Қане кім жазады тақтаға

Білім беру саласы: қарым - қатынас.
Бөлімі: Ағылшын тілі

Тақырыбы: Food. I Like I don’tlike. Letter Uu
Мақсаты: Food тақырыбындағы жаңа лексикалық материалмен, жаңа Uu әрпімен таныстыру. Балаларға азық - түлік атауларын атауға және жай сөйлемдер құруға дағдыландыру. Тамақтану мәдениетіне баулу.
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, аудио диск, плакаттар
Билингвальді компонент: pizza - пицца, ice - cream - балмұздақ - мороженое, juice - шырын - сок, manty - мәнті, egg - жұмыртқа - яйцо, bread - нан - хлеб, urial - таутеке, I like I don’t like - Маған ұнайды ұнамайды - мне нравится мне не нравится.

Амандасу. Шаттық шеңбер құру.
Good morning children!
Cood morning!
Good morning!
Good morning to you!
Good morning!
Good morning!
We are glad to see you!
Өткен сабағымыздың жаңа сөздерін еске түсіріп қайталайықшы. Жануарлардын атын атайық. (Bear, monkey, foxy, tiger, elephant, lion)

Балалар енді мен сендерге жұмбақ жасырам. Жұмбақтың жауабын тауып көрейік.
Асты тас, үсті тас
Ортасында піскен ас( нан, хлеб, bread)
Жарайсыңдар балалар жұмбақтың шешімін дұрыс таптыңдар!
Бүгін біз тағам жайында әңгімелесеміз. Адам өмір сүру үшін жақсы тамақтануға тиіс. Құнарла тамақтар ішуіміз керек. Дәрумендерді көптеп жеуіміз керек. Сщда біздің бойымыз, ойымыз өседі күшіміз көп болады. Көп ауырмаймыз. Сергек жүреміз.

1 - тапсырма. Олай болса, тағамдармен танысайық. Бәріміз суретке қараймыз. Бірінші мен айтам содан кейін қайталаймыз.
pizza - пицца
ice - cream - балмұздақ - мороженое
juice - шырын - сок
manty - мәнті,
egg - жұмыртқа - яйцо,
bread - нан - хлеб
I like I don’t like - Маған ұнайды ұнамайды - мне нравится мне не нравится.
Енді балалар жаңа сөздер кездесетін әнді тындайық.
Eggs and apples,
Pizza and cheese
Pears, bananas
And ice - cream
This is food.
It’s very good
Look at it
We all like it.
Балалар осы өлең жолдарын менің соңымнан қайталап отырамыз.

2 - тапсырма. Балалар мына суретте әртүрлі тағамдар көрсетілген. Осы тағамдарға I like I don’t like тіркестерін пайдалана отырып сөйлем құрайық. Қане кім бастайды? ( I like a banana. I don’tlike eggs.)

Сергіту сәті.
Sit down, stand up
Then jump, then run
Then sleep, then smile
And let’s have fun.

3 - 4 - тапсырмалар. Енді балалар жаңа әріппен танысамыз Uu әрпімен. Қане, балалар әріпті дауыстап, қайталап айтамыз. Мен осы әріптің жазылуын тақтаға жазып көрсетейін бәріміз қараймыз. Қане кім жазады тақтаға? Осы жаңа әріпке байланысты тақпақ айтып үйренейік. Балалар меннен кейін қайталап отырамыз жарай ма?
Urial - таутеке
Uu әрпі тұр басында
Тұяғы еш таймайды
Таудың құз жартасында.
Осы жаңа әріпке байланысты жаңа сөзді айтып үйренейік. Urial - таутеке яғни дала қойы дегенді білдіреді. Бұл өте сирек кездесетін жануар. Қазақстанның аумағын мекендейді. Мүйізді сұлу жануар. Таулы аймақтарда мекен етеді. Тау қойлары үйір болып жүреді. Шөппен қоректенеді.

5 - тапсырма. Балалар енді бәріміз суретке қарайық. Суретте өткен тақырыптағы сөздер. Бұл сөздерді бәріміз білеміз. Осы сөздердің ішінен бүгінгі өткен жаңа әрпіміз Uu әрпін тауып алыпастын сызамыз. Сосын осы сөздерді ағылшынша атауларын айтамыз.
Жұмыс дәптерімізді ашамыз 31 - 32 бетті. Балалар өздерің жақсы көретін және жек көретін жемістердің суреттерін саламыз. Содан кейін сөйлем құраймыз.
Балалар бүгінгі сабаққа бәрің жақсы, белсенді қатыстыңдар. Бәріңе бесжұлдызша таратып берейін жақсы қатысқандарың үшін. Сонымен бүгін біз қандай тағамдармен таныстық. Қане есімізге түсірейік. Goodbye children!



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларын жазуға үйретудің жаңа әдіс-тәсілдері
Жазуға үйрету мақсат міндеттері
Бастауыш сыныпта математика сабағында дидактикалық ойынды пайдалану әдістемесін ұғыну
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
Жазудағы каллиграфиялық дағдыларды үйретудің әдістемелік жолдары
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
КӨРКЕМ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ МАЗМҰНЫ
Халық ойындар теориясы мен проблемасының педагогикалық, психологиялық, әдістемелік әдебиеттерде зерттелуі
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы