Ауызша салыстыру

Математика
Тақырыбы: Тік бұрышты параллелепипедтің және оның көлемі
Мақсаты:
1. Дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру;
2. Көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.
3. Оларды ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 3 тексеру.

ІІІ. Өткенді пысықтау: Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
- Компьютер дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.
7 200: 8 + 100 – 190: 9 ∙ 1 000 = 4 000
8 ∙ 50 + 1 000: 2 ∙ 8 – 5 000: 2 ∙ 7 = 2 100
- Көркем жазу минуты.
- 57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар.

ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
№ 1. Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір.
Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады.
Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)

Көлем деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
№ 1(ә). Салыстыр. 5 м3 5 000 000см3 10 000 см3 5 дм3 5 см3 = 5 000 мм3 т. с. с.
№ 2. Жұптық жұмыс. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
12м3 = 12 000 000см3 8 000 000мм3 = 8 000см3 12дм3 = 12 000см3 т. с. с.

Ү. Жаңа сабақты пысықтау: Есеп шығару:
№ 3. Ауызша салыстыру.
№ 4. Ауызша.
Текшенің көлемі: V = a • a • a.
Тік бұрышты параллелепипедтің көлемі: V = a • b • c
а - ұзындығы, b - ені, c – биіктігі.
№ 5. Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Тік бұрышты параллелепипедтің және оның көлемі жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Математика пәнінен дәрістік тезистері
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
«Математикаландыру кезеңі»
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ДАМЫТА ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ АУЫЗША ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ АТҚАРАТЫН РӨЛІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
Математика оқу пәнінің базалық білім мазмұны тарауларына сипаттама
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері туралы
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Бастауыш сыныпта оқытудың есеп шығару тиімділігін қалыптастыру
Оны басқаәлем мемлекеттерінің экспорттық квотасымен салыстыру
Мәтін мазмұнын қысқаша ауызша мазмұндау
Оқыту ауызша әдістері
Мәміленің ауызша нысаны немен бекітіледі
Бір ұлттық және бір айматық жоо стратегиялық жоспарларын салыстыру
Екі жиынның элементтерін салыстырудың қарапайым тәсілдері
Ауызша
Мұғалімнің көмегімен заттың атын сынын ауызша тілде қолдану
Рабғузи хикаяларын қазақ ертегілерімен салыстыру
Ондық бөлшектерді салыстыру