Бағандағы сөздерді оқыту

ШҚО, Тарбағатай ауданы,
Тана мырза орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Ерсолтанқызы Ақмарал

Тақырыбы: Ж дыбысы мен әрпі
Мақсаты: 1. Ж дыбысы мен әрпін таныту, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету.
2. Оқушының логикалық ой - өрісін, өз ойларын еркін жеткізе білу дағдыларын дамыту.
3. Ынтымақтаса жұмыс жасай білуге, жақсыны үйреніп, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Тренинг сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, кесте, суреттер.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру.
- Балалар, біздің бүгінгі Әліппе сабағымыз тренинг түрінде өтеді. 3 топ болып берілген тапсырмаларды орындайсыңдар. Әр дұрыс жауаптарыңа 5 ұпайдан беріліп отырады. Бұл сабағымыздың ережесі бар, сол ережелерді есімізге ұстап орындауымыз қажет.
Ережелер:
1. Тыныштық сақтаймыз.
2. Сұрақтарды талқылауда белсенділік көрсетеміз.
3. Бір - бірімізді тыңдаймыз.
4. Өз тәжірибелерімізді ортаға саламыз.
5. Жауап толық болмаған жағдайда топ мүшелері толықтыру.
Әр топтың топ басшысы сайланады.
Сабағымызды Ынтымақсыз іс бітпес деген ұранмен бастай отырып, сіздерді ұйымшылдыққа, ынтымақтаса жұмыстануға шақырамын.

ІІ Өткен сабаққа шолу.
- Өткен сабақта біз қандай дыбыс, қандай әріппен таныс болдық?
- Ы дыбысы қандай дыбыс?
- Бағандағы сөздерді оқыту.
1 - тапсырма: Ойын: Кім тапқыр? Құрамында Ы дыбысы бар суреттерді табу.

Сандық, арыстан, тырна, көбелек, қасқыр, қоян, тоқылдақ
(Әр топтың ұпайын мұғалім бағалау тақтасына іледі)

ІІІ. Жаңа сабақ.
- Сәлем қоңыз
- ж - ж - ж Сәлем құмырсқа
- Қайдан келесің?
- ж - ж - ж - Егістен. Балаларыма тамақ әкелемін.
- Балалар, қоңыз қандай дыбыс шығарады? Бірге айтамыз.
- Ж - ж - ж - Ж - дауыссыз дыбыс. Оны көк бояумен бояймыз.
Ж дыбысына қатысты суреттермен таныстыру.
2 - тапсырма: Тағы да қандай сөздерде Ж дыбысы бар екен, есіңе сақта, назар салып тыңда.
І топ Жолбарыс, жұмыртқа ІІ топ: Жүзім, жүгері ІІІ топ Жылан жапалақ

3 - тапсырма:
І топ Жолбарыс 8 дыбыс 31
ІІІ топ Жапырақ 7дыбыс 3



Ұқсас жұмыстар

Әліппеден кейінгі кезең
Сауат ашудың міндеттері
Бастауыш сыныпта сауат ашу барысында оқушылардың тілін дамыту және сөз қорын арттыру
Дыбыс жүйесін теориялық және практикалық жақтан үйрету
Зат есімнің жекеше және көпше өзгеруі
Зат есімдерді жекеше түрде жазу
Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау қабілетін дамытуды педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Бірінші сыныпта сауат ашу мен қазақ тілін оқытудың тиімді әдіс- тәсілдері
Әңгіме жанры туралы түсінік
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ