Сөздікпен танысу
Қазақ тілі 6 сынып.
Сақтың тақырыбы: Мен оқушымын. Мекен үстеуі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу
3. Диалогті досыңмен оқу
4. Жазылымы
Қыс – жылдың............ 1. ұнайды
Мен қыс мезгілін өте жақсы...... 2. Туған күнім болады
Қыста әсем қаламыз Астанада....... 3. Шанамен, конькимен сырғанаймыз
Қарағай мен қайың ақ кимешек..... 4. Ең тамаша мезгілі
5. Мен оқушымын тақырыбына шағын шығарма жазу
IV. Жаңа сабақты бекіту:
1. Грамматикалық тақырыпты түсіндіру
Мекен үстеуі – қимылдың болу орны мен бағытын білдіреді. Сұрағы: Қайда? Қалай қарай? Қайдан?
Мысалы: ілгері, осында, төмен, бері
Сөйлемдер құрастыру
V. Сабақты қорыту:
А) Төмендегі сөйлемдерден үстеуді тауып, астын сызып шығыңдар:
Ол артқа жылжи берді.
Сыртта жүрме!
Мұнда күте тұршы.
Бері келіңдер
Мен осында отырмын, ол анда отыр.
Құстар төмен ұшып кетті.
Ә) Тест парақшаларын тарату
21 вариант
Үстеу
1. Іс - әрекеттің мезгілін, мекенін, сын - қимылын білдіретін сөз табын... дейміз.
а. сын есім
ә. есімдік
б. үстеу
2. Үстеу қандай сұрақтарға жауап береді?
а. қандай? қалай? қашан?
ә. қалай? қашан? қайда?
б. қашан? қай? нелер?
3. Артық сөзді табыңдар:
а. ертегі
ә. ертең
б. ерте
4. Көп нүктенің орнына тиісті үстеуді жазыңдар:
Аңшылар... түлкі әкелді.
а. кенет
ә. төмен
б. бүгін
5. Дұрыс жауабын табыңдар:
Әсел қашан келді?
а. дереу
ә. кеше
б. тез
6. Артық сөзді табыңдар:
а. асықпай
ә. бірден
б. таулы
7. Үстеуді көрсетіңдер:
а. туралы, сол
ә. жас, кәрі
б. зорға, әрең
8. Жауабын көрсетіңдер:
Сабақты қалай оқиды?
а. асықпай
ә. ертең
б. кешқұрым
9. Үстеуді көрсетіңдер:
а. сыбырла
ә. қараңғы
б. күндіз
10. Артық сөзді табыңдар:
а. тез оқиды
ә. ерте оянады
ф
б. кешке келеді
VI. Үй тапсырмасын беру: 108 - бет
VII. Бағалау. Рефлексия
Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау
ҮІІІ типтегі арнайы түзету мектебіндегі ақыл-есі кем кіші сынып оқушыларының тіл дамыту сабағында сөздік қорын байыту
ТІЛ ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Шет тілдеріне оқытудың инновациялық әдістері жайлы
ЭТИМОЛОГИЯНЫ МЕҢГЕРТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Ағылшын тілін орта мектепте оқытудың әдістері
Лексикалық ұғымдарды меңгертіп, оқушының білім дағдысын қалыптастыруда жаттығу
Психологияны зерттеудің негізгі әдістері
Балаларды толық күн болатын шағын орталықтарда тәрбиелеу мен оқыту
Фразеологиялық тіркестерді оқыту арқылы оқушылардың сөздік қорын байытудың жолдары
Matlab компьютерлік бағдарламасымен танысу
Delphi ортасымен танысу
Тұшпара қалыптайтын автоматтың құрылысымен танысу
Сольфеджио сабағын практикада жүзеге асыру арқылы ұлттық және өзге халықтардың музыкасымен танысу
Компоненттермен танысу
Пән бойынша термин сөздіктермен және әдебиеттермен танысу
Сабақтың мақсатымен, жоспарымен танысу
Қонақпен танысу
Бейтаныс планета Планеталармен танысу көрінісі
Қожанасыр туралы хикаяларды оқып, танысу