Оқушылардың зейінін, назарын жаттығулар орындау арқылы сабаққа аудару

Сабақтың тақырыбы: Боран.
Сабақтың мақсаты: Қазақтың ұлы жазушысы Мұхтар Әуезов туралы мағлұмат беріп, шығармаларымен таныстыру.
Білімділігі: Оқушыларға қыс мезгілі жайлы түсінік бере отырып, сабақтың тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізу, мазмұнын игеру, біліктілігін арттыра түсуге көмек беру.
Дамытушылығы: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып, ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіру, ой өрісін дамыту.
Тәрбиелігі: Табиғаттың әсемдігін бақылай білуге үйрету, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Көрнектілігі: М. Әуезов суреті, шығармалары, теледидар, үнтаспа, қыс бейнесін толық көрсететін ағаш, қар түрлері, суреттер. Пәнаралық байланыс: дүниетану, музыка, еңбекке баулу, бейнелеу өнері.
Әдіс - тәсілі: іздену, сұрақ жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Түрі: аралас сабақ.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру:
а) Оқушылармен амандасу.
ә) Оқушыларды түгендеу.
б) Оқушылардың зейінін, назарын жаттығулар орындау арқылы сабаққа аудару.
- Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай аламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
- Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұрау.
Абай Құнанбаев атамыздың Қыс атты өлеңі
Қыс суретін салып келу тапсырылған. Оқушылардан өлеңді жатқа сұрап, салған суреттерін жариялауын тамашалау.



Ұқсас жұмыстар

Оқытудың практикалық және көрнекілік әдістері
Зейіннің ойын әрекеті барысында дамуы
Зейіннің негізгі қасиеттері
Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Оқушылардың сабақта алаңдаушылық зейінін болдырмау жолдары
2-сыныпта қазақ тілін оқыту барысында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Көрнекі құрал оқу моделі
Оқушылардың бойында зейін процесінің дамуы
Грамматика және тіл дамыту
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағын оқытуда көрнекі құралдарды пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы