Теорияны практикамен ұштастыру кезеңі

Тақырыбы: Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығару
Алгебра 9 сынып
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда қолдануды үйрету;
2. Дамытушылық. Оқушылардың зейіндерін, математикалық ойлау қабілеттерін, өздігінен жұмыс жасау дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
3. Тәрбиелік. Оқушыларды жауапкершілікке, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, өзін - өзі бағалауға, ізденуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар қосындыны көбейтіндіге түрлендіру формулаларын біледі және есептері шығаруда қолдана алады, топтық жұмыс арқылы шешім қабылдап, түйінді пікірлерін ашық айта білуге үйренеді.
Құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, маркерлер, стикерлер, бағалау парақтары, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың типі: теория мен практиканы ұштастыру сабағы.
Сабақтың әдісі: есептер шығару, деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй жұмысын тексеру кезеңі.
ІІІ. Білімдерін тексеру кезеңі.
IV. Теорияны практикамен ұштастыру кезеңі.
V. Жарнамалық үзіліс кезеңі.
VI. Біліміңді сынап көр деңгейлік тапсырмаларды орындау кезеңі.
VIІ. Сабақтың қортындысы. Рефлексия. Оқушыларды бағалау.
VІІI. Үй тапсырмасы.
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды топқа бөлу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру: №473

Пән мұғалімі: Молдрахмет Р. Қ.

Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығару. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Маркстік философияның пайда болуы мен алғышарттары
Кітап шығару
Қоғам туралы Карл Маркстің ілімі және оның қазіргі жағдайы
Оқыту принциптерінің сипаттамасы
Кәсіби қазақ тіліндегі психолингвистика
Оқу заңдары, заңдылықтары жəне принциптері
Математиканы оқыту процесіндегі есептердің функциялары
Дидактика-педагогикалық ғылымдар жүйесінде
Дидактиканың заңдылықтары мен қағидаларын оқыту процесінде басшылыққа алу
Дидактика заңдылықтарының ерекшеліктері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Экономикалык теорияның пәні және зерттеу әдістері
Кванттық теорияның шығуы туралы
Кванттық теорияның шығуы
Өндірістің қысқа мерзім кезеңіндегі шығындары
Қайта құрылымдаудың бірінші кезеңі
Экономикалық теорияның қалыптасу кезені пікір қайшылықтары.
Жабдықтау кезеңінің аудиті
Тас индустриясының дамуы және энеолит кезеңіндегі мыс құралдардың пайда болуы
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар