Дұрыс балалар
"Жасыл шырша ортада"
Шырша жанында әдемі гүлдер, саңырауқұлақтар өсіп тұрады.
Шегіртке, көбелектер ән салып би билеп жүреді. Балалар қол ұстасып, дождиктерін ұстап залға кіріп, шырша жанына тұрады.
Тәрбиеші: Ау көбелектер сендерге не болған ән салып би билейміз деп жүріп қыс келгенін де байқамай қалғансыңдар ма?
Шегіртке: Біз шынымен қыс келгенін байқамай қалыппыз.
Тәрбиеші: Ала жаздай билепсіңдер,
Қыс келгенін білмепсіңдер.
Еңбек етпей ұшып қонып жүре беруге болама екен, балалар айтыңдаршы?
Балалар: Жоқ болмайды.
(Сол уақытта боран соғып, қар жауады.)
Шегіртке: Ой! Қар жауып, боран соғып кетті, енді не істейміз, біз тоңып кеттік қой, ала жаздай ән салып, би билейміз деп қыстың келгенін де білмей қалыппыз. Бізге кім көмектесер екен, бізді жылытыңдаршы, көмектесіңдерші.
Тәрбиеші: Балалар көмектесеміз бе.
Балалар: Ия әрине көмектесеміз.
Тәрбиеші: Жарайды балалар биылғы жыл көмектесейік. Бірақ әркім өзі еңбек етіп, қысқа ерте дайындалуы керек. Еңбек етпесеңдер өмір сүрулерің қиын болады ғой. Осыны есте сақтаңдар.
Шегіртке: Жарайды, енді есте сақтайтын боламыз. Сіздерге рахмет!
Тәрбиеші: Балалар бүгін бізде қандай мереке?
Балалар: Жаңа жыл мерекесі.
Тәрбиеші: Көбелектер біз бүгін тобында жаңа жыл мерекесін тойлағалы отырмыз, бізге қосылып ән салып, би билесеңдер тоңбайсыңдар. Қане қосыла қойыңдар.
Бүгінгі біздің мерекеміздің ашылу салтанатын және мерекелік лебізін білдіру үшін мектебіміздің директоры Қымбат Кемалиқызына сөз береміз.
Жеке ән: Қымбат Кемалиқызы сіздің құрметіңізге арнап Аяжан қызымыздың орындауында Ёлочка әнін қабыл алыңыз.
Тәрбиеші: Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын, таба аласыңдар ма?
Тікен – тікен тік пісте,
Қысы, жазы бір түсте.
Бұл не?
Балалар: Бұл шырша.
Тәрбиеші: Дұрыс балалар. Осы тікен – тікен шырша деген ағашымыз міне ортамызда тұр. Қандай әсем, түсін ешқашан өзгертпейді екен. Осы шыршамызға арнап бір ән салайықшы
Хор: Жасыл шырша
1 - бала: Ерлан.
Тауда туып тауда өскен,
Шырша келді ортаға.
Бәріміз бір дауыспен,
Дейміз енді шыршаға.
Қуант бізді таңырқат,
Шамдарыңды жарқырат.
(Шыршаның шамдары жанады.)
2 - бала: Аяжан.
О, алақай тамаша,
Шыршамыз тұр жараса.
Жаңа жылда бәріміз,
Ән айтамыз жаңаша.
Құтты болсын ата - ана,
Жаңа жылың бүгінгі.
Бауырыңда, балаларда
Ұзақ болсын өмірің.
3 - бала: Мереке.
Жасыл желек жамылған,
Асыл моншақ тағынған.
Келді міне шыршамыз,
Көптен күткен сағынған.
Сылдырлайды моншағы,
Шыршамыздың мол шамы.
Жаңа жылмен жайдары,
Құттықтаймыз баршаны.
4 - бала: Дильназ.
Жасыл шырша төрдегі,
Дейді бәрің көр мені .
Кеткен әсем құлпырып,
Ойыншықтар тұр тұнып.
5 - бала: Әділбек.
Мерекеге келдік,
Тақпақ айтып бердік.
Ойыншықтар тізілген,
Шыршаны да көрдік.
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНІҢ МАҢЫЗЫ, МШДЕТТЕРІ ЖӘНЕ ШАРТТАРЫ
Бастауыш сынып бейнелеу өнері
Дефектология негіздері
Мектепке дейінгі педагогика идеясының дамуы және оның қайнар көзі
Мектепке дейінгі мекемеде тәрбие жұмысын ұйымдастыру және басшылық
Сезім тәрбиесіне арналған дидактикалық ойындар
Гигиеналық факторлар
Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Жалпы сөйлеу қабілетінің дамымауы бар мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорын дамыту ерекшеліктері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы