Есепті талдау және шешу

Тақырыбы: Қозғалысқа берілген есептер немесе математикалық есептер алаңы 1 слайд
Мақсаты:
1. Қозғалысқа берілген есептерді шешуін әр түрлі тәсілдермен табу; білімдерін қалыптастыру жұмыстарын жалғастыру; көп таңбалы сандармен шығару дағдыларын жетілдіру; кестеден тыс көбейту мен бөлу; өрнектердің орындау тәртібін қайталау;
2. Интеллектуалдық білімдерін дамыту: ойлау қабілеті, есте сақтау қабілеті, танымдық қызығушылығын арттыру, мәселелік жағдаяттарды пайдаланып, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Ұлы Отан соғысына қатысқан ардагерлерге құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер мен құрал - жабдықтар: сабаққа презентация, дыбыстық ілеспе, есепті құрастыру мен шығаруға арналған сызбалар, кестелер; формулаларды құрастыру үшін карточкалар;
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі, психологиялық хал - ахуал.
Көңіл - күйіміз қандай? - Мынандай!
Барлықтарың осындай ойдасыңдар ма? – Иә!
Мүмкін шаршаған шығарсыңдар? – Шаршау деген немене?
Мүмкін жатып демалармыз? – Жоқ, сабақ бастағанымыз жөн!
Қонақтармен амандасып алайық,
Бір - бірімізге күлімдеп қарайық,
Сәттілік тілеп,
Партамызға жайғасайық.
Қолдарымыз? Аяқтарымыз? Арқамыз?
Оқулық, дәптеріміз дайын ба?
2. Көркем жазу.
- Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазып алайық.
- Мен сендерге жұмбақ жасырамын. Жұмбақтың жауабы есепті шешудегі цифры, көркем жазуда жазамыз.
- Қоян 2 сағатта 16 км жүгірсе, оның жылдамдығы қандай болады? (16: 2 = 8 км ч)
- Ендеше 8 цифрын жазамыз. 8 санымен бір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы және т. б. сандарды жазыңдар.. (8, 88, 888, 8888, 88888, …)
- 8 саны қалай жазылатынына, слайдқа қараңдар. 2 слайд
- Сонымен, сендерде қандай сандар пайда болды, оқыңдар.
3. Тірек білімдерін жетілдіру.
Блицтурнир.
а) Көркем жазу минутына есеп қандай тақырыпқа болды? 3 слайд
б) Қозғалысқа берілген есептерде қандай өлшемдер болды?
в) Жылдамдық дегеніміз не? Оны қалай табамыз? 4 слайд
г) Уақыт дегеніміз не? Оны қалай табамыз? 5 слайд
д) Қашықтықты дегеніміз не? Оны қалай табамыз? 6 слайд
- Парталардың үстінде берілген карточкалардан қашықтық, уақыт, жылдамдық табудағы формулаларын қалыпқа келтіру керек.

- Балалар, жауаптарыңды тексерейік. 7 слайд
е) Ара 2 сағатта 40 км ұшты. Араның ұшу жылдамдығын табыңдар?
ж) Көртышқан 10 см с 7 с жылдамдықпен жүгірді. Ол қанша км жүгірді?
з) Тышқан 3 м с жылдамдықпен кірпіден қашып 12 м жүгірді. Одан сақтану үшін қанша уақыт кетті?
4. Сабақ тақырыбын шығару
- БЛИЦТУРНИРдың сұрақтары бойынша не айтуға болады?
- Жауаптарынды назарға ала отырып, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады? (Қозғалысқа берілген есептерді шығару.)
- Алдымызға қандай мақсаттар қоямыз?
- Жылдамдық, уақыт, қашықтықты табуға берілген есептерді әр түрлі тәсілдермен шығаруды бекіту.
- Көптаңбалы сандарды азайту дағдыларын қалыптастыру
- Тез шығару дағдылары, еске сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.

Осы жылы Қазақстанымызда айтулы күндерге толы. Оларды атап айта аласыңдар ма?
5. Ауызша есептеу.
Ми гимнастикасы
- Балалар, 8 слайд бойынша суреттерге қатысты жылдамдықтарын сәйкестендірейік.
Балалар тақтада нұсқалар бойынша жұмыс істейді, жауаптарды таңдайды. Дұрыс жауаптарды карточкаларға жазып, сәйкес әріптерді орналастырып, жазуды оқу керек.

1 нұсқа

(а) 250х2=
(т) 800200 - 800000=
(л) 35700: 700=
(о) 600 - 500=
(ы) 14000: 200=
(о) 51х100=
нұсқа
(ұ) 1800: 100=
(с) 70х30=
(ы) 4900+5100=
(н) 18х50=
(ғ) 10000 - 1=

6. Тақырып бойынша жұмыс.
1)- Біз бүгін қалай жұмыс істейміз? (жұппен)
- Әр топтан командирді сайлап алыңдар.
- Балалар есепті тыңдаңдар. (Аудио)
А) Динара мен Айгүл өздерінің үйлерінен бір мезгілде бір - біріне қарама - қарсы шықты. Динара роликпен 90 м мин жылдамдықпен жүрсе, ал Айгүл велосипедпен 200 м мин жылдамдықпен жүрді. Қыздар үш сағаттан кейін кездесті. Олардың үйлерінің арақашықтығы қандай?
(13 слайдта сурет пен сызба пайда болады).
б) Есепті талдау және шешу.
- Есепте не белгілі? (Жауаптары).
(Слайдта кесте толтырылады, балалар дәптерде толтырады)
- Нені табу керек? (жауаптары).

Солтүстік Қазақстан облысы,
Тайынша ауданы,
Зеленогай орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Ергалиева асель Слямшовна
Қозғалысқа берілген есептер немесе математикалық есептер алаңы жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мазмұнды есептер арқылы оқушылардың ойлау қабілетін кеңейту
Бастауыш сыныпта мәтіндік есептерді талдау әдістемесі
Құрама есептерді іріктеу және оқыту әдістемесі
Қоспаға (қорытпаларға) берілген есептер
Есептерді арифметикалық әдіспен шешуге жалпы ескертулер
Есепті шешудің арифметикалық тәсілдері
Мәтіндік есеп
Геометриялық есептерді алгебралық, тригонометриялық теңдеулер құру арқылы шығару әдістері
Геометриялық есептерді шешу
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда оқу есептерін пайдалану әдістемесі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету