Түлкі тапсырмасы

Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Құлсары қаласы, №9 жалпы орта білім беретін мектептің
мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі
Уташова Гульжаннат Ибатуллаевна

Мектепалды дайындық
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Математика
Тақырыбы: 8 саны мен цифры
Мақсаты: 8 - ге дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту. 8 - ге дейінгі санның құрамы, таңбасын, геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын бекіту. 8 санын ажырату, сандар ішінен таба алу
Логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Санамақтар айтқызып математикалық ойын арқылы балалардың тілдерін дамыту. Байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Сандар, Ойыншықтар, суреттер.
Әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын
Амандасу Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі

Күндей жадырап
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап.
Судай таза көңілмен.
Бүгінгі күнді бастайық.

I. Ой қозғау
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қай ай?
Аптаның қай күні?
Жақында қандай мереке болады? (балалардың жауаптарын тыңдайды)
Балалар осы Жаңа жылға орманнан Аңдар келіпті олар өздерімен бірге көптеген тапсырмалар ала келіпті. Соның ішінде қу түлкінің тапсырмасын бірінші орындап тастайық.
II. Түлкі тапсырмасы: Тура, кері санау ( 3 - 4 бала санайды)
III. Қасқырдың тапсырмасы: Сана да санын жаз

Балалар қараңдаршы барлық жемістер нешеу?

IV. Аюдың тапсырмасы: Санамақ айту
V. Сергіту жаттығу
VI. Қоян тапсырмасы: Түсіне қарай боя.

VII. Тиін тапсырмасы Жоғалған сандарды тап ойыны
12….. 45……7…9….
VIII. Кірпі тапсырмасы
8 - санын толтыру
Балалар алдымен ауада жазып алайық. Содан соң дәптерге жазамыз.
6 - 7 сандарының құрамын табу.
5+1
4+2
3+3
6+1
5+2
4+3

IX. Сабақты пысықтау
Ойлан тап ойыны Жұмбақ есеп
Менде болды төрт алма,
Сенде болды төрт алма.
Сен біреуін жесең,
Мен біреуі жесем.
Қалды сонда неше алма? (8 - 2=6)

Балалар бүгін біздер неше санымен таныстық?
Не үйреніп, не білдік? (балалалардың жауаптарын тыңдау)
Біздер аңдарға көмектестік. Енді олар бізбен бірге Жаңа – жылды тойлайтын болады.
Мадақтау

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Салауатты өмір салты-деніміздің саулығы, жастарымыздың жарқын болашағы
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Бастауыш сыныпта қазақ тілін (ана тілін) оқыту барысында дамыта оқыту технологиясын қолдану
Халық ауыз әдебиетіндегі аңыз-әңгімелердің түрлері
Ертегіні оқытудың тиімді жолдары
Бастауыш сынып математикасының әрбір сабақтарында оқушылардың қазақтың қара байырғы есептерін оқытуға көмектесетін математика пәні
Бастауыш мектепте дамыта оқыту жүйесін жүзеге асырудың теориялық негіздері
Балаларға үй жануарларымен, жабайы аңдарды таныстыру
Балалар фольклорын дәстүрлі оқыту
Математиканы басқа пәндермен байланыстыра оқытудың ерекшеліктері
Бір күні арыстан, қасқыр және түлкі - үшеуі серік болып, аңға шығыпты
Түлкі мен тырна достасып, бірге тұрмақ болыпты, Екеуі бір жерге қоныстаныпты
Қыпшақ Ізбасты би, он жасар күнінде көш үстінде көп адаммен бір түлкі қуысып, бәрінен бұрын жетіп түлкіні соғып алды
Түлкі аузын ашып
Тақсыр қайдан қашып келесің - дейді түлкі
Түлкі, қасқыр, жолбарыс, түйе төртеуі жолдас болыпты
Ертеде түлкі мен қасқыр айырылмас дос болыпты
Бір түлкі жортып келе жатып, лағып бара жатқан бір түйеге кездеседі
Бір түлкі жүгіріп келе жатып, абайсызда бір терең апанға түсіп кетіпті
Бұрынғы уақытта кең далада жүрген алты түлкі бас қосып, жолдас болыпты