Рационал сандарды көбейтуСабақтың мақсаты

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты: Рационал сандарды көбейтуді үйрету, есептер шығара білу дағдысын қалыптастыру
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: компьютер слайды, үлестірмелі карточкалар Оқытудың әдісі: Түсіндіру.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабақтың мақсатымен таныстыру
2. Қайталау есептері(ауызша)
1. Азайтуды орында
- 10 -(- 5)=- 5
5 -(- 5)=10
2, 5 -(- 5)=7, 5
- 50 -(- 5)=- 45
- 1 -(- 5)=4
- 15 -(- 5)=- 10

2. Қосуды орында
- 2 5+(- 3 5)=- 1
- 2 5+4 5=2 5
- 2 5+1=- 2 5
- 2 5+32 5=3
- 2 5 - 1=- 12 5
- 2 5 - 2 5=- 4 5

3. Жаңа сабақ
І. Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту үшін:
1) осы сандардың модульдерін көбейту керек;
2) көбейтіндінің мәнінің алдына - таңбасын қою керек.
Мысалы. a) - 43∙3=- 129 ә) - 3, 5∙1, 6=- 5, 6 б) 7 18∙(- 1 4 7)=- 11 18

ІІ. Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту үшін:
1) осы сандардың модульдерін көбейту керек;
2) көбейтіндінің мәнінің алдына + таңбасын қою керек.
Мысалы. а) - 6, 17•(- 0, 1)=0, 617 ә) - 4 21∙(- 1 1 6)=1 3
4. Есептер шығару
№523 көбейтуді орында
1)- 15*(- 6)=90 --- Ж
2) 2*(- 35)=- 70 --- Е
3)- 12*(- 7)=84 --- Л
4)- 27*0=0 --- Т
5) 24*(- 9)=- 216 --- О
6)- 0, 8*6=- 4, 8 --- Қ
7) 11*(- 0, 5)=- 5, 5 --- С
8)- 2, 8*(- 4)=11, 2 --- А
9)- 100*0, 81=- 81 --- Н

№524 Есепте,№525 ауызша талдау
1)- 1, 9*0, 6=- 11, 4 --- П
2) 6, 5*(- 30, 8)=- 200, 2 --- Р
3)- 18, 3*(- 5, 4)=98, 82 --- Е
4) 5, 9*(- 3, 5)=- 20, 65 --- З
5)- 12, 5*(- 0, 4)=5 --- И
6) 5*(- 9, 3)=- 46, 5 --- Д
7) 0, 8*(- 0, 5)=- 0, 4 --- Е
8)- 0, 6*0, 75=- 0, 45 --- Н
9)- 0, 4*(- 0, 1)=0, 04 --- Т

5. Тест жұмысы
І нұсқа
1) 64 • (- 10)
А. 640
B. - 640
C. 64
D. - 64
2) - 2, 8 • 3
А. - 84
B. 8, 4
C. 84
D.- 8, 4
3) 1, 5 • (- 4, 04)
А. - 6, 06
B. - 606
C. - 6060
D. - 60, 6
4) - 5, 07 • (- 3, 07)
А. - 15, 5649
B. - 155, 649
C. 15, 5649
D. 155, 649
5) 4 7•(- 7 8)
A. - 4 56
B. - 1 2
C. 1 2
D. - 1
6) - 4 2 5•5 11
A. - 2
B. 2
C. 1 2
D. - 1 2

ІІ нұсқа
1) 55 • (- 10)
А. 550
B. - 550
C. 55
D. - 55
2) 2, 7 • ( - 3)
А. - 81
B. 8, 1
C. 81
D. - 8, 1
3) - 6, 7 • (- 2, 4)
А. 16, 08
B. - 16, 08
C. 1608
D. - 160, 8
4) - 9, 05 • 4, 1
А. 370, 15
B. - 370, 05
C. - 37, 015
D. 37, 015

5) 15 17•(- 34 45)
A. - 2 17
B. - 2 3
C. 2 3
D. - 1
6) - 3 3 5•27 9
A. - 10
B. 10
C. 1 2
D. - 1 2
Дұрыс жауаптары
1. B
2. D
3. A
4. C
5. B
6. A
6. Үйге тапсырма №528, бекітіп, бағалау



Ұқсас жұмыстар

Теріс Сандар арифмет
Теріс санды теріс санға бөлу
Мектеп оқушыларына нақты сандарды оқытудың әдістемесі
Сандар теориясының элементтері бар есептерді шешу әдістері
Үлес және бөлшек
Нақты сандарға қолданылатын амалдар
Математика пәнінен дәрістер кешені
Нақты сандар және олардың қасиеттері. Бүтін сандар және оларға амалдар қолдану
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
Нақты сандардың аксиомалары
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Мақсатына жеткен жан
Батыс соғыстағы мақсаты
Тәрбие мaқсаты түсінігі
Топырақты өңдеудің мақсаты мен міндеті.
Студенттердің өзіндік жұмысының мақсаты мен міндеттері