Балаларды ертегілерден қарапайым сюжетті бейнелеуге тарту
Білім беру саласы: Шығармашылық, Қатынас
Кіші сала: Мүсіндеу, Тіл дамыту, Көркем әдебиет
Тақырыбы: Бауырсақ
Мақсаты: Ертегі, тақпақтар арқылы балалардың тілдерін дамыту. Балаларды ертегілерден қарапайым сюжетті бейнелеуге тарту. Үстел үстіне қойып домалақтау тәсілін үйрету. Пішінді бұзбай, таза, ұқыпты орындауға тәрбиелеу
Көрнекі құралдар: тақтайша, ермексаз, сүрткіш, үлгі мүсін, бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері
Билингвалдық компонент: Бауырсақ – Колобок
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Психо жаттығу
Армысың, алтын күн,
Армысың, көк аспан,
Армысың, жер - ана,
Армысың, балалар.
Сәлеметсіңдер ме, апайлар.
- Балалар, бүгінгі біздің оқу іс - әрекетіміз ерекше болмақ.
Себебі бізге қонаққа көп апайлар келді.
- Балалар, сендер байқадыңдар ма мына жерде бір үй тұр. Қалай ойлайсыңдар кім бар екенін, қане қарайық. Үйден әже мен ата шығады, олар көңілсіз.
Тәрбиеші: Не болды?
Ата: Кемпір маған Бауырсақ пісіріп, терезенің алдына қойды. Ол қашып кетті.
Тәрбиеші: Жыламаңыз, Біз оны іздеуге көмек береміз.
Жолда келе жатырып қоянды кездеседі.
Қоян көңілсіз.
Тәрбиеші: Не болды?
Қоян: Мен Орманда Бауырсақты кездесіп, ойнайын десем. Ол менен қашып кетті.
Тәрбиеші: Ренжіме, біз саған тақпақ айтып береміз Сұр қоян . Қоян көңілденіп қалады.
Жолды жалғастырайық.
Балалар қасқырға жолығады. Ол көңілсіз.
Тәрбиеші: Не болды?
Қасқыр: Бауырсақты кездесіп, шар үрлеп ойнайын десем, ол менен қашып кетті.
Тәрбиеші: Ренжіме, біз саған үйретеміз.
Ойын Шар
Аюды кездеседі. Аю да көңілсіз.
Тәрбиеші: Не болды?
Аю: мен Бауырсаққа бал берейін десем, ол менен қашып кетті.
Тәрбиеші: Ренжіме, біз саған тақпақ айтып берейік.
Аю отыр партада
Түлкі жүгіріп келіп Бауырсақты ұстап алып, қашып кетеді.
- Енді, не істейміз.
Онда біз ата мен әжеге бауырсақты жасап берейік.
Тәрбиеші жасау тәсілдерін көрсету.
- Бауырсақтың пішіні қандай?--- Домалақ
- Түсі қандай?----------- Сары
Үстел үстіне қойып домалақтау тәсілін көрсету. Пішінді бұзбай, таза, ұқыпты орындау.
Саусақты жаттығу
Бала, бала, балапан
Қане, соқшы алақан
Саусақтарың әйбат
Былай - былай ойнат
Балалар жұмысқа кіріседі. Қиындық көрсеткен балаларға көмек беру.
Қорытындылау
Біз орманда Бауырсақты қуып көп жүрдік, қараңдар ата мен әженің үйі мынау тұр ғой. Қане Бауырсақтарыңды апарып беріңдер.
Балалар Бауырсақтарын ата мен әжеге апарып береді.
Мектепке дейінгі мекемелерде мүсіндеу сабақтарының ерекшеліктері және балалардың ұжымдық шығармашылығының мазмұнын қарастыру
Мектепке дейінгі балаларды мүсіндеу өнеріне үйрету
Балаларға қағазға заттарды орналастыру дағдыларын үйрету
Мектепке дейінгі мекеме балалары
Ұлттық ойындар арқылы баланың тілін дамыту
Қазақ халық ауыз әдебиеті жанрларындағы ертегілерді оқыту
Мектепке дейінгі ұйымдардағы балаларға сюжетті - ролдік ойындарды қолданудың теориялық негіздері
Бейнелеу өнерінен дәрістер кешені
Мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеуде ана тілінің орны
Ертегіні оқытудың тиімді жолдары
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қарапайым электр тізбегі
АВТОМОБИЛЬДІҢ ТАРТУЫН ЕСЕПТЕУ
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Қарапайымдылардың морфологиялық сипаттамасы
Балаларды қара
Балаларды әлгі үйге жиып алып
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі
Дереу жібер балаларды қинамай
Балалардың тақпақтары