Біріккен сөздер. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту
Қазақ тілі 7 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. Шыдамдылық.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Дене шынықтыру
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Грамматикалық тақырып - біріккен сөздер туралы түсінік қалыптастыру
Біріккен сөздер – екі не одан да көп сөз бірігіп, бір ұғымды білдіретін және бір сұраққа жауап беретін сөздер. Мысалы. Тас+бақа, талды+қорған, Екі+бас+тұз
Біріккен сөздердің емлесі
1. Ғылымның әр саласында терминдік мәнге ие болған атаулар: баспасөз, еңбеккүн, сүтқоректі
2. Жан - жанууарлар мен өсімдік атауы: қарақұйрық, түймедақ т. б.
3. Зат атаулары: еттартқыш, шаңсорғыш
4. Географиялық атаулар: Жетіқарақшы, Темірқазық
5. Дене мүшелері: асқаза, ұлтабар, мойыномыртқа
6. Ән - күй атаулары: Сарыжайлау, Қараторғай
7. Ауру атаулары: алаөкпе, көкжөтел
8. Дәстүр атаулары: беташар, тоқымқағар
9. Ойын атаулары: алтыбақан, ақсүйек
2. Сабақтың құпиялылығы - ребус шешу арқылы сабақтың лексикалық тақырыбын табу.
3. Жаңа сөздермен танысу:
Шыдамдылық - выносливость
Өмірінің ұзаруы - продолжительность жизни
Үйлесімділік - гармония
Сұлулық - красота
Салауатты өмір - здоровый образ жизни
Рухани - духовный
А) Айтылым: жаңа сөздерді дұрыс айту;
Ә) Тілдесім: жаңа сөздерді пайдалана отырып, сөз тіркестерін құрап айту.
4. Кестедегі Спорттың қажеттілігі туралы берілген тірек – сызбаға үйініп, айту
Жазылым – дәптерге бірнеше сөйлем құрап жазу.
Үлгі: Спортпен шұғылдану барысында адамның алғырлығы қалыптасады.
Спортпен шұғылдану арқылы адамның оқу мен еңбекке ынтасы артады.
IV. Жаңа сабақты бекіту. Жазылым. Сыныпты 3 топқа бөлу
І топ - шыдамдылық
ІІ топ - үйлесімділік
ІІІ топ - алғырлық сөздеріне фонетикалық талдау жасайды.
V. Сабақты қорыту: Айтылым. Сұрақтарға жауап беріңдер:
- Сіз таңертеңгілік жаттығумен шұғылданасыз ба?
- Сіздерде қай ойынды көбірек ойнайды?
- Жақын арада спорт бәсекелері бола ма?
- Сіздің қалаңыздың спорт сарайына қанша көрермен сыяды?
- Алматыдағы ең үлкен стадион қайсысы?
- Сіз спортпен айналысасыз ба?
VI. Үй тапсырмасын беру: Денсаулық тақырыбына 5 мақал жазу, жаттау
VII. Бағалау
Біріккен сөздер. Шыдамдылық жүктеу
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
МОРФОЛОГИЯ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІ
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында сөз құрамын оқытудың ерекшеліктері
Грамматика және тіл дамыту
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу әрекеттерін дамыту
Интерактив ойындар арқылы тіл дамыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу деңгейін анықтау жұмыстары
«Грамматика, емле және тіл дамыту жұмыстарына үйретудің әдіс-тәсілдері»
Грамматикамен жазу сабақтарының міндеті мен мақсаты
Дауысты дыбыстар емлесі
Шет тілін оқытудағы Еуропалық деңгейлер жүйесіне сипаттама
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Несиенің ақшаларының қажеттілігі мен маңызы
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту