Ағайынбыз бәріміз дегенді қалай түсінесің

Әдебиеттік оқу.
Сабақтың тақырыбы: Ағайынбыз бәріміз. Тасымал.
Сабақтың мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыландыру, оқушыларды сөздерді дұрыс тасымалдауға төселдіру.
- жаңа тақырыпты меңгерту.
- сөздік қорын, ой - өрісін, дүниетанымын дамыту.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілі: көрнекілік, критерийлі бағалау.
Сабақтың көрнекілігі: критерийлер, өлшемдер жазылған плакат, бағалау парағы.
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқиды, сөздерді буынға бөледі, сөздерді тасымалдайды, көрнекі, ұқыпты жазады, сәйкестікті табады.

Сабақтың барысы:
I. Сабақтың басталуын ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Оқушылар 5 топқа бөлінеді.
1 - топ: Күн.
2 - топ: Гүлдер.
3 - топ: Жапырақтар.
4 - топ: Жұлдыздар.
5 - топ: Жүрек.
Топтың ережесімен таныстыру.

II. Жаңа тақырыпты хабарлау.
- Балалар, бүгінгі өтетін жаңа тақырыбымыз – Ағайынбыз бәріміз өлеңі. Өлеңді жазған автор - Әнуарбек Дүйсенбиев.
Қазір өлеңді өз бетімізбен оқимыз. Өлеңді оқымастан бұрын тақтадағы сұрақтарға назар аударыңдар. Осы өлеңнен мына сұрақтарға жауап беретіндей түсініп оқимыз.
1. Өлеңде не туралы айтылған?
2. Өлеңнің авторы кім?
3. Ақпыз, қара, сарымыз деп автор кімдерді айтқан?
4. Бала біткен дос, бауыр дегенді қалай түсінесің?
5. Ағайынбыз бәріміз дегенді қалай түсінесің?
- Тақтаға мәнерлеп оқудың критерийі ілінеді.
- Оқушыларға бағалау парағы таратылып беріледі.
Әр топ бір шумақтан мәнерлеп оқиды. (Дұрыс – 3, орташа – 2, нашар – 1шапалақ соғу).
Мұғалім мәнерлеп оқиды.

Сұрақ - жауап. Әр топтан бір оқушы тұрып, жауап береді.
Дәптермен жұмыс. 96 - жаттығу. Мақал - мәтелдерді оқы. Ішінен өлең мазмұнына сай келетіндерін таңдап жаз.
1. Татулық – табылмас байлық.
2. Бірлік болмай, тірлік болмас.
Ойын. Буын сыңарын тап. (Бір минутта бірнеше сөз құрастыру, дұрыс болса шапалақтау.)
Қосымша тапсырма: Берілген сөздерді буынға бөліп жазу және тасымал түрін көрсету.
1 - топ: Желтоқсан
2 - топ: Қыркүйек
3 - топ: Қарлығаш
4 - топ: Арыстан
5 - топ: Отандастар

III. Қорытынды.
1. Буын дегеніміз не?
2. Тасымал дегеніміз не?
3. Сәйкестікті тап.
Отан------------Буын
Оқушы--------Тасымал
Ана
От
Жақсылық
(Дұрыс болса 3 рет шапалақтау).
Бағалау парағын жинап алу.
Үйге тапсырма: өлеңді мәнерлеп оқу, 97 - жаттығу.



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
Әдебиеттік оқу пәнінен отансүйгіштік, елжандылық бағытындағы тапсырмалар
Көңілді балалар әні
Ә. Дүйсенбиевтің қазақ балалар әдебиетінің тарихындағы өзіндік орны
Қажым Жұмалиев 1960 жылы жарық көрген Қазақ әдебиеті тарихының мәселелері және Абай поэзиясының тілі монографиясында
Мектепте, сыныпта тәрбие жұмыстарын жоспарлау туралы ақпарат
Бастауыш сынып оқушыларын ана тілі сабағы арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу
Мектеп жасына дейінгі балаларға адамгершілік тәрбиесін беру әдістемесі
Бекет ата
Мектепке дейінгі мекемелерде музыка арқылы эстетикалық тәрбие беру жолдары
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Балпан байдың қызына қалай құда түскендігі
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің