандай сан ойладым?
- 79 - 45 34
- 5 - 3 деңгей

[b]Шығармашылық жұмыс Қисынды ойлау [ b]
1. жылқы --------- сиыр
құлын -------------- мүйіз, сүт, бұзау, өгіз, жайылым.
2. аяқ --------------- қол
етік ------------------ қолғап, жұдырық, саусақ, буын.
3. балық ----------- шыбын
ау --------------------- тор, маса, ызың, шаң
4. мектеп --------- аурухана
білім беру --------- дәрігер, мекеме, емдеу, ауру адам.
5. құс ---------------- адам
ұя -------------------- жұмысшы, балапан, үй, аң.



Ұқсас жұмыстар

Әнұран – елдік пен егемендіктің белгісі
Менің Қазақстаным!
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері (нышандары)
Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алуы
Еліміздің нышандарының пайда болу белгісі мен олардың нақты сипатын айқындау
ТӘУЕЛСІЗДІГІМ – ТУЫММЕН ТҰҒЫРЛЫ, ЕЛТАҢБАММЕН ЕҢСЕЛІ
Мемлекеттік символдардың жасалуы:тарихы, мазмұны, мәні
Қазақстанның ұлттық қайта жаңғыруы және демократиялық құқықтық мемлекеттің құрылуы
Мәдени - тарихи мұрадағы және патриотизмді қалыптастырудағы саяси рәміздердің маңыздылығы
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы