Сегізге кері сан

Сынып: 6
Сабақтың тақырыбы: Тапқырлар математика – информатика пәндерінен эстафета.
Сабақтың мақсаты:
Ауызша тез есептей білуге, тапқырлыққа, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Белсенділікке, ізденімпаздыққа үйрету.
Көрнекіліктер: Магнит тақта, қалам, тапсырмалар, интерактивті тақта, нақыл сөздер, спорттық ойындар, спорттық құралдар.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру барысы.
Сайыс кезеңдері:
1 - ойын: Секіртпемен жүгіріп барып, тақтада есеп шығару.
2 - ойын: Допты жерге соға жүріп барып, берілген сандарды салыстыру.
3 - ойын: Шеңберді домалата жүріп барып, берілген сандарды жазу.
4 - ойын: Аяқ арасына шар қыстырып жүріп барып, өлшем бірліктерді дұрыс табу.
5 - ойын: топ басшылар сайысы (10 сұрақ)
Жүргізуші:
Бүгінгі білімді оқушыларды анықтайтын, білімге қызығушылығын арттыратын математикалық эстафета атты танымдылық ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Қош келіпсіздер құрметті оқушылар, қонақтар! Сіздер бүгін математика жайлы көптеген мағлұматтармен танысасыздар. Математика адам ойы арқылы ғана жүзеге асады. Сондықтан математика адам ойын тәртіпке келтіретін ғылым деп саналады. Қазір біз сендердің бойларыңдағы қабілеттеріңді шыңдауға математикалық сайысымызды бастаймыз.
Ойынымызды бастамас бұрын әділқазы алқасымен таныс болайық.
------------------------------

Сайысқа қатысқалы отырған оқушылар, сендерге тек шапшаңдық, ұқыптылық, шыдамдылық талап етіледі. Сіздерге сәттілік тілеймін. Алдарыңызда бүгінгі сайысқа қатысатын "Сұңқарлар" және "Тұлпарлар" тобы, әр топтың алты мүшесі бар және топ басшысы бар.
Екі топтың сәлемдесуі.
Сайыс кезеңдерімен таныс болыңыздар.

1 - ойын: Секіртпемен жүгіріп барып, тақтада есеп шығару.

54+(- 12)=
160 -(- 55)=
80∶(- 0, 4)=
6∶0, 3=
137+163=
302∙0, 2=

- 27+43=
- 156+14=
60∶(- 0, 3)=
5∶0, 5=
127+193=
204∙0, 2=

2 - ойын: Допты жерге соға жүріп барып, берілген сандарды салыстыру
- 13 *0;
0, 42 *0, 04;
- 5 *0;
96∶12 *72∶9;
100 - 72 *64∶4;
204+408 *712;

18 *(- 20);
(- 0. 45)*(- 0, 54);
0 *(- 4);
3, 6∶0, 9 *4;
40+32 *600∶15;
205+405 *710;

3 - ойын: Шеңберді домалата жүріп барып, берілген сандарды жазу.
Ең кіші төрт таңбалы сан:
Ең үлкен төрт таңбалы сан:
Ең кіші екі таңбалы сан:
Сегізге қарама қарсы сан:
Сегізге кері сан:
Теріс беске қарама қарсы сан:



Ұқсас жұмыстар

Санау жүйесi. Санау жүйесінің түрлері. Бір санау жүйесінен екіншісіне өту жолы.
Кәмелетке толмағандардың қылмыстық жауаптылығы жайында
Кәмелетке толмағандардың қылмыстылығының негізгі себептері
Бала құқықтары халықаралық және ұлттық заңнамада
Меншік құқығы туралы түсінік
Қазақстан Республикасының құқықтық саясат тұжырымдамасы аясында кәмелетке толмағандарға қатысты Қазақстан Республикасының қылмыстық заңнамасын жетілдіру
Кіндік жарығының қансыз операция тәсілі
Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру
Нұржан наушабаевтың бүтін шығармашылық мұрасы және ағартушылық қызметі және өмірбаяны
Биологиядан тест тапсырмаларының түрлері
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
ҚАЗАҚСТАН МЕН РЕСЕЙДІҢ ӘСКЕРИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
Кәсіпкеріктің дамуының алғы шарты құқықтық қамтасыз етілуі
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Ги де Мопассан Жалғыздық
Асан Қайғының қаласы
АСАН ҚАЙҒЫ - ДАЛА ДАНЫШПАНЫ