Әдіс - тәсіл: іздену, топтық дәлелдеу, жеке пікір тудыру
Химиялық реакцияның типтері (слайд түрінде)
Мақсаты:
Атом, молекула жайлы алған білімдерінің негізін басшылыққа ала отырып, зат массасының сақталу заңын реакцияны теңестіру арқылы дәлелдеу, химиялық реакцияға кіріскен және түзілген заттардың құрамына қарай ерекшеліктерін анықтау, химиялық реакцияларды жіктеуді тану.
Әдіс – тәсіл: іздену, топтық дәлелдеу, жеке пікір тудыру.
Құрал - жабдықтар: Темір (ұнтақ және шеге, мыс хлориді ерітіндісі, темір хлориді, мыс пластинка және химиялық ыдыстар, үлестірмелер.
Сабақ түрі: Ұжымдық және проблемалық оқыту
Қызығушылығын ояту
Оқушылар топқа бөліну үшін қиындылардан формула құрастыру арқылы жұптарын табу.
Сергіту жаттығуын жасап, білімімізді жүйелеп алайықшы балалар. Мына химиялық диктанттағы көп нүктенің орнына атом деген сөз қоятын болсаңыз қолыңызды алға, молекула сөзін қойғыңыз келсе қолыңызды жоғары көтеріңіз. Қателескен оқушыға
жетон беріледі.
Химиялық диктант
Ауадағы газдардың құрамына оттегінің молекуласы кіреді
Су молекуласы оттегінің және сутегінің атомынан тұрады.
Жемістің қайнатпа болуы оның құрамындағы қант молекуласына байланысты
Оттек суда ерігенде оттегінің атомы судың молекуласының арасына орналасады.
Қант молекуласының құрамына оттегі және сутегі атомдарынан басқа да көміртек атомы кіреді.
Иод ерітіндісінің иісі ерітіндіден шығып жатқан иод молекуласына байланысты.
Шіріген жұмыртқаның иісі күкіртсутек молекуласына байланысты.
Қосымша сұрақтар:
1. Химиялық теңдеуді жазу не үшін қажет?
2. Қандай заңға негізделіп теңдеу құрастырамыз?
3. Мына тәжірибе арқылы қандай заңды дәлелдейміз
(зат массасының сақталу заңының мысалы көрсетіледі)
Осындай сұрақтар арқылы көптеген химиялық реакциялармен танысқанымыз жөнінде, әр химиялық реакцияның бір – біріне ұқсамайтын өз ерекшелігі бар екені, оларды оқып үйрену үшін ортақ белгілеріне қарап жүйелейтінімізді саралаймыз.
Қосымша сұрақтар:
1. Химиялық теңдеуді жазу не үшін қажет?
2. Қандай заңға негізделіп теңдеу құрастырамыз?
3. Мына тәжірибе арқылы қандай заңды дәлелдейміз
(зат массасының сақталу заңының мысалы көрсетіледі)
Осындай сұрақтар арқылы көптеген химиялық реакциялармен танысқанымыз жөнінде, әр химиялық реакцияның бір – біріне ұқсамайтын өз ерекшелігі бар екені, оларды оқып үйрену үшін ортақ белгілеріне қарап жүйелейтінімізді саралаймыз.
Мағынаны тану
Проблемалық сұрақ: Қандай белгілеріне қарап химиялық реакцияларды жүйелеуге болады? Оқушының жауабы: жылудың бөлінуі, сіңірілуі, газ тәріздес, қатты, сұйық заттардың түзілуіне байланысты. Топтардың ізденіс жұмысына үлестірмелер таратылады.
Жұмыс шарты:
1. Топтарға жеке тапсырмалар жазылған үлестірмелер таратылады.
2. Топтар үлестірмелерді орындаған соң, қорғайды.
Ой толғаныс:
Оқушылар ізденіс жұмысы арқылы химиялық реакцияларды типтерге жіктеуде негізгі белгілері етіп әрекеттесуші заттар мен түзілген заттардың құрамының өзгеруіне сүйенеміз деген қорытындыға келді.
Интерактивті оқыту әдістері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары
Жоғарғы оқу орынныдағы психологияны оқыту әдістемесі
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Өздігінен іздену әрекеті
Экономика сабағын оқытудағы оқушылардың белсенділігін арттырудың заманауи тәсілдермен оқыту
Оқушының зерттеушілік қабілетін қалыптастырудағы мұғалімнің ролі
Оқушы белсенділігін арттыру негізіндегі педагогикалық технологиялар
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ