Сөздердің мағыналарын түсіндіру

Қызылорда қаласы, №112 орта мектептің
қазақ тілі пән мұғалімі Рысбаева Р.

Қазақ тілі 4сынып
Сабақтың тақырыбы: Менің атам мен әжем
Білімділік: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды және буын түрлерін ажырата білуге үйрету.
Тәрбиелік: Үлкендерді сыйлау, құрметтеу, қажет кезде көмек көрсету керек екенін балаларға айтып түсіндіру.
Дамытушылық: Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың қисынды ойлау қабілетін арттыру. Мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, әңгімелеу, диалог,
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, демонс. плакат, кесте.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
3. Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.
- Қазір қай мезгіл?
- Күз айларын ата
- Қазір қай ай?
- Бүгін аптаның қай және нешінші күні?
- Бүгін нешесі?
- Бүгін ауа райы қандай?

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
71 - бет, 5 - тапсырма. Мазмұндау. Жаңа сөздерді жаттау.
Дауыссыз дыбыстарды жаттау.

ІІІ Білімдерін жан - жақты тексеру:
• Сенің отбасың қандай?
• Неше адам бар?
• Атаң, әжең бар ма?
• Әкең қайда жұмыс істейді?
• Шешең қайда жұмыс істейді?
• Ағаң, әпкең, інің, сіңлің, қарындасың бар ма?

ІV Жаңа сабаққа дайындық:
1. Сабақтың тақырыбын айту, тақтаға жазу.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

V. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
1) Сөздік жұмысы.
Күтеді - ухаживает
жиі - часто
1. Сөздердің мағыналарын түсіндіру.
2. Дұрыс айтуға дағдыландыру.
а) мұғалім мәнерлеп оқиды;
ә) оқушылар дауыстап қайталайды;
б) оқушылар тізбектеп оқиды;
3. Берілген сөздермен сөз тіркесін және сөйлем құрастыру.
4. Дыбыстық талдау жасау.
2) Диалогты жолдасымен оқу.
 Мынау кім?
 Атаңның аты кім?
 Атаң неше жаста?
 Атаң не істейді?
3) Мәтінмен жұмыс.
а) мәнерлеп оқу.
ә) Оқушылар тізбектеп оқып, аудару.
3) 5 - тапсырма. Дәптерге жазу, жалғаудың астын сызу.
VІ. Жаңа сабақ бойынша түсінігін тексеру:



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытудың теориялық негізі
Морфологияны оқыту кезінде оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру жағдайлары және әдістері мен тәсілдері
3-сыныптарда оқушылардың тілін дамыту
Лексикалық ұғымдарды меңгертіп, оқушының білім дағдысын қалыптастыруда жаттығу
Тура және ауыспалы мағыналы сөздер
Оқушылар арасында тіл дамыту жұмыстары
Бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын дамыту және сөз мәдениетін қалыптастырудың жолдары
Фразеологиялық тіркестерді оқыту арқылы оқушылардың сөздік қорын байытудың жолдары
Лексиканы оқытудың принциптері
Лексиканы оқытудың міндеттері
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Анасына шараның мақсаты мен өткізу ретін түсіндіру
Шығармада бастан - аяқ лексикалық қүрамдағы байыргы сөздердің мол қолданылатындығы көркем әдебиет стилінің негізгі белгісі
Онын түсіндіруінше, үнді - еуропалыкесім мен етістіктін жалғаулары алғашында жинакты сілтеу мағынасындағы негіздерді жасайтын суффикстер болган
Жалпылама фильмдер көркем - өнер туындысы, табыс көзі болумен қатар қоғамға бірдеңелер түсіндіру, ой - пікір жеткізу мақсатында жасалуда
Сөздердің қайсысы туынды түбір
Дәрілік заттың химиялық және физикалық қасиеттеріне сәйкес әсер ету механизмін жан - жақты түсіндіру
Қолданылған шешімді түсіндіру
Орыс тіліне аударып, сөздің мағыналарына назар аударыңдар
Қайталама қос сөздердің семантикалық сипаты