Жан - жақты ойлау қабілетімен сұраққа толық жауап беру деңгейін арттыру
Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті – Математика (ҚМҰҚ)
Білім беру саласы; Таным
Сабақтың тақырыбы: 3 санымен таныстыру
Білімділік: 3 санымен таныстыру. Құрамын анықтау арқылы 3 санының қатарын ретімен ауызша санауға жаттықтыру. Логикалық ойын есептер шығару арқылы баланың 3 саны көлемінде білім - біліктілігін арттыру үшін дамытып оқыту және тізбек әдісін қолданудың тиімділігін білу. Сан қатарындағы алдыңғы және келесі санды атай білуге үйрету.
Тәрбиелік: Халық педагогикасын ұштастырып жұмбақ, санамақ туралы ұғымдарын қалыптастыру, есепке қызығушылығын ояту, күнделікті қолданбалы бұйымдарды пайдалану арқылы ұлттық сана сезімін ояту. Ептілікке, бір-біріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Баланың танымдық, шығармашылық, сөйлеу іс-әрекеттерін біріктіріп дамыту. Жан-жақты ойлау қабілетімен сұраққа толық жауап беру деңгейін арттыру. Ойлау, қабылдау сезімдерін жетілдіру. Сөздік қорын дамыту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері: Ой қозғау, әңгімелесу, логикалық ойын дамыту, сұрақ-жауап, көрсету, санау, қайталау, бағалау, сергіту сәті, қорыту.
Мектепке дейінгі балалардың танымдық үрдістерін ойын арқылы дамыту жолдарын айқындап көрсету
Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру
«Математика пәнін оқытуда СТО технологиясын пайдалану»
Физика сабағында оқушылардың ізденімпаздық және логикалық ойлау қабілетін дамыту
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушылардың ғылыми әрекетін қалыптастыру жолдары
Кіші мектеп жасындағы дарынды балалар психологиясы
Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері
Жасөспірімдердің ойлауын дамыту процесі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану