1986 жылғы Желтоқсан қозғалысымен тарихқа енді

Арқалық қаласы, Жалғызтал ауылы
Т. Әубәкіров атындағы жалпы негізгі білім беретін мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі: Бисекеева Гаухар Зейноллаевна

Ашық тәрбие сағаты
Тақырыбы: Елімнің ертеңі – Тәуелсіздік
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Еліміздің Тәуелсіздігі үшін күрескен және сол мақсаттарға жету барысында өздерінің елі, халқы үшін жас өмірін қиған аға ұрпақтың ерлік істерімен таныстыру.
2. Дамытушылық: Оқушының тіл байлығын дамыту, есте сақтау қабілетін шыңдау, мәнерлеп айтуға баулу, ой - өрісін кеңейту.
3. Тәрбиелік: Отан Ананы құрметтеуге, Тәуелсіздікті бағалай білуге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, ұлтжанды болуға тәрбиелеу.
Түрі: Жұптық сайыс

Сабақтың эпиграфы.
“Толық өркениетті ел болу үшін алдымен өз мәдениетімізді, өз тарихымызды бойымызға сіңіріп, содан кейін өзге дүниені игеруге ұмтылғанымыз жөн” Н. Ә. Назарбаев

Сыныпты топқа бөлу
1 - жұп 2 - жұп 3 - жұп 4 - жұп 5 - жұп
Зымыран сұрақтары
Білім және білу
Түсіну
Талдау
Жинақтау
Қолдану
1. Зымыран сұрақтары
1. Қазақстан Республикасының президенті (Н. Ә: Назарбаев)
2. Ата Заңымыз қашан қабылданды. (1995, 30 тамыз)
3. Қазақстанның рәміздері ( ту, елтаңба, әнұран)
4. Ұлттық теңгеміздің туған күні 1993, 15 қараша)
5. ҚР тұңғыш ғарышкері (Тоқтар Әубәкіров)
5. Қазақстан қандай ел ( тәуелсіз, егеменді, біртұтас)
6. Әнұранның авторы (Жұмекен Нәжімеденов, Н. Назарбаев)
7. Жаңа елорданың атауы Астана болып қашан өзгертілді? 6. 09. 1998жылы
8. Биыл тәуелсіздігімізге қанша жыл толады? ( 23 жыл)
9. Қ. Р. мемлекеттік тілі ( қазақ тілі)
10. Елбасымыздың нұсқауымен 2015 жыл Қ. Р. – да қандай жыл болып жарияланды? (2015 жыл - Қазақстан халқы Ассамблеясының жылы деп жарияланды)

2. Білім және білу
көрсету
Жоңғар шапқыншылығы
Ашаршылық (1930 - 1932 жыл)
Репрессия (1937 - 1939 жыл)
Ұлы Отан Соғысы (1941 - 1945 жыл)
Желтоқсан оқиғасы (1986 жыл).
3 - түсіну
Осы ата бабаларымыздың қаны неге төгілді
Кімдер үшін күресті
1-топ
Қазақ халқы азаттық үшін талай қиындықты бастан кешірді. Бірақ ешқашан мойымады, күресе білді.
Тарих ертегі емес, бұрмалап – бопсаласаң шырылдап жылайтын, обал – сауабы өте ауыр ақиқат. Олай болса, қазақ тарихына, яғни өткеніне бір сәт үңіле қарасақ.

2 - топ
200 жыл патшалы Ресейдің отары болдық.
70 жыл әміршіл – әкімшіл үкімет үстемдік етті. Тілімізден, дінімізден айырылдық.

3 - топ
1920 – 1921, 1931 - 1932 жылдары ұлтымыз қолдан жасалған аштықтан, зорлық – зомбылықтан елінен безіп, өз ұясын, руын, туған – туысқанын сақтап қалу үшін 44 елге тарыдай шашылып кетті.

4 - топ
( 1941 жылы 22 маусымда басталып, 1945 жылы 9 мамырда аяқталды, 1418 күн мен түнге созылды, 603 мың қазақстандықтар.)

5 - топ
1916 жылғы көтерілістер ұлы дүрбелеңге ұласты. 1986 жылғы Желтоқсан қозғалысымен тарихқа енді.
1986 жылғы 16 – желтоқсан - Үлкен өзгеріс күні. Алматыда Қазақстан Компартиясы Орталық Комитетінің өте қысқа пленумы болды. 18 минут қана өткен пленум қазақ халқының тағдырын тас – талқан етті.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мақаш Қозыбаевтың тарих ғылымына қосқан үлесі
1986 ж. - Алматыдағы Желтоқсан оқиғасының тарихи рөлі жайында
Дақпырт пен шындық
1991-2002 жж аралығындағы Қазақстандағы саяси партиялар
Брежнев, Горбачев, Қонаев биліктері. Желтоқсан көтерілісі
КСРО-дағы реформалар және басшылар
Қайта құру кезеңіндегі Республиканың қоғамдық-саяси өмірі
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы жайлы
Тәуелсіздік жолындағы күрес
Демократиялық жолмен қайта құрудағы талпыныстар: жариялық, демокрияны насихаттау, ұлттық шиеленістер
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
НҰРҒИСА ТІЛЕНДІҰЛЫ
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі
Ұзақ мерзімді несиелендіру
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Қазақстан — әлемдік қоғамдастықтың белсенді мүшесі
Жүзедегі дипломдық жобада қарастырылған КИВЦЭТ-ЦС автогенді балқыту үшін шихта дайындау үрдісі