Оқыту нәтижесі

Әдебиет
Сабақтың атауы: Б. Майлин Түйебай
Сілтеме: Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Такта, оқулық, сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау
Жалпы мақсаттар: Шығарманың негізгі идеясы мен тақырыбын ашу, кейіпкерлерге мінездеме беру.
Оқыту нәтижесі: Әңгіме мазмұнын оқи отырып, салыстыра талдау арқылы өзіндік анализ жасай білуге, кейіпкер бейнесін ашуға мүмкіндік алады.
Жеті модуль: Сыни ойлау, оқыту үшін бағалау, жас ерекшелік, АКТ
Тапсырмалар: Топтық жұмыс, постер қорғау, ашық, түрткі сұрақтар, диалог, шығармашылық тапсырмалар
Білу
Кайталау арқылы мәліметтердің қалай есте сақталғанын тексеру
Түсіну
Жазушы өмрі мен шүығармашылығымен таныстыру
Сөздікпен жұмыс жүргізу арқылы Түйебай әңгімесінің негізгі мазмұнын ашу
Қолдану
Негізгі идеяларды анықтау және олардың өзара байланыстарын келтіру
Талдау
Постер қорғату арқылы ынтымақтаса әрекет ету дағдысы қалыптасады, көпірше тұрғызылады
Жинақтау
Сатылай кешенді талдау арқылы оқушылар білімін жүйеге келтіру
Бағалау
Тиімді оқытудың эмоционалдық, әлеуметтік әдістерін қолдана отырып, нақты сұрақтар арқылы дарынды, талантты балаларды анықтау

Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Құлсары қаласы №19 жалпы орта білім беретін мектептің
қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Тілеубергенова Алуа Тілеуғазықызы

Б. Майлин Түйебай . жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Желі сипатын бағалау
Желіні күйге келтіру
Дидактика жайлы жалпы түсінік
Жаңашыл әдіс-тәсілдер
Оқыту процесінің мәні, оның ерекшеліктері
Мектепке дейінгі мекемелердегі оқыту үдерісінің мәні, оның міндеттері мен құрылымының әдістемесі
Техникалық және кәсіптік білім беруде аналитикалық химияны арнайы пәндермен байланыстыра оқыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыру мүмкіндіктері
Сөз мәдениетін жаңа технологияларды тоғыстыра оқыту жолдары
Оқыту процесіне ұйымдастыру педагогика ғылымының күрделі проблемасы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.