Әліппе дәптердегі сөздерді оқу

№6 жалпы білім беретін орта мектебі
КММ мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Тайжанова Жулдыз Мараловна

Пәні: Сауат ашу
Тақырыбы: Ё дыбысы мен әрпі

Сабақтың мақсаты: 1. Балаларға Ё дыбысы мен әрпін таныстыру, айтылу артикуляциясын меңгерту.
2. Дұрыс сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Буын туралы түсініктерін кеңейту.
3. Балалардың білімге, оқуға деген қызығушылықтарын қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: қоржын, тақырыпқа қатысты суреттер, текшелер.

Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-( )
- Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болмақшы. Себебі бүгін бізде көптеген қонақтар отыр.
ІІ. Өткен сабақты қайталау:
- Балалар, өткен сабақта біз қандай дыбыспен таныстық?
- (ф)
- Құрамында ф дыбысы кездесетін қандай сөздерді білеміз?
- (те-ле-фон, фа-кел, фо-кус, бу-фет т.б.)
- Дұрыс айтасыңдар. Енді біз бүгінгі сабағымызда тағы жаңа бір дыбыспен танысамыз.

ІІІ. Жаңа сабақ: Мақсатын хабарлау.
Бәріміз мына суретке назар аударайық!
- Суретте не көріп тұрсыңдар?
- Ойыншық не үшін қажет?
- Матрёшка қандай материалдан жасалады?
- Оларды қалай жиыстырады?
- Өзіңе ұнайтын ойыншық түрлерін кім атап береді?
- Матрёшка өлең шумағын оқып беремін.
Матрёшка
Матрёшкалар сүйкімді
Бірінен бірі аумаған.
Бояуы сырлы мың түрлі,
Көрсеңіз,көзді жаулаған.

Ал мына суретте қай мамандық иесін көріп тұрсыңдар?
- (шахтёр)
- Осы сөзді буынға бөлейікші.
- (шах-тер)
- Бізге таныс емес қандай дыбыс естіледі?
- (ё)
- Айтылуына қарай қандай дыбыс деп ойлайсыңдар?

Ё дыбысы- екі дыбыстың (й+о)бірігуі арқылы жасалған. Ол Ё әрпімен таңбаланады.
(Ё дыбысының өз ана тіліміздегі сөздерде сирек кездеседі,).

Мон-тер сөзіндегі дыбыстарды текшелермен белгілету.
- Мон-тер сөзінде неше дауысты, неше дауыссыз дыбыс бар?
- (төрт дауыссыз, екі дауысты).
- Неше буыннан тұрады?
- (екі буыннан)
- Неге?
- (себебі құрамында екі дауысты дыбыс бар).

Оқулықпен жұмыс:
Әліппе- дәптердегі буындарды оқыту.
- тёр, -дёр, -рёш

DVD дискіден слайд- шоу көрсету.

Қол жаттықтыру жұмысы.
- Әліппе - дәптеріміздегі Ё дыбысының әріп таңбасын бастырып жазамыз. Жазылғанда әріп таңбасы Е әрпіне ұқсайды, бірақ үстіне екі нүкте қойылатынын айтамын.

ІҮ. Сергіту сәті.

Ү. Мәтінмен жұмыс.
Балаларға оқулықта берілген шағын мәтінді оқып беремін.
- Мәтін не жайлы?
- Қай сөздерде Ё дыбысы кездеседі? Өздеріне оқытамын.
- Мәтінде кім жайлы айтылған?
- Актер мамандығы жайлы не білесіңдер?
- Қандай актерлерді білесіңдер?
- Актер болғыларың келе ме?
Балалар мына суретке зейін қойып қарайықшы, осы кісілерді бұрын-соңды теледидардан көргендерің бар ма?
Бұл кісілер актер және актрисалар. Олар өздерінің актерлық шеберліктермен ел құрметіне бөленген адамдар. Сендер де жақсы оқып, тәртіпті болсаңдар осындай атақты азаматтар боласыңдар.

Ү. Ойдамыту жұмысы.
Атауларды оқып, оларды суреттерімен сызықша арқылы байланыстыр. Бұл заттарды ортақ қандай атаулармен атауға болады.
(қуыршақ, робот, матрешка)

Дидактикалық ойын БУЫНҒА БУЫН ҚОС
Қоржынға буындар салынады, балалар буындардан сөз құрастырып, оны дауыстап оқиды, сөйлем құрайды.

ҮІ. Қорытынды.
- Бүгін қай дыбыстың әріп таңбасымен таныстық?
- Ё дыбысы қандай сөздерде кездеседі?
- Ё дыбысының әріп таңбасы қандай дыбыстың әріп таңбасына ұқсайды?

ҮІІ. Үй тапсырмасы.
- Әліппе дәптердегі сөздерді оқу;
- Актер өлеңін жаттау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта сауат ашу әдістемесі
Жазуға үйретудің тарихынан
Жазуға үйрету мақсат міндеттері
КӨРКЕМ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ МАЗМҰНЫ
Диктант жүргізуге қойылатын талаптар мен бағалау нормалары
Жазуға байланысты жүргізілетін жұмыстар
Бастауыш сынып оқушыларын жазуға үйретудің жаңа әдіс-тәсілдері
Жазудағы каллиграфиялық дағдыларды үйретудің әдістемелік жолдары
Сауат ашу - практикалық (семинар) сабақтар
Каллиграфиялық дағдыны қалыптастыру
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі