Мақұл ата

Тақырыбы: Ұр тоқпақ ертегісі
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің түрі: Кейіптендіру
Мақсаты:
1. Балаларды ертегімен таныстыру, кейіпкерге ене білуге үйрету
2. Ойлау қабілеттерін, тілдерін дамыту.
3. Кейіпкерлердің қимылын жасай білуге тәрбиелеу
Көрнекілігі: қазақ үйрек, аңдар, қуыршақтар, ұр тоқпақ

Ұйымдастыру кезеңі: Ал, балалар, бүгінгі күн ерекше күн, себебі, біздің балабақшамызға көптеген тәрбиешілер, топ балалары қонаққа келіпті. Қане сол қонақтармен сәлемдесейікші.
Музыка залы әдемі әшекейленген. Жан-жақтың бәрі ауылдар, жердің бәрі жасыл кілем жамылғандай.
Автор: Құрметті қонақтар қарсы алыңыздар, алдарыңызда Балауса тобының кейіпкерлері.
Ұр тоқпақ
Автор: Бұрынғы өткен заманда шал мен кемпір өмір сүріпті, олар өте кедей болыпты. Күндердің бір күнінде шал тұзақ құрыпты, тұзағының ішіне бір қаз түсіпті.
Шал енді қазды бауыздайын деп жатса
Қаз: - Ата сен мені босат, бір жылдан соң маған кел, мен сенің сұрағаныңның, айтқаныңның бәрін орындайын.
Автор: Шал келіп кемпіріне болған жайтты әңгімелеп айтын береді, ашуланған кемпір.
Кемпір:- Әй сенде бір, өзімізде аш отырмыз ғой.
Автор: Осылайша бір жыл да өтеді. Кемпірі шалды әлгі Қазға жібереді
Шал келе жатса алдында түйеші түйе бағып жүреді.
Шал: - Қарағым! Мына түйелер кімдікі?
Түйеші: - Бұл Қазбайдың түйесі
Автор: шал: Е, бұл сол қаздың түйелері шығар – деп ойлайды. Шал келе жатса, алдында қойшы қой бағып жүреді, ол қойшыға жақындап келіп.
Шал: - Шырағым! Ассалаумағалейкум - мына қойлар кімнің қойы?
Қойшы: - Бұл Қазбайдың қойы
Шал: Балам Қазбайдың тағы несі бар?
Қойшы: - Оның үш қасиетті заты бар: 1 - ші Піс қазан 2 - сі Құс есек
3 - сі Ұр тоқпақ
Автор: - Сөйтіп шал Қазбайдың ауылына да жетеді
Шал: - Ассалаумағалейкум! Қазбай!
Қазбай: - Уағалайкум - ассалам, ата жеттің бе?
Шал: - Мен сенен Піс қазаныңды сұрауға келдім
Автор: - дейді шал. Осылайша Қазбай шалдың сұрағанын береді. Шал келе жатса алдынан бір топ балалар шығады.
Балалар: - Ата асқа кіріңіз
Шал: - Жарайды
Автор: - Шал кіріп бара жатып былай дейді.
Шал: - Балалар Піс қазаным демеңдер
Балалар: - Мақұл ата!
Автор: Балалар атаны тыңдай ма, жоқ, ата кіре салысымен олар шулап:
Балалар:- Піс қазаным піс, Піс қазаным піс
Автор:- деп шулай бастайды. Шал астан шығады, бірақ балалардың қазанды ауыстырып жібергенін білмейді.
Шал: - Кемпірім мен саған бір қасиетті зат әкелдім
Кемпір: - Ол не?
Шал: - Ол Піс қазаным - деп жауап береді
Кемпірі:- Піс қазаным піс, піс қазаным піс
Автор: Қазанның пісірмей жатқанына көзі жеткен кемпір шалды үйінен қуып жібереді. Шал Қазбайға келеді
Шал: - Қазбай сенің мынауыңнан ештеме шықпады
Қазбай: - Піс қазаным піс
Автор: Қазаннан ешнәрсе шықпаған соң, Қазбай Құс есегін береді
Шал келе жатса алдынан балалар шығады, асқа шақырады.
Шал:- Балалар Құс есегім демеңдер
Балалар: - Мақұл
Автор: Шал үйге кіріп кеткен соң - ақ балалар: Құс есегім, құс - десе, есек алтын құсады. Балалар есекті басқа есекпен айырбастап, шалдың есегін жасырып қояды.
Шал есекті жетектеп үйіне келеді.
Кемпір: - Қазға барып алып келгенің осы ма?
Шал: - Құс есегім, құс
Автор: - десе, еш нәрсе құспайды. Шал есекті жетектеп Қазбайға тағы келеді.
Шал: Қазбай, мына есектен еш нәрсе шықпады,-
Қазбай: - Құс есегім, құс - десе, еш нәрсе құспайды
Автор: Шалға Қазбай Ұр тоқпағын береді. Шал Ұр тоқпақты алып келе жатса, баяғы жерде тағы да балалар жүр екен.
Балалар: - Ата, асқа түсіңіз,-
Автор: Шал үйге кіріп бара жатып:
Шал: - Шырақтарым, Ұр тоқпағым, Ұр -
Автор: - демеңдер,- дейді. Шал үйге кіріп кеткен соң, дәндеген балалар: Ұр тоқпағым, Ұр! - дейді. Тоқпақ балалардың әрқайсысын ұра жөнеледі. Ұрып жүр, ұрып жүр... Балалар тоқпаққа жалынады.
Балалар: - Ойбай, Піс қазаныңды , Құс есегіңді берейік
Автор: - дегендерін шал шығып келе жатып естіп қояды. Шал келіп:
Шал: - Әп, бәлем, Піс қазанды , Құс есекті бересіңдер ме?
Балалар:- Мақұл! Әкеліп береміз!
Автор: - дейді. Шал Ұр тоқпақты қойғызды.. Балалар Піс қазанды , Құс есекті әкеліп береді. Шал Піс қазанды , Құс есекті , Ұр тоқпақты алып үйіне келеді. Сөйтіп мұратына жетеді.
Ұр тоқпақ ертегісі жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қорқыт атаның даналық сөздері
ӘБУ ХАМИД ӘЛ-ҒАЗАЛИДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІ
Махмуд Қашқари ілімінің тарихи маңызы (1030-1090)
Х1Х ғ. 20-40жж. реформалары бойынша Қазақстанның саяси-əкімшілік құрылысындағы өзгерістер
Махмұд Қашқари өмір жолы
Қорқыт туралы ақиқат және аңыз
КСРО-ның ыдырау тарихы
Бала дамуында туындаған мәселелерді ескерту
Шағын жанрлар
Қазақстан территориясындағы мазарлар
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту