Мал атасы

Сабақтың тақырыбы: Дауысты, дауыссыз дыбыстар. Төлді қалай шақырады?
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды Төлді қалай шақырады өлеңімен таныстыру. Оқушыларға дыбыс, әріп туралы түсінік беру, дыбыс түрлерімен таныстыру. Дыбыс пен әріптің айырмашылығын меңгерту.
Дамытушылық: Сауаттылыққа баулу, сауатты және көркем жазу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Туған жерін қастерлеуге, адамгершілікке, білімділікке тәрбиелеу. Еңбекке баулу. Үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ - жауап,
көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс, ойын.
Көрнекілік: Сөйлем, суреттер, қима қағаздар

Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасымен жұмыс:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Оқушылардың сөйлем туралы білімдерін пысықтау.
Жаңа сабақ.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
Дыбыс

♦ Дауысты дыбыс: А, ә, е, о, ө, ұ, ү, ы, і, и, (у), ю, я, ё, э
♦ Дауыссыз дыбыс: Б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң, п, р, с, т, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ, (у).

- Дыбыс деген не?
- Дыбыс түрлерін ата.
- Дыбыс пен әріптің ерекшелігі т. б.
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу сәті
------------------------------------
(Қаламсапты дұрыс ұстау мен дұрыс отыру ескертіледі).
Төрт түлік
Жылқы - құлын
Түйе - бота
Сиыр - бұзау
Қой, ешкі - қозы, лақ

Сұрақ - жауап:
Төрт түлік малдың пайдасы:
Малдың сүтінен жасалған тағамдарды ата.
Малдың етінен жасалатын тағамдарды ата.

Төрт түлік малға байланысты қандай мақалдар білесіңдер?
Жаттығу жұмыстары:

17 – жаттығу. Мал атасы
1. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқу.
2. Қамбарата, Зеңгібаба, Ойсылқара, Шопаната, Сексеката сөздерін жазып, дауыссыз дыбыстардың астын сыз.

18 – жаттығу.
1. Мәнерлеп оқу.
2. Қара әріппен жазылған сөйлемді көшіріп, әр сөздегі дауыссыз дыбыс әріптерінің астын сызу.

Сергіту жаттығулары.
Оқулықпен жұмыс. Төлді қалай шақырады?

- Мәнерлеп оқып беру.
- Мазмұнын түсіндіру.
– Оқушыларға тізбектей оқыту
– Мазмұндау.
Төлдерді қалай шақырады?
Төлдер туралы өздерің не білесіңдер?
Мысықты, итті қалай шақырады?

Сыныппен қосымша жұмыс.
Дауыссыз дыбыс әріптерін жатқа жазып шығыңдар.
Б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң, п, р, с, т, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ, (у).

Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Инбридинг және аутбридинг туралы ақпарат
Мал шежіресі бойынша инбридинг дәрежесін анықтау
Наурыз жыры
Төрт түлік
Қазақтың салт-дәстүрлері туралы мағлұматтар
ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДИЕВ(1858-1931) ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚӨЗҚАРАСТАРЫ
Қазақтың салт-дәстүрлері туралы ақпарат
Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы
Қазақтың дәстүрлі мәдениетінде төрт түлік малдың алатын орны
Төрт түлік пірлерінің пайда болуы
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ДОМАЛАҚ АНА
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
ТМД елдерiндегi ақша реформалары
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
1922—1924 жж. Ақша реформалары
Қазақ радиодағы әлеуметтік экономикалық бағдарламалардың қисындары
Паскаль программалау тілі