Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ
Сабақтың тақырыбы: Етістіктің шақтары
Білімділік мақсаты:Етістіктің шақтарынан алған білімдерін жинақтау, тиянақтау.
Дамытушылық мақсаты: Өз беттерінше салыстыру,ой қорыту, мысалдар арқылы көз жеткізу дағдысын арттыру,шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Тіліміздегі етістіктің шақтарының табиғатын терең түсіне отырып, орынды қолдана білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, Салыстыру, Сәйкестендіру, Тест, Топтастыру
Сабақтың көрнекілігі: Сызба, кесте, сурет, техникалық құралдар
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, Ән, Бейнелеу өнері
Сабақтың жүру барысы:
1.Ұйымдастыру бөлімі
2.Үй тапсырмасын пысықтау
Мұғалім сөзі: Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ.Өйткені етістіктің шақтарынан өткенді қайталап тақырып бойынша алған білімдерімізді көрсетеміз.Сабағымызды бөлімдер бойынша өз білімдеріңізді көрсетіп,білім шыңына шығуларыңызға тілектеспін.
Біліміңді байқап көр
1.Етістіктің шақтары дегеніміз не?
2.Шақтың қандай түрлері бар?
3.Осы шақ дегеніміз не?
4.Нақ осы шақ қалай жасалады?
5.Қалып етістіктерінің ерекшелігі неде?
6.Ауыспалы өткен шақпен ауыспалы келер шақтың ұқсастығы мен айырмашылықтары қандай?
7.Келер шақ деген не?
8.Келер шақтың қандай түрі бар?
9.Келер шақ қалай жасалады?
10.Өткен шақтың қандай түрлері бар?
Тақтамен жұмыс
Мәтінді оқу. Мәтінге ат қою Партизан достарым Шақтарды тауып түріне қарай ажырату
Бардым - жедел өткен шақ: кетеді - ауыспалы өткен шақ:
Бердім - жедел өткен шақ; қалыппын - ауыспалы өткен шақ:
Тыңдайсың - ауыспалы осы шақ: елестейді - ауыспалы осы шақ
Кім жылдам?
Берілген етістіктерді жекеше. көпше жіктеу
Алып келді
Келе жатыр
Оқытты
Күледі
Жылайды
Тыңдайсың
Кітаппен жұмыс
159-жаттығу. Мәтінді оқып мазмұндау
Шығармашылық тапсырма
Берілген сурет бойынша өлең немесе әңгіме құрау
.........................................................................ойнайды
.........................................................................тоймайды
...........................................................................................
........................................................................... алмады
Болмасаң да ұқсап бақ
Кез келген затты немесе жан-жануарды, табиғат құбылыстарын қимыл іс-әрекет арқылы бейнелеу керек. Бейнеленген іс-әрекет қай шақта тұрғанын айт
Мақал-мәтел
Мақал-мәтелдің жалғасын табу
1. Ақыл көпке жеткізер
.......................................
2. Анаға қарап қыз төсер
........................................
3. Үй артына жар ............
Семантикалық кесте
Етістік
Осы шақ
Келер шақ
Өткен шақ
Асан мен Үсен ескі жұртта қалды---------------------------------+
Асан мен Үсен далада ойнады-------------------------------------+
Балалар сабақ оқып отыр------------+
Асан далада қалғанына жылады
Оқушылар кеше сабаққа келмеді
Арай қалаға бармақшы
Олар ертең қалаға кетеді
Үсен Асанды жұбатып отыр
Бәрінде ұмытып қалыппын
Алыстан сағым елестейді
Тест
Бағалау
Үйге тапсырма
Кім болам? Мектептес достар шығарма жазу
Блум таксономиясы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ЕСЕБІ
Математика сабағында оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту
Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының негізгі категориялары
Лэпбук мектеп жасына дейінгі балаларға жыл мезгілдерін оқытудың заманауи құралы ретінде атты 4-5 жастағы балаларға арналған жоба
Шығармашылық арқылы 1-4 сынып аралығындағы оқушылардың логикасын анықтау
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Физика сабағында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Жарық дифракциясы
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Азияның басты өзендерінің географиялық ерекшеліктері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу