Бүгінгі Жарайсыңдар атты білгірлер мен тапқырлар кешіне қош келдіңіздер

“Жарайсыңдар” (сыныптан тыс интеллектуалды тапқырлар кеші)

Сайыстың мақсаты: Мұғалімдер мен оқушы арасындағы байланысты нығайту шапшаңдыққа баулу. Оқушылардың химия, биология пәніне қызығушылығын, ынтасын арттыру, ой - өрісін және танымдық қабілеттерін, шығармашылыққа баулу, өз ойын еркін жеткізе білу және өткенді шапшаң еске түсіру дағдыларын қалыптастыру, әділдікке, намысқойлыққа жетелеу.
Жүргізуші: Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі Жарайсыңдар атты білгірлер мен тапқырлар кешіне қош келдіңіздер! Сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Сценадағы көрініс: хан тағында отырады, екі жағында екі нөкері желпеуішпен желпіп тұрады. Сұлтан алдында екі қыз бала шығыс би билейді.
Хан:- Жалықтым (дейді қолын бір сермеп, жан – жағына қарап жүреді).
Хан: - мүмкін сенің басыңды шабармын, уақытым қызық өтетін шығар – дейді
(сцена артында сиренаның дауысымен, шу басталып кетеді)
Хан нөкерлеріне қарап: - не жағдай, барып біліңдер!!!! – дейді хан.
(Екі ұл жүгіріп кетеді де, бір топ оқушылармен ұстаздарды алып келеді)
Хан: - мыналар не қылған балалар.
Оқушы (Ерсін): – біз Ушинский атындағы орта мектебінің оқушыларымыз.
Хан: - өздерің қызық киім киіп алған екенсіңдер. Біздің ғасырымызға қайдан келіп қалдыңдар?
Оқушы(Алмагүл): біз химия сабағында тәжірибе жасап отырғанбыз, көрші физика кабинетінде оқушылар машина уақытын жасап, ұстаздарға көрсетіп жатқан еді, бір кезде шу, дүрсіл естіліп біз осында келіп қалдық.
Хан: жарайды түсінікті. Енді маған құлақ салыңыздар, егерде мені қызықтырып, таң қалдырсаңдар өз замандарыңызға қайтарам.
Оқушылар: олай болмаса ше...........
Хан: олай болмаса бастарыңмен қош айтысасыздар.
Ұстаздар: ендеше сайысымызды бастайық
Хан: сайыстарыңызды бастамас бұрын менің сусыным бітіп қалды, маған сары... жоқ қызыл түсті сусын даярлап беріңіздер. (оқушылар реакция орындап, қызыл түсті сусын дайындап береді де ханға ұсынады)
Сонда Таңшолпан: тоқтаңыз сұлтан түсі бар сусын ішкен адам ағзасына зиян, ақ су ішкен пайдалы (дейді де сусынды ағартады.) мінекей ішіңіз.
(осы кезде оқушылар бір дөңгелек үстелге қарама - қарсы дөңгелек үстелге ұстаздар отырады)
Жүргізуші: Уа, Халайық, халайық,
Бәріне жар салайық,
Бүгінгі кеш төрінде
есеп шешіп, аңдысып,
Шабыт тасып шалқысып
Көңілді кеш жасайық! - деп алған білім, өлең - жыр, жұмбақ, өнерімізді барымызды ортаға салайық.
Қазылар орнықтырар әділдікті
Кімдердің жауаптары кәміл шықты
Білім мен тапқырлықтың сайысында
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты дей отырып, әділқазы алқаларын таныстырып өтейік:
Жүргізуші: Сәлем бер, елге сәлем бер,
Таныстыр көпке атыңды
Сәлем бер, көпке сәлем бер
Шығаршы қане атыңды - дей келе
Алдарыңызда Мұғалімдерден құрылған Ойшылдар тобы.
Оқушылардан құрылған Күн әлемі тобы.
Топтарымен, ұрандарымен таныстырады.
Тапқыр, білгір, дарынды
Жарыс бар бүгін арынды
Жаратылыстану пәндерін сүйсең сен
Ортаға сал барыңды -
деп, сайысқа қатысушы топтарға сәттілік тілей отырып, сайысымыздың алғашқы турын бастасақ.



Ұқсас жұмыстар

КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ДАМЫТУШЫ ЗАТТЫҚ ОРТА АРҚЫЛЫ ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕГЕ БАУЛУ МӘСЕЛЕЛЕР
Жыр алыбы- Жамбыл
Ойындар үйретуде балалардың жан-жақты қабілеттерінің даму барысын зерттеу
Мектепке дейінгі балаларда қиялдың дамуы
8-сыныпта «жылу құбылысы» бөлімін оқытуда компьютерлік технологияны қолдану
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Кемеңгер қаламның құдіреті ( Ғ. Мүсіреповтің туғанына 105 жыл толуына арналған )
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу