Балаларды сыпайылыққа тәрбиелеу
Тақырыбы: Пирамида құрастыру (үшбұрыш)
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Тараулар: Қарапайым математика
Мақсаты: Білімділік: Балаларға пирамида жайлы түсінік беру, үшбұрышпен таныстыру пішіннен пирамида құрап үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Пирамида суреті, үшбұрыш пішіні.
Әдіс – тәсілі: Көрсету, айту, түсіндіру.
Сөздік жұмыс: Пирамида
Билингивалды компонент: пішін – фигура
Танымды оятушылық
а) Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызу: Күнмен амандасу №1
Мақсаты: Балаларды сыпайылыққа тәрбиелеу.
б) Назарларын сабаққа аударту
Ұйымдастыру - іздестіру
- Балалар, мынау үшбұрыш пішіні.
- Үшбұрыш деп аталу себебі, оның үш бұрышы бар: саусақпен жүргізіп бұрышын санайық: біреу, екеу, үшеу.
- Мынау біздің күнделікті ойнап жүрген ойыншығымыз, бұл ойыншықтың атауы - пирамида. Пирамида деп аталу себебі – оның астыңғы жағы жалпақ, ал үсті жіңішке болып келеді, пирамиданың пішіні - үшбұрыш.
Сергіту сәті:
Қызыл, жасыл, сары, көк
Алуан - алуан пішіндер.
Ал, қанекей балақан
Тап үшбұрыш ішінен.
- Ал балалар, қазір бәріміз бірге пирамида құрастырамыз.
- Пирамиданың ең астына қандай дөңгелек қоямыз?
- Үлкен.
- Оның үстіне қандай қоямыз?
- Орташа.
Ал ең үстіне қандай дөңгелек қоямыз?
- Кішкентай.
- Өте жақсы балалар енді келіп өздерің реті бойынша пирамиданы құраңдар.
Ойын: Қай зат артық?
Мақсаты: Балалардың алған білімдерін бекіту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Шарты: Үшбұрыш пішінді заттардың арасына дөңгелек пішінді зат қойып, қайсысы артық екенін тапқызу.
ШҚО, Аягөз ауданы,
№4 аралас орта мектеп ішіндегі шағын орталықтың тəрбиешісі
Абдинова Назым Даутовна
Толық нұсқасын жүктеу
Бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Халықтық педагогика идеяларын жанұя тәрбиесінде пайдаланудың әдістері
Спандияр Көбеевтің шығармалары арқылы балаға ұлттық тәрбие беру
Қыз тәрбиесі – ұлт тәрбиесі
Бала тәрбиесі ата - ана үшін күрделі міндет
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Гигиеналық факторлар
Алаштың ардақтысы Спандияр Көбеев
Дүниетану сабақтарында танымдық қызығушылықты дамыту
Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны даярлау бағытында жүргізілген психопрофилактикалық жұмыстар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
Балаларды қара
Балаларды әлгі үйге жиып алып
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі