Сабақтың тақырыбы. Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың тақырыбы: Не деу керек? Буын
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға буын туралы түсініктерін қалыптастыру
ә) Оқушылардың сабақ барысында есте сақтауын сөздік қорын дамыту, логикалық ойлауын дамыту
б) Үлкен кісіні сыйлауға, әдептілікке тәрбиелеу, дұрыс амандасуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар: кеспе әріптер.
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер; сұрақ - жауап,
Пәнаралық байланыс:
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, сабаққа дайындау.
II. Үй тапсырмасын сұрау: Үйге қандай тапсырма берілді? Біз бір - бірімізбен қалай амандасамыз, қане көрсетейік.
III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі: Дауысты, дауыссыз дыбыстар туралы түсініктерін пысықтау
IV. Мақсат қою кезеңі: Бүгінгі өтетін тақырыбымыз буын туралы болмақ. Буын дегеніміз не?- Қане кім айтады?
V. Жаңа сабақ: Ереже Сөзде неше дауысты дыбыс болса сонша буын болады: от, ба - ла58 - жаттығу 1. Сөздерді буынға бөліп оқу. Апа, әже, ата, көке, шеше, нағашы, жиен.
Әр сөздегі дауысты дыбыстарды атау. Суретке қарап әңгіме құрап көрейік - Ата және бала. Бала атаға қалай көмектесіп жатыр?- Дұрыс, жолдан өтуіне көмектесіп жатыр. Сергіту сәті59 - жаттығу мақал - мәтелдерді оқыңдар. 1. Ананың сүті - бал, Баланың тілі - бал2. Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. 2. Әр сөзде неше дауысты дыбыс, неше буын барын айтыңдар.
VI. Жаңа материалды пысықтау:
Не деу керек?
Апаң сенің базардан
Алма сатып әкелді
Ең үлкенін, жақсысын
Саған таңдап әперді
- Не деп барып, жеу керек?
Балалар жүр көшеде,
Естіледі шу, айқай
Сен де шықтың, көршіңді
Қағып кеттің байқамай
- Мұндайда не деу керек?
Әжең сенің түскі асқа
Қант - кәмпит салды мол
Жұрттан бұрын ыдысқа
Өз бетіңмен салдың қол
- Жөн еді не айтқаның?
VII. Бекіту кезеңі:- Балалар, өлеңдегі сауалдарға жауап беріп көрейікші - Бұдан басқа қандай сыпайы сөздерді білесіңдер? Мақалдар
1. Сіз деген - әдеп,
Біз деген - көмек.
2. Әдепті бала
Ата – анасын мақтатар
Әдепсіз бала
Ата - анасын қақсатар
VIII. Үйге тапсырма, бағалау
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Тұздық алу ережесі
Сабақ типі
Дәрілік өсімдіктерге жалпы сипаттама
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Кредиттік оқу жүйесі
Құрылыс объектілерінің жіктелуі
Excel программасының қосымша мүмкіндіктері. Жұмыстық беттерді редакторлеу
Оқытудың негізгі формасы-сабақ
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)