Ыбырай кім

Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Сабырсыз, арсыз, еріншек Абай Құнанбаев
Сабақтың мақсаты: Ұлы ақын А. Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашуға үйрету.
2. Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу.
3. Көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдысын жетілдіру, оқып түйгендері туралы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру.

Күтілетін нәтиже: Өлеңді өз беттерінше оқып, мазмұнын түсінеді, топта талдайды, өз ойларын еркін жеткізеді, сыни ойлай біледі, өзара бағалайды, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Түйінді идеялар: Оқушылар адам бойындағы жақсы мен жаман қасиеттерді ара - жігін ажырата білуге үйрету.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: Топпен жұмыс, ой қозғау, 6 ойлау қалпағы, шығармашылық тапсырма, топтастыру.

I. Ұйымдастыру кезеңі. 2 мин
Әрбір адам?
- Әрбір сабақ? Әрбір ісің? Әр бір сөзін?
Бағалау парағын тарату.

Топқа бөлу. Жыл мезгілі:
Оқушылардың қызығушылығын ояту: Балалар, осы жыл мезгілдері туралы не айтуға болады?
- Ал, енді үй тапсырмасына дайындықтарыңды тексеріп көрейік. Тест жұмысы беріледі.
(тақтада жазылып тұрады)
1. Орындалған арман әңгімесінің авторы кім?
А. Абай Б. Кубеев В. Шәкірім
2. Әңгіменің негізгі идеясы не?
А. Қазақ балаларын оқыту
Б. Бай балаларын оқыту
В. Кедей балаларын оқыту
3. Қазақ балаларына арнап мектеп ашқан кім?
А. Абай Б. Мұхтар В. Ыбырай
4. Жай шаруалардың балаларын оқуға алуға кім қарсы болды?
А. Қаржасов Б. Ыбырай В. Ешкім
5. Оқу қашан басталды?
А. 1997 Б. 1887 В. 2011
6. Кімнің арманы орындалды?
А. Спандиярдың Б. Абайдың В. Сәкеннің
7. Ыбырай кім?
А. Әнші Б. Күйші С. Ақын - жазушы
Осы тест сұрақтарында кімнің аты көп кездесті?

Жаңа сабақ
- Бүгін біз, балалар, ұлы ақын Абай Құнанбаевтың Сабырсыз, арсыз, еріншек өлеңімен таныса отырып, көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдымызды жетілдіреміз, оқып түйгендеріміз туралы ой қорытындысын жасап жаттығамыз.
Күн ретін, тақырыпты жазу.
Оқушыларға Абай туралы қосымша мәліметтер беріледі
Слайд: кесте толтыру

1. Мәтінді таныстыру
Сабырсыз, арсыз, еріншек өлеңін әр топтан оқып береді.
2. - Балалар, енді кітапқа көңіл аударайық: Қандай сөздердің мағынасын түсіну қиын болып тұр?
3. Өлеңнің идеясын ашу
- Өлеңде ақын адам бойындағы қандай қасиеттерді сынап тұр?
4 - Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?

- Балалар, сендер Абай аталарыңның адамның мінез - құлқын жырлайтын тағы қандай өлеңдерін білесіңдер?
Осы өлеңді кім жатқа айтады?
( Оқушылардан сұрау)
- Абай аталарыңның Ғылым таппай мақтанба өлеңінен қандай жағымды мінез - құлықтарды тауып айтар едіңдер?

- Екі өлеңнің ұқсастығы неде?

- Олай болса, бұл өлеңдердің негізгі ойы не туралы деп ойлайсыңдар?.
- Ия, Абай аталарың өзінің өлеңдері мен қара сөздерінде ұрпағын жамандықтан жирендіріп, жақсылыққа үйретуді мақсат еткен екен.

Сергіту сәті. Көзімнің қарасы әнің орындау.
Шығармашылық тапсырма:
Поэзия сәті:

Әулиекөл ауданы
№2 Аманқарағай орта мектебі ММ
бастауыш сынып мұғалімі:
Аяпбергенова Алмагүл Бахитжанқызы



Ұқсас жұмыстар

Ыбырай Алтынсарин ағартушы педагог
Ыбырай Жақаевтың өмірі мен қызметі
Дидактика пәні, міндеттері. Дидактиканың дамуына үлес қосқан ағартушылар туралы
Ыбырай шығармаларын тәрбие мақсаттарына пайдалану
Алтынсариннің педагогикалық идеялары
АБАЙ МЕН ЫБЫРАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ ҮНДЕСТІК
Адамгершілік тәрбиесінің негізгі міндеттері
Бастауыш сыныптарда Ы. Алтынсариннің шығармаларын оқытудың маңызы
Ыбырай Алтынсарин әңгімелерін сахналау сайысы
Ыбырай Алтынсариннің педагогикалық, психологиялық көзқарастары
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет