Галерея әдісі
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының Қалқаман - Мамыр поэмасы
Сынып: 8
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қазақ әдебиетінің ғана емес, жалпы түркі әлемінің ойшыл, дана тұлғасы ақын Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармашылығының туындысы Қалқаман - Мамыр поэмасынан жас ұрпақты хабардар ету, кеңінен насихаттау.
2. Дамытушылық: Өтілген материалды тиянақты меңгерту, жүйелі ойлау, ойды әсерлі жеткізуге үйрету.
3. Тәрбиелік: Тақырыптың тәрбиелілігі ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің өкілі, ақын Шәкәрім шығармашылығын насихаттау арқылы оқушыларды өнер - білімге баулу, иманжүзділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты (тақырыпты) игеру.
Сабақтың әдісі: Галерея әдісі;
Сұрақ - жауап;
миға шабуыл;
түсіндіру;
әңгімелесу;
жаздыру.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, видеопроектор, портреттер, т. б.
Сабақтың эпиграфы:
Өтіріктен тілін тия алмаған адам, арамдықтан ындынын тия алмайды
(Шәкәрім).
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпқа кіру, сынып тазалығына назар аудару, оқушыларды барлау, үй тапсырмасын сұрау, бағалау, жаңа тақырып, сабақ бекіту, үйге тапсырма.
Мұнда біз оқушыларды жаңа педагогикалық технология бойынша мультимедиялық слайдтардан пайдаланамыз, олар компьютер арқылы берілген сұрақтарға жауап береді және компьютерден анимациялық сыйлықтар алады.
Дамытушылық кезеңінде тақырыпты түсіну үшін оқушылармен галерея әдісін сынап көреміз. Бұл әдіс төмендегіше: кіші топтарға бір уақыттың өзінде бірнеше мәселені талқылау үшін пайдалануға болады. Бұнда топтың әр ағзасы баршаға ұсынылған мәселелер талқылауында қатысуы және өз үлесін қосуына әбден болады. Бұл барлық оқушыларды аз уақыт ішінде бағалауға тиімді.
1 - адым. Талқыға мәселе қою. Оқушы әрбір топқа мәлім бір мәселе немесе тақырып береді.(Мен де осы өтілген тақырыптағы Шәкәрімнің Қалқаман - Мамыр поэмасы сюжетіндегідей тұсты қазіргі өмірмен салыстыру фактын тастаймын, 2. Шәкәрімнің өміріне байланысты).
2 - адым. Әрбір топ өз мәселесі үстінде істеу. Мәселелер үстінде істеу кіші топтарда амалға асырылады. (әдетте 5 - 10 минут)
IV. Қорытынды жасау.
Бағалау.
Үй тапсырмасы: өлеңді жаттау.
Тұтқырлы пластикалық сұйықтың керек ортадағы қозғалысын жылжымалы шекарасы бойынша сандық зерттеу
Гидротехникалық қақпалар және гидравликалық әрекеттегі реттегіш сүлбелері
Табалдырықтағы торлы галерея арқылы су алатын құрылымдар (донно-решетчатые), оларды қолдану шарттары
Мәдени құндылықтар нарығының қасиеттері
Галерея коллекциясы
Сұйық жылдамдығының қысымға тәуелділігі
Су алғыш құрылымдар түрлері мен топтары. Су алғыш құрылымдардың түрлерін таңдап оны өзен бойына орналастыратын жерді анықтау
Тікелей су алып, құм мен тасты тікелей жуатын су алғыш құрылымдар түрлері - науалы, қалталы, екі қабатты, қисық су тасмалдағыш науалы құрылымдар
Жарнама агенттігінің байланыс ақпараттары терезесі
Су жібергіш және суды ақтарып құрғатқыш құрылымдар, олардың түрлері, конструкциялары
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі
Асептика - жараны микробтардың зақымдануынан қорғау әдісі
Наурызбаев еңбектері негізінен Қазақтың көркемсурет галереясында сақтаулы