Екі топқа Ана сөзіне ассосация жасату
А.М.Горький Воробьишко
Мақсаты
1. Горькийдің өмір жолы мен Воробьишко ертегісін оқыта отырып бала торғайдың өмірге деген ұмтылысы туралы мағлұмат беру.
2. Мысалды оқи отырып, ата - ананың балаға деген сүйіспеншілігі шексіз
екендігін ұғындыру.
3. Жазушының әңгімесінде қолданылған айшықты, бейнелі сөздер арқылы (очень черна, чем хвалятся, дитя, упадёшь, должность, иди дальше) оқушылардың тілдік қорларын молайту.
Нәтижесі:
1. Горькийдің өмір жолы мен Воробьишко ертегісін оқыта отырып бала торғайдың өмірге деген ұмтылысы туралы мағлұмат алады.
2. Мысалды оқи отырып, ата - ананың балаға сүйіспеншілігі шексіз екендігін ұғындыру.
3. Жазушының әңгімесінде қолданылған айшықты, бейнелі сөздер арқылы (очень черна, чем хвалятся, дитя, упадёшь, должность, иди дальше) оқушылардың сөздік, тілдік қорлары молаяды.
I. Ұйымдастыру:
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.
2. Сынып оқушыларын үй, дала құстарының суреттері бойынша екі топқа бөлу.
Миға шабуыл: Жұмбақ шешу.
Я весь день ловлю жуков,
Ем букашек, червяков.
Зимовать не улетаю,
Под корзином обитаю
Прыг - скок! Не робей!
Я бывалый... (Воробей).
II. Жаңа сабақ. Түсіндірмелі тапсырма.
Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Топтық жұмыс: Оқушыларға ертегіні екі топқа бөліп беремін.
Екі жұлдыз бір тілек арқылы бойынша бағалау
Сөздер банкісі
2 тапсырма. От глаголов образуйте новые слова с суффиксом – ну (ть), выделите корни: махать -..., чирикать -..., глотать -..., качать -....
Сергіту сәтін жасату
Топтық жұмыс. Ашық сұрақтар қою.
1. Каким вы представляете Пудика в начале текста?
2. Что случилось с Пудиком, когда он пел свою песенку?
3. Как воробьиха - мать защищала своего сына?
4. Чему учит эта сказка?
Басбармақ арқылы бағалау.
Топтық жұмыс: Ассосация. Екі топқа Ана сөзіне ассосация жасату.
Ұш шапалақ арқылы бағалау
4. Жадыны дамытуға арналған ойын. Сөздікпен жұмыс. очень черна, чем хвалятся, дитя, упадёшь, должность, иди дальше
Смайликтер арқылы бағалау
Салауаттылық мәні және қалыптастыру жолдары
Рухани жаңғыру бағдарламасы: зерттеулер тәжірибесі және басым бағыттары
Абайдың 17-ші қара сөзіндегі үш қасиеттің қайсысы жанға азық болмақ
Топтастыру технологиясы
Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтінді қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстардың негізгі мәселелері
Мектепалды даярлық тобындағы балалардың сөздік қорын дамыту
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазақ даласындағы ислам әдебиеті
Инновациялық педагогикалық техналогиялар негізінде бастауыш сынып оқушыларына қазақ тілі пәнінде жаңа техналогияларды қолданудың шығармашылық жолдарын теориялық тұрғыдан негіздеу
Бала тәрбиесіндегі ата - ана үлгі өнегесінің рөлі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ДОМАЛАҚ АНА
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Жаңа заман талабы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру