Жатқа жазу

Тақырыбы: Тұрлаусыз мүшелер
Мақсаты: Тұрлаусыз мүшелер туралы түсінік беру, сөйлем ішінен тұрлаусыз мүшелерді тауып, сұрақ қоя білуге үйрету.
- Оқушылардың ақыл - ойын, логикалық ойлауын дамыту.
- Сауатты, көркем жазуға, ұстамдылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу
Көрнекілігі: кесте, сызбалар, сөзжұмбақ.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру
65 - жаттығу оқыту
Миға шабуыл.
- Бастауыш дегеніміз не?
- Баяндауыш дегеніміз не?
- Тұрлаулы мүшелер дегеніміз не?
Ой қозғау.
Сәуле кітапханаға келді. Оқушылар сыныпқа кірді.
Сөйлемдегі бастауыш, баяндауыштардан басқа сөйлем мүшелерін тұрлаусыз мүшелер деп атаймыз.

- Бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы Тұрлаусыз мүшелер
Оқулықпен жұмыс.
Тұрлаусыз мүшелерді тіл білімінде үш топқа бөліп қарау қалыптасқан:
анықтауыш;
толықтауыш;
пысықтауыш.

66 - жаттығу.
Жадыра келді. Жадыра қалаға келді. Қайда?
Қоңырау соғылды. Қоңырау қайта-қайта соғылды. Қалай?
Мал өсті. Мал төлден өседі. Неден?
Су ақты. Су арықпен ақты. Немен?

1 - ші бағандағы сөйлемдер тек тұрлаулы мүшелерден құралған
2 - ші бағандағы сөйлемдер тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерден құралған.

Жаңылтпаш жаттау. Кім шапшаң?
Жағажай,
Жағажайда Қамажай
Жағажайды жағалай
Жүгіреді Қамажай.
Жаңылтпашта қай дыбыс көп кездесіп тұр?
Дәптермен жұмыс.
Көркем жазу минуты.
Ж Ж ж ж
Жарас, Сәтжан, Нұржан, нәтиже, енжар, Рымжан, Нұржігіт, Тоғжан.
Жаттығулар орындау Жауап парақшағымен жұмыс.
67 - жаттығу
Әсия гүлді ұнатады. Әдемі гүл өсті. Біз ұшаққа міндік. Ұшақ әуежайға қонды. Жарастың бригадасы жұмысқа кірісті. Дастарханды дәмді тағамға толтырды.
68 - жаттығу. Жатқа жазу.
Ала қарға қарға қонды,
Қара қарға жарға қонды.
69 - жаттығу. Шығармашылық жұмыс
Гүл өсті. Мен гүлді өсірдім.
Көбелек қонды. Мен көбелекті ұстадым.
70 - жаттығу.
Тасбақа мен тышқан келе жатты. Олар түлкіні көрді. Тышқан інге кіріп кетті.
Тапсырмалар орындау.
Тұрлаулы мүшелерді қызыл ұяға, тасбақа, тышқан, келе жатты, олар, көрді, тышқан, кіріп кетті.
тұрлаусыз мүшелерді көк ұяға кіргізу. түлкіні, інге.

Қорытынды:
- Бүгін біз сөйлемнің қандай мүшелерімен таныстық?
- Тұрлаусыз мүшелер қандай сұрақтарға жауап береді?
Орныңды тап ойыны.
Мына сөздердің тұрлаулы, тұрлаусыз екенін айыр.
Оқушы, келді, ұшақты, балаларға, кітап, секірді, ұшты, сызғыш, машина, қонды, Әлия, кеше, кемеге, киімді, қалаға, сары, ертең, ақ, төрге
- Тұрлаулы мүшелер дегеніміз не?
- Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?
Үйге: 71 - жаттығу. 93 бет.
Бағалау.
Тұрлаусыз мүшелер жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту әдістемесі
Қобыланды батыр жырындағы батыр бейнесінің ерекшелігін сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестері
Жазу және тіл дамыту әдістемесі
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН СЫНЫПТАН ТЫС ОҚЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Аңыз ертегілері
ӘДЕБИЕТТЕН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАР
ӘДЕБИЕТТЕН СЫНЫПТАН ТЫС ОҚЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Сарыарқа газеті көтерген Алаш идеясы
Сөздерден сөйлем құрау
Бастауыш сыныпта ағылшын тілінен жазуға үйрету жолдары
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Орман шетінде домаланып бара жатқан кірпіні аш қасқыр бас салады
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Абылай қалмақтарға жорықпен келе жатқанда қалмақтан жеті адам елші келіп, қалмақ ханы Серен хан
Біз ешбір елге тәуелденбей, қой үстіне жұмыртқалаған заманда өмір сүріп жатқанымыз - Тәуелсіздіктің арқасы
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
мЖарық (hernіa) - іш қуысында жатқан органдардың немесе олардың бөліктерінің әдеттегі орнынан іш пердесімен бірге тері астына шығуы
Жазушы, драматург, ақын, аудармашы, зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов Баянауыл ауданы, Қызылтау атырабында туған