Сабақтың құрлысы
Биология 9 сынып
Тақырыбы: Адамның шығу тегі. Адам эволюцисының негізгі кезеңдері
Мақсаттары:
Білімділік: 1. Адамның шығу тегі туралы алғашқы және қазіргі кездегі көзқарастарға жалпы сипаттама беру Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне жалпы сипаттама беру
2. Тарихи дамуда адамның арғы тегінің мінез - қылығы мен құрылысындағы күрделілену үдерісін білу.
3. Адамның дамуындағы негізгі кезеңдерді білу.
Дамытушылық: 1 Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
2. Ойларын салыстыруға, анализдеуге, жалпылауға ж\е қорытындылауға үйрету.
Тәрбиелік: 1Әлеуметтік дарвинизмді, топпен жұмыс кезінде бұл теорияның ешқандай негізсіз көзқарас екенін білетін болады.
2. Жан - жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру. Бір – бірімен ұйымшылдықты және сыйласымдықты ояту.
Жұмыс түрлері: СТО стратегиялары
1. Жеке және топтық
2. Өздік жұмыс
3. Оқулықпен жұмыс.
Көрнекіліктер: Плакаттар, кестелер Адам эволюциясы , Антропосоциогенез.
Сабақтың құрлысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа сабақты меңгеруге дайындық. (өткен сабақты пысықтау)
А) Жер шарында қашан тіршілік пайда болды?
Б) Адам баласы жер бетінде қашан және қалай пайда болды?
1. Әңгіме - дәріс.
Адамның шығу тегін, тарихи даму кезеңдерін, нәсілдік ерекшеліктерін, материалдық және рухани қазыналарын зерттейтін кешенді ғылым антропология. Антропология ғылымын алғаш Аристотель енгізді. Антропология ғылымының негізгі бір саласы – антропогенез. Ол адамның шығу тегін, тарихи даму кезеңдерін және нәсілдік ерекшеліктерін зерттейді.
Топпен жұмыс
1 топ - Дриопитек
2 топ - Австролопитек ( епті адам)
3 топ - Өте ертедегі адам
4 топ - ертедегі адам. Неондерталдықтар
5 топ - Кроманьондықтар ( саналы адам)
Топтарға ортақ сұрақ.
1. Қашан өмір сүрді?
2. Қайда өмір сүрді? (дүниежүзілік географиялық карта қолданылады)
3. Тіршілігі қандай? Қандай ерекшеліктері бар?
4. Қандай өрлеу белгілері бар?
5. Қандай еңбек құралдары болды?
Элоктрондық оқулық қосылады. (интернеттен алынған жаңалық)
Кезеңдері------- Мидың көлемі
Австролопитек --650 см³
Неандерталдықтар---1300 - 1400см³
Кроманьондықтар --1500 - 1800см ³
Толық нұсқасын жүктеу
Сүйектің мүше ретіндегі құрлысы
Паразитологиялық тексеру әдістері
Болашақ мұғалімдердің педагогикалық пәндерді меңгертудің кәзіргі жағдайы
Жер қыртысының құрамы мен құрлысы
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық тұлғасын қалыптастыру жолдары
Бауырдың түйіршікті дистрофиясы
Зоология пәнінен сабақтар жоспарлары
Бастауыш мектеп оқушыларының еңбек біліктері мен шығармашылық қабілетін дамыту
Автомобильді пайдалану және техникалық қызмет көрсетуді оқытудың тиімді әдістері мен формалары
Дара жарнақты және қосжарнақты өсімдіктердің құрылысы
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Сабақтың барысы
Сабақтың жүру барысы
Спорттың пайдасыСабақтың мақсаты
Тамырдың қурлысына кірмейтін ұлпаны ата
Сабақтың үшін мұғалім дайындау
Тамырдың анатомиялық құрлысына кірмейтін ұлпаны ата