Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектерді салыстыру
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға теңдік, теңсіздіктер туралы түсінік бере отырып, талдау, ынталарын арттырып, санды өрнектерді салыстыру және мәнін табу барысында есептеу тәсілдерін қолдануға жаттықтыру;
2. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін, білім - білік есеп шығару дағдысын жетілдіру дағдыларын дамыту;
3. Топтасып жұмыстана білуге, ұйымшылдыққа, шеберлікке, белсенділікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, слайд, стикерлер, баға ағашы макеті, электронды оқулық, тапсырмалар топтамасы флипчарт
Әдіс - тәсілдері: топтық, өздік тапсырмалар, сұрақ - жауап, сын тұрғысынан ойлау технологиясы элементтері
Түрі: панорамалық
Пәнаралық байланыс: экономика, музыка
Күтілетін нәтиже: Оқушылар есепті өз деңгейінде шығарып үйренеді.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
І. Амандасу
Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді жүрекпен.
Сәлемдесіп алайық,
Бір жадырап қалайық
Психологиялық дайындық.
Қайырлы күн, достар!
Бүгінгі күн, міне,
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең бестіктер болсын!!!
Бүгінгі сабақ ерекше өтеді. Себебі біздің сыныпқа мұғалімдер қонаққа келіп отыр.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Санды өрнектерді салыстыру .
Сабақтың мақсатын айта кету.
Ал, балалар, көңіл - күйлеріңіз қалай?
Сабаққа дайындықтарыңыз ше?
Керемет Ынтаңыз ше?
Ендеше сабақ бастайық?!
ІІ. Топтастыру.
Жарайсыздар, олай болса біз банк атауы бойынша қазір топтасамыз. Себебі математика сабағы банк саласымен өте тығыз байланыста.
1 - топ Альянс банкі
2 - топ Халық банкі
3 - топ Нұр банкі
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Ендеше үйге берілген үй тапсырмасына назар аударайық. Үйге қандай есеп берілді?
Әр топтан тізбектеп оқушылар ауызша айтып өту.
ІҮ. Жаңа сабақ
Өрнектерді салыстыру үшін, олардың мәнің есептеп, шыққан санды салыстыру керек. Мысалы: 35+4≤45+5
І. Көркем жазу минуты.
ІІ. Өзіндік жұмыс. семантикалық карта слайд№1
45 20 12
12+8 +
15 - 3 +
90 - 45 +
Оқушыларға 1, 2 нұсқада қосу және азайту амалдары беріледі.
Оқушылар шығарып болған соң мұғалім компьютер арқылы жауабын көрсетеді. Әр оқушы жауабын, тексереді.
ІІІ. Оқулықпен жұмыс. Слайд №2
№1 (Ауызша орындалады). Оқушылар берілген қосу және азайту амалдарының компоненттерін атап, мәнін табу.
30+5
89 - 80
50+7
67 - 7
38 - 8
14 - 6
№2 Салыстыру.
Оқушылар жеке - жеке тақтада баған бойынша орындау. 36*63 74*56
14*10+6
15*51
100*99
27*20+8
ІҮ. Топтық жұмыс.
1 - топ. 30+5*30+7
38 - 8*39 - 9
2 - топ. 15 - 6*10+1
18 - 8*18 - 9
3 - топ. (35 - 5)+6*42 - 2
58 - 8*5+(56 - 6)
Ү. Сергіту сәті Қара жорға биімен бейнеролик арқылы
Дәптермен жұмыс.
ҮІ. Кестемен жұмыс. Слайд №3 №4есеп
Кестені пайдалана отырып, өрнек құрастырып, мәнін тап.
Санды өрнектерді салыстыру жүктеу
Санды өрнектерді салыстыру слайдты жүктеу
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Тілдік қызметті жетілдіру
ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ӘДІС - ТӘСІЛДЕРІ
Токсикологиялық мэні жэне мөлшері
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ЕСЕБІ
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Жалпы білім беретін мектептегі бастауыш сынып оқушыларының ән-күй бағдарламаларында домбыра күйлерін пайдалану процесі әдістері
Химияны оқытуда компьютерді қолдану
МЕДЕУ СӘРСЕКЕЕВТІҢ ҚАЗАҚТЫҢ ҚАНЫШЫ РОМАН - ЭССЕСІН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ
Биология сабақтарында техникалық құралдарды пайдалану жолдары
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында
Бүгінгі қала
Бүгінгі күз кешінде
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есігін ашқан бүлдіршін өзінің әйбат Әліппесімен бірге Елбасымыздың осынау әкелік мейірімге толы ақ батасын арқалап алаңсыз, білім атты үлкен өмірдің табалдырығын именбей аттайды
Бүгінгі жас - ертеңгі маман
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бүгінгі ұрпаққа Ұлы Отан соғысындағы Кеңес Одағы мен оның халықтарының жеңісінің факторлары туралы айту парыз
Өзіндік тарихы бар туған қаламның бүгінгі көрініс көз тартарлық
Бүгінгі күнде Жас өркен баспасөз орталығының тілшілерінің жұмыстары қала, облыс көлеміне танымал