Балаларды жақсы мен жаманды ажырата және өмірде қолдана білуге үйрету

Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы 6
№11 жалпы білім беру орта мектебінің
ағылшын тілі пәні мұғалімі Нуржанова Райхан Аллабердиевна

Тақырыбы: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен(слайд)

Сабақтың мақсаты.
Балаларды жақсы мен жаманды ажырата және өмірде қолдана білуге үйрету;
жақсы, жаман туралы түсінік беру;
жақсы мен жаманды салыстыра білу іскерліктерін дамыту;
жақсы істер мен әрекеттер жасауға тәрбиелеу.

ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ
Жақсылықтан үйреніп,
Боламыз біз жақсы адам.
Жамандықтан жиреніп,
Үлгі аламыз жақсыдан.

ЖАҚСЫ ІС ДЕГЕН НЕ?
ЖАМАН ІС ДЕГЕН НЕ?
Биязы мінез тіл алғыш,,
Бал - бұл жанып жүретін,
Бауырмалдық сол -?
(жақсы)

Беті - қолың кір - кір боп,
Берекесіз ыржақтап
Бейбастық өссең сол -?
(жаман)
Үйдің ішін тазалап,
Үстіңе де қарайлап,
Үлгере алсаң сол -?
(жақсы)
Ұшып - қонып жүретін,
Шегірткедей жеңілтек,
Ұшқалақ болсаң сол -? (жаман)



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі ұйымдардың күнделікті өміріндегі музыка және оны пайдалану жолдары
Эстетикалық тәрбиенің мәні мен міндеттері
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Бала тілін дамытуда көркем әдебиеттің маңызы
Баланың тілін дамытуда көркем әдеби шығарманың алатын орны
Өзін-өзі тану сабағында проблемалы оқыту
Музыкалық тәрбие берудегі жоспарлау мен есептеу және жетекші мен тәрбие рөлі
ЖАЛПЫ МАҚАЛ - МӘТЕЛ ТУРАЛЫ
Музыкалық тәрбие эстетикалық тәрбиенің ерекше саласы
Сенсорлық тәрбиенің әдістемесі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi