Алақан жаттығуы

Бастауыш сынып мұғалімі: Күлән Керешова

Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қалдықпен бөлу және оны тексеру жайында түсінік беру; қалдық әрқашанда бөлгіштен кем болатынын білгізу;
Сабақтың дамытушылығы: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін; ой - өрісін, есте, сақтау қабілеттерін дамыту; салыстыру және қорытынды жасай білуге дағдыландыру;
Сабақтың тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, білімді болуға, ақыл – ой белсенділігін арттыруға, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кестелер, сызбалар.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік, жұптық жұмыс.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Алақан жаттығуы.
- Көршілеріңе бұрылып, алақандарыңды біріктіріп, жүректеріңнің жылуын беріңдер.

ІІ. а). Үй жұмысын тексеру: №
ә). Өткенді пысықтау: ауызша жұмыс. (1)
2) Кім жылдам? 2 мысықтың неше аяғы бар? 5 тышқанның неше құлағы бар? 7 торғайдың неше қанаты бар?

ІІІ. Жаңа материалды түсіндіру:
Мақсат қою кезеңі. Қалдықпен бөлу және оны тексеру жайында түсінік беру
ІҮ. Оқулықпен жұмыс: № 1. Ұжымдық талдау.
№1. Кестені пайдаланып, есептер құрастыр және оларды шығар.
Бағасы Саны Құны

? 4 80 теңге

20 теңге? 80 теңге
20теңге 4?

Бұлар кері есептер болып табыла ма? Неліктен?
№2. Өзіндік жұмыс. Түсіндіре отырып, орындату.
506 + 204 = 710 -------- -832 – 456 = 376 ------------- 920 + 80 = 1000
716 – 509 = 207 --------- 603 – 39 = 564 ---------------1000 – 222 = 778
125 + 305 = 430 --------- 158 – 72 = 86 -----------------675 – 92 = 583

№3. Тақтада түсіндіріп. Амалдарды орында:
2 ∙ 5 + 5 = 15 --------------9 ∙ 2 – 7 = ------------(28 – 2): 2 = -------------15 + 2: 2 =
2 + 2 ∙ 6 = -----------------(3 – 0): 3 = -----------5: (15 – 10) = ------------(18 – 9): 3 =
Ү. Білімдерін тексеру.
№4. Есеп шығару. Мазмұнын оқытып, талдау жасай отырып орындату.

№ 4 (а).
а). 31 асықты балаларға 4 асықтан қалай бөліп беруге болады? Неше бала асықтар алады? Түсіндір. 31 – дің ішінде төрт - төрттен неше рет болады? Барлық асықтар балаларға бөліп берілді ме? Неліктен? Тексер.
Жазуды оқы:
31: 4 = 7 (қалд. 3)
31 – бөлінгіш, 4 – бөлгіш, 7 – бөліндінің мәні, 3 – қалдық.
Тексеру: 7 ∙ 4 + 3 = 31.

№ 4 (ә).
ә). Егер 16 орындықты әр қатарға 5 орындықтан қойса, неше қатар шығады? Неше орындық артылып қалады? Бөлінгішті, бөлгішті, бөліндінің мәнін және қалдықты атап көрсет.
16: 5 = 3 (қалд. 1)
16 – бөлінгіш, 5 – бөлгіш, 3 – бөліндінің мәні, 1 – қалдық.
Тексеру: 3 ∙ 5 + 1 = 16.

№5. Өздік жұмыс.
а). 40 - қа дейінгі 4 - ке бөлінетін сандарды өсу ретімен жаз.
4; 8; 12; 16; 20; 24; 28; 32; 36; 40;
ә). Санды 4 - ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін?
Мысал келтір.
3 - ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін? 2 - ге бөлгенде ше?

№ 6. Теңдеу құрып, оны шеш:
а). Тоғжанның ойлаған санын 4 есе кеміткенде 5 шықты. Сол санды тап.
ә). Мағжанның ойлаған санын 4 есе арттырғанда 16 шықты. Сол санды тап.
Х: 4 = 5 х ∙ 4 = 16
Х = 5 ∙ 4 х = 16: 4
Х = 20 х = 4
20: 4 = 5 4 ∙ 4 = 16
5 = 5 16 = 16

№7. Өзіндік жұмыс. а = 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 деп алып, 3 ∙ а және 4 ∙ а өрнектерінің мәндерін тап.
3 ∙ а ---------------4 ∙ а
3 ∙ 1=3 -----------4 ∙ 1=4
3 ∙ 2= 6 ----------4 ∙ 2=8
3 ∙ 3 = 9 ---------4 ∙ 3=12
3 ∙ 4= 12 ---------4 ∙ 4=16
3 ∙ 5 = 15 --------4 ∙ 5=20
3 ∙ 6 = 18 --------4 ∙ 6=24
3 ∙ 7= 21 ---------4 ∙ 7=28
3 ∙ 8 = 24-------- 4 ∙ 8=32
3 ∙ 9= 27 ---------4 ∙ 9=36
3 ∙ 10 = 30------- 4 ∙ 10=40

ҮІ. Шығармашылық жұмыс.
ҮІІ. Үйге тапсырма: № 4, 10. 85 бет.
ҮІІІ. Сабақты қорыту: Кел, ойнайық!



Ұқсас жұмыстар

Деңгейлік курстарда қолданатын психологиялық тренингтер жинағы
Оқушылардың есте сақтау қабілетін анықтау
Сыныптан және мектептен тыс психологиялық жұмыстар
Мамандықты дұрыс таңдай білейік? (тренинг)
Релаксациялық жаттығулар
Қозғалыс үйлесімінің бұзылуы
Қарым - қатынастағы қиындықтар
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақтың сәндік- қолданбалы өнерімен таныстыруды теориялық тұрғыда негіздеу
Біріңғай мемлекеттік емтиханға дайындық кезіндегі стратегия мен өзін-өзі тексеру
Психикалық даму тежелеуі бар балаларға түзету-дамыту бағдарламасы
“Мүсін” жаттығуы
Генуяның вокзал алдындағы алақандай алаңға қаптаған қалың жұрттың дені жұмысшылар болғанмен, бірақ араларында шүйдесі шығып, шытырая киінген адамдар да көп
Бәрі менің алақанымда
Баспана жаттығуы
Сиқырлы қобдиша жаттығуы
Сұрақтар бұрқасыны жаттығуы
Эмоция жаттығуы
Ашулы шарлар жаттығуы
Бабалардың арманы, аналардың тілегі болған бақыт - тәуелсіздік алақанымызға қонды
Алақанға бояды жаға білуді қалыптастыру